Leverkoek voor de hond, erg lekker recept! (voor hun dan!)

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Leverkoek voor de hond, erg lekker recept! (voor hun dan!)

*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Ellen Els en Nina schreef: Hebben jullie enig idee hoelang je die koek kunt bewaren? De meiden hier zijn maar klein en krijgen ook maar mini-beloninkjes dus ik ben bang dat zo'n hele koek een paar weken meegaat (als ie tenminste goed blijft, that't the question).
Ik zou dan gewoon plakjes snijden en die per plakje (of per 2, ik weet niet hoe mini de mini-porties zijn) invriezen, zodat je steeds voor 2 à 3 dagen cake eruit kunt halen.
hetty2
2-sterren
2-sterren

Bericht door hetty2 »

koekje schreef: dan maak je toch kleine cupcakejes? in zo'n petit-fourtjes vorm. die kan je dan ook weer in stukjes snijden en de overigens invriezen.
Je tip kwam nog precies op tijd binnen! Ik heb ooit een lading van die papieren vormpjes voor een habbekrats bij de makro gekocht, kwamen nu goed van pas. Voordeel van zo in zijn geheel invriezen is dat het ook nog wat steviger blijft dan als je plakjes invriest.
Maar de cakjes zijn klaar!
De achterdeur mag dus weer dicht... ik werd een beetje onpasselijk van de weeige lucht die mijn huis werd ingeblazen...

Edit: Ik ga mijn hond opgeven voor examen GG2, moet lukken ook al heb ik nooit getraind, hij doet nu alles wat ik zeg.  :D
Laatst gewijzigd door hetty2 op wo 18 feb 2009, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

k heb die cake wel eens gemaakt van de site van Angelique......mij teveel werk. ik ga wel voor de verschillende gedroogde lekkertjes ;D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ik heb niet het hele topic doorgeworsteld dus weet niet wat er allemaal over gezegd is maar,
dit ga ik dus echt niet aan mijn honden geven, ook niet als beloninkje:
Uiteraard kun je het varken weglaten, maar doe je het niet, op 160 graden in 45 minuten doodt je geen virus want het wordt van binnen niet heet genoeg
Bakmeel, melk en bakpoeder ga ik ook niet geven, ik heb echt geen zin in een of meer zieke honden. Bakmeel staat bij mij gelijk aan graan en zeker graan is voor mij een nono. 
Ik neem gedroogde stukjes long of kip of zo mee op wandelen en nou, dan komen ze ook als raketjes als ik ze aan de lijn wil doen en lopen ze een meter hoog te springen om mijn hand te touchen. En het zijn wel brakken die denken dat ze het allemaal heel goed in hun eentje afkunnen.  ;)

Plaats reactie