Waar geven jullie je hond eten?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Waar geven jullie je hond eten?

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Hier twee prima eters die gewoon lekker thuis eten en voor hun eten moeten zitten of liggen en wachten en dan vind ik het wel mooi genoeg  :biggrin2:

Het zijn geen wolven, maar huishonden.
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Tegenwoordig willen de heren buiten eten. Ik vind alles best.. Soms mogen ze zitten voor mij maar meestal niet.
wendy71
3-sterren
3-sterren

Bericht door wendy71 »

Ik geef mijn honden 1 maal daags hun eten, het liefst in zo groot mogelijke stukken.
Dat zie ik in een bos niet ze vlug gebeuren eerlijk gezegd. :P
Gisteren bijvoorbeeld, toen kregen ze lamskop.
no way dat ik dat geval mee sleep naar het bos. :biggrin2:
Bennie

Bericht door Bennie »

Ook ik zou het fijner vinden als het voor mijn honden niet nodig zou zijn om met versvoer op pad te gaan om hun jagende gedrag te buigen, er voor te zorgen dat ze acuut op de fluit komen, spannende situaties negeren enz. Helaas zijn mijn honden niet gelijk aan honden van veel baasjes die ik hier zie reageren en werkt het met versvoer zeulen perfect en met gedroogde dingetjes, kaasjes, brokjes etc niet in die situaties. Ik moet overigens ook zeggen dat ik van stukjes verse eendennek minder vuile handen krijg dan van rodiworst.
En nee, ook mijn honden zijn geen wolven  :-X.
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Ik heb dat wel gedaan en zou dat ook best wel weer eens kunnen doen. Umai was in het begin best een beetje angstig in een vreemde omgeving en ik wil nog wel eens veel onderweg zijn. Dan nam ik haar eten mee in een plastic afsluitbare bak (zonder meteen een merknaam te willen noemen) en gaf het haar waar dan ook. Dat was toen ze pup was en nog meerdere keren per dag at.
Ik geef soms wel aan het einde van een spoor een flinke maaltijd, maar zelden de hele maaltijd van de dag. Omdat ik niet genoeg geduld heb om te wachten tot ze het op heeft, maar dat zou ook best kunnen.
Ik zie niet zo goed waarom dat zo problematisch zou moeten zijn.

Umai krijgt op onregelmatige tijden eten en dat kan dus ook op een andere plek zijn.

Plaats reactie