Had je nog iets van het bloedonderzoek gehoord?
Skodde is ziek :(
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Skodde is ziek :(
Goed zo Skodde
!!
-
verwonderd
Wat een geweldig bericht?!?!?! 
Wat heb je nu anders gedaan dan anders???
He, wat lucht dat op zeg, nu nog een goed bericht over het bloed.
Wat heb je nu anders gedaan dan anders???
He, wat lucht dat op zeg, nu nog een goed bericht over het bloed.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
pfff gelukkig gaat het weer goed met Skodde! Nou maar hopen dat het zo goed blijft gaan!!!
Gelukkig maar. En het maakt niet uit waardoor het dan gekomen is, als hij maar weer opknapt.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Skodde is nog steeds helder en eet prima! 
Voor zover ik kan zien is er nu qua situatie niets anders als voordat hij ziek werd. Ben er steeds meer van overtuigd dat het iets geestelijks is bij hem, een soort depressie dus.
Wel ben ik natuurlijk benieuwd naar die verhoogde bloedwaarde, maar ik heb nog niets gehoord. Het kan ook komen omdat de da me altijd op mijn mobiel belt en ik heb hier thuis bijna nooit ontvangst
Maar dan zal hij het morgen wel nog een keer proberen als ik op het werk zit.... en zo niet, dan bel ik hem wel even.
Ik hou hem voorlopig extra goed in de gaten en zorg er ook voor dat de anderen niet in zijn voerbak duiken, wat vooral Tuppie nog wel eens wil proberen
Maar als het doorzet zoals het nu gaat, ben ik dolgelukkig!!
Voor zover ik kan zien is er nu qua situatie niets anders als voordat hij ziek werd. Ben er steeds meer van overtuigd dat het iets geestelijks is bij hem, een soort depressie dus.
Wel ben ik natuurlijk benieuwd naar die verhoogde bloedwaarde, maar ik heb nog niets gehoord. Het kan ook komen omdat de da me altijd op mijn mobiel belt en ik heb hier thuis bijna nooit ontvangst
Maar dan zal hij het morgen wel nog een keer proberen als ik op het werk zit.... en zo niet, dan bel ik hem wel even.
Ik hou hem voorlopig extra goed in de gaten en zorg er ook voor dat de anderen niet in zijn voerbak duiken, wat vooral Tuppie nog wel eens wil proberen
Maar als het doorzet zoals het nu gaat, ben ik dolgelukkig!!
-
verwonderd
Hee wat fijn!!! 
Nou, dan lezen wij het morgen ook wel
En, liet Skodde zich voor deze keer wel een beetje knuffen?
Nou, dan lezen wij het morgen ook wel
En, liet Skodde zich voor deze keer wel een beetje knuffen?
-
Anthraciet
- 5-sterren

Skodde komt al elke avond bovenop de borstkas van mijn man staan om geknufd te worden 
We liggen dus elke avond ingepakt tussen de katten.
Nou ja, 4 van de 6 dan, de andere 2 zijn niet zo klef
Nou ja, 4 van de 6 dan, de andere 2 zijn niet zo klef
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik heb net de dierenarts aan de lijn gehad en het kan dus zijn dat Skodde suikerziekte heeft
Dat was het enige wat afwijkend was in de bloedtest... dus hij stuurt nu stickjes op waarmee we zijn urine ook nog gaan testen om te zien of het een eenmalige piek was of dat hij dus constant een te hoge waarde heeft.
Ik hoop echt dat het iets eenmaligs was, anders moet de arme vent misschien de rest van zijn leven geinjecteerd worden
Ik vind de symptomen die hij had er niet echt op wijzen, dus ik hoop echt ontzettend hard dat het een eenmalig voorval was!
Dat was het enige wat afwijkend was in de bloedtest... dus hij stuurt nu stickjes op waarmee we zijn urine ook nog gaan testen om te zien of het een eenmalige piek was of dat hij dus constant een te hoge waarde heeft.
Ik hoop echt dat het iets eenmaligs was, anders moet de arme vent misschien de rest van zijn leven geinjecteerd worden
Ik vind de symptomen die hij had er niet echt op wijzen, dus ik hoop echt ontzettend hard dat het een eenmalig voorval was!
-
verwonderd
Anthraciet schreef: Skodde komt al elke avond bovenop de borstkas van mijn man staan om geknufd te worden
Nou ja, 4 van de 6 dan, de andere 2 zijn niet zo klef![]()
-
verwonderd
Ik hoop ook dat het een eenmalig voorval is geweest. Jemig. Heb je je noor op vers, krijgt ie mss alsnog suikerziekte? Naief van mij te denken dat je dat met vers kan voorkomenAnthraciet schreef: Ik heb net de dierenarts aan de lijn gehad en het kan dus zijn dat Skodde suikerziekte heeft![]()
Ik vind de symptomen die hij had er niet echt op wijzen, dus ik hoop echt ontzettend hard dat het een eenmalig voorval was!![]()
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik hoop eigenlijk gewoon dat hij die piek heeft gehad omdat hij bij de dierenarts wel brokjes kreeg.... maar geen idee of dat een realistisch idee is eigenlijk. Kan ook de bekende strohalm zijn waar ik me nu aan vastgrijp 
Moet ook nog even kijken hoe ik in godsnaam urine kan opvangen van hem... het is niet zoals bij een hond dat je het kan doen tijdens het uitlaten
Moet ook nog even kijken hoe ik in godsnaam urine kan opvangen van hem... het is niet zoals bij een hond dat je het kan doen tijdens het uitlaten
Bij de da verkopen ze speciale korrels, katkor, die geen urine opnemen. Als ze dan geplast hebben, kun je het met een pipetje opzuigen.
Bij die van mij werkt dit niet, het is te weinig vulling voor de bak. Ik knip zelf pedaalemmerzakken in stukken zodat ze toch nog kan graven. Poes apart met bak. En als ze dan geplast heeft, opzuigen met een spuitje. En voila.
Bij die van mij werkt dit niet, het is te weinig vulling voor de bak. Ik knip zelf pedaalemmerzakken in stukken zodat ze toch nog kan graven. Poes apart met bak. En als ze dan geplast heeft, opzuigen met een spuitje. En voila.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Bij mijn katten werken de verknipte plastic zakken ook het best, duidelijk beter dan de plastic korreltjes.
En een stuk goedkoper
Op die katkor korreltjes ging ze bij mij echt niet. Het was maar heel weinig. Nog niet de helft van de kattenbakbodem was gevuld. En graven ging dus niet.
En met de pedaalemmerzakken gaat dat prima.
En met de pedaalemmerzakken gaat dat prima.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik denk dat zoiets wel de enige oplossing zal zijn ja, dus dan moet hij maar een dagje apart van de rest zitten