[quote="Jet en Babs"]
Ik heb een groentemix gemaakt van wortel, andijvie, snijbonen en witlof. Ze vindt het jammie .
Alleen ik heb het in de blender gedaan, dus het is heel fijn gemalen en niet gepureerd. Maakt dat nog uit?
[/quote]
Waneer het heel fijn gemalen is dan zal het waarschijnlijk wel goed zijn...anders de volgende keer gewoon effies langer laten draaien.
Net zoiets als appelmoes is goed.
Ik heb vandaag ook een mix gemaakt, van spullen die ik in huis had. Winterwortel, krootje, broccolie, andijvie, eitje , yoghurt, zelfs de kat vond het lekker.
In mijn groente mix zit wortel ,knolselderij ,pakskoi ,komkommer ,witlof ,witte kool ,knoflook ,paardebloem ,tuinkers , ontkiemde zonnebloempitten en tauge.
Dat mag er toch allemaal in?
En dan heb ik ongeveer 60% aan wortel en knolselderij
[quote="matthea"]
In mijn groente mix zit wortel ,knolselderij ,pakskoi ,komkommer ,witlof ,witte kool ,knoflook ,paardebloem ,tuinkers , ontkiemde zonnebloempitten en tauge.
Dat mag er toch allemaal in?
En dan heb ik ongeveer 60% aan wortel en knolselderij
[/quote]
Volgens mij wel hoor. Zelf zou ik geen heel groot percentage van 1 soort erin doen, maar het ligt ook aan wat er in huis is. Met knoflook moet je geloof ik een beetje uitkijken, ik doe er niet veel in, 2 teentjes voor 4 honden in de 2 dagen ongeveer.