Bruin heeft pijn
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Bruin heeft pijn
Nou, aan mij heb je niks maar ik duim iig heel erg hard voor Bruinemans!
Ik heb helaas geen tips oid voor maar ga wel keihard duimen voor Bruin
- Angelique
- 5-sterren

Sterkte met Bruin 
Hè wat vervelend....ik hoop dat Bruin er snel weer bovenop komt.
Knuffel de patient maar flink.
Knuffel de patient maar flink.
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
ik heb het ook al 3keer meegemaakt 2 x met een hond van mezelf en een keer met destijds de hond van m'n moeder.
bij alle drie was er na het bezoek aan de DA en een injectie zeer veel verbetering.........
maar wat dat voor injectie was weet ik niet meer, maar kan ik wel navragen voor je ( ik denk iets van pret)
mijn buurvrouw had een poedel met een (echte) hernia en is na 6 weken rust van opgeknapt (anders moest hij geopereerd)
in het verhaal van Lizzy kan ik me vinden mede omdat ik helemaal geen verstand heb van de dalmaat en zijn voorkomende problemen.
ik hoop dat er voor Bruin snel verbetering komt.
bij alle drie was er na het bezoek aan de DA en een injectie zeer veel verbetering.........
maar wat dat voor injectie was weet ik niet meer, maar kan ik wel navragen voor je ( ik denk iets van pret)
mijn buurvrouw had een poedel met een (echte) hernia en is na 6 weken rust van opgeknapt (anders moest hij geopereerd)
in het verhaal van Lizzy kan ik me vinden mede omdat ik helemaal geen verstand heb van de dalmaat en zijn voorkomende problemen.
ik hoop dat er voor Bruin snel verbetering komt.
- - Judith -
- 5-sterren

Even een update: de kleine meneer gaat in ieder geval een stuk fleuriger door het leven dan gisteren om deze tijd
(en ik ook
). Hij is vanaf vanmiddag al een aantal malen zonder piepen of gillen opgestaan en oogt ook een stuk blijer en minder gestresst dan gisteren. Hopen dat het morgen nog weer een stapje beter gaat. Ik wil in ieder geval foto's laten maken om te kijken of er LSI of spondylose achter ligt. Vannacht slaap ik in ieder geval nog naast hem op de bank.
- Pauline
- 5-sterren

Fijn dat het beter gaat met Bruin! 
- Charlie Angel
- Moderator
Sterkte met je manneke.
Hopelijk knapt hij nu weer helemaal verder op.
Hopelijk knapt hij nu weer helemaal verder op.
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

Hopelijk zet dit door- Judith - schreef: Even een update: de kleine meneer gaat in ieder geval een stuk fleuriger door het leven dan gisteren om deze tijd(en ik ook
). Hij is vanaf vanmiddag al een aantal malen zonder piepen of gillen opgestaan en oogt ook een stuk blijer en minder gestresst dan gisteren. Hopen dat het morgen nog weer een stapje beter gaat. Ik wil in ieder geval foto's laten maken om te kijken of er LSI of spondylose achter ligt. Vannacht slaap ik in ieder geval nog naast hem op de bank.
fijn !!!

Sterkte voor jullie beiden
, hopelijk zet de verbetering door!
Ach jeetje, ik lees dit nu pas
. Beterschap voor Bruin
.
hopelijk gaat dit zo verder.
Gelukkig dat hij zich iets beter voelt....zelf zou ik in dit geval de foto's laten zitten en zeker naar een goede osteopaat gaan- Judith - schreef: Even een update: de kleine meneer gaat in ieder geval een stuk fleuriger door het leven dan gisteren om deze tijd(en ik ook
De kans dat de dure foto's geen uitsluitsel geven is zeer groot in dit geval
Dat er iets goed mis is in zijn rug mag duidelijk zijn,met medicatie los je dit NIET op.
Laatst gewijzigd door tieneke op zo 08 mar 2009, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
da's iig weer beter nieuws!
hopen dat deze trend zich voortzet!
hopen dat deze trend zich voortzet!