Zorgen om Beau
Moderator: Lizzy
Re: Zorgen om Beau
Ach gut, arme Beau. Ik lees het nu pas. Hopelijk geven de pijnstillers wat verlichting.!
Je weet nu in elk geval wat het is, dat geeft al iets van geestelijke verlichting bij jou, lijkt mij
en je hebt pijnstilling voor hem, dat is ook fijn, pijn lijden is niet fijn
maar pas wel op dat hij niet, door de pijnstilling, bewegingen maakt die niet goed zijn

Ik hoop dat hij zich nu snel wat beter zal voelen. Knuf voor Beau!
arme Beau , ik hoop dat hij zich weer een beetje beter gaat voelen op de pijnstillers 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ach, ik hoop dat ie nu minder pijn heeft.....
maar iig geen onzekerheid meer!
maar iig geen onzekerheid meer!
Beau is enorm opgeknapt sinds vanmiddag. Hij heeft sindsdien geen pijnaanvallen meer gehad. Het is nu even afwachten hoe het morgenochtend gaat, maar voorlopig voelt hij zich weer wat beter. Ik ben blij dat we de DA hebben gebeld vanochtend.
Gelukkig maar!
Fijn dat hij opgeknapt is. Niet de oorzaak weg maar wel een hoop pijn.*Natasja* schreef: Beau is enorm opgeknapt sinds vanmiddag. Hij heeft sindsdien geen pijnaanvallen meer gehad. Het is nu even afwachten hoe het morgenochtend gaat, maar voorlopig voelt hij zich weer wat beter. Ik ben blij dat we de DA hebben gebeld vanochtend.
Sterkte nog met Beau
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig maar!!!
-
Antonia
- 5-sterren

Fijn dat Beau zich wat beter voelt.*Natasja* schreef: Beau is enorm opgeknapt sinds vanmiddag. Hij heeft sindsdien geen pijnaanvallen meer gehad. Het is nu even afwachten hoe het morgenochtend gaat, maar voorlopig voelt hij zich weer wat beter. Ik ben blij dat we de DA hebben gebeld vanochtend.
Hier in de omgeving zit een geweldig goede dierfysiotherapeut, Gert van Dijk in Heiligerlee. Bij dit soort problemen schakel ik ook hem in. Wellicht zit er bij jou in de buurt ook zo iemand die ondersteuing kan bieden?
-
Decibels
Fijn dat Beau geen pijn meer heeft...!!*Natasja* schreef: Beau is enorm opgeknapt sinds vanmiddag. Hij heeft sindsdien geen pijnaanvallen meer gehad. Het is nu even afwachten hoe het morgenochtend gaat, maar voorlopig voelt hij zich weer wat beter. Ik ben blij dat we de DA hebben gebeld vanochtend.
Hee, goed zeg, dat hij zoveel beter is!! Hoe zit dat alleen met de prednison en de Rimadyl die je samen moet geven? (dat is naar mijn weten niet zo'n fijne combinatie).
Ow, dat wist ik nietLizzy schreef: Hee, goed zeg, dat hij zoveel beter is!! Hoe zit dat alleen met de prednison en de Rimadyl die je samen moet geven? (dat is naar mijn weten niet zo'n fijne combinatie).
Ik moet de prednison 's ochtends geven, en de Rimadyl 2 x daags 1 tabletje, op niet-nuchtere maag. En wat doet dat dan precies, de combinatie van die 2, wat niet goed is?
Vanochtend is hij nog steeds beduidend beter. Hij liep vanochtend weer vrolijk met me mee en ging na het eten niet meteen op zijn kussen zoals de afgelopen ochtenden, maar ging "ouderwets" kattekwaad uithalen
Wat trouwens ook opvallend is: de laatste paar dagen viel het ons op, dat Beau opeens zo'n brede rug had gekregen. Ik weet het aan het feit dat hij de laatste week niet zo veel gelopen heeft als normaal, en heb hem sinds eergisteren op dieet gezet, maar gisteravond was hij opeens weer gewoon slank. Blijkbaar kwam het door de aangespannen spieren van zijn rug of iets dergelijks, dat hij zo dik leek.