Kan de da geen recept voor de apotheek schrijven dan?
Vuurwerk
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Vuurwerk
Ah, OK
niet verder nagekeken.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dat kun je ook vragen.Mevroi Kruim schreef: Ah, OKniet verder nagekeken.
grrrrrr...snap niet dat ze dan telizen voor geschreven heeft @#$%^^
ow wat zie ik er tegen op

ow wat zie ik er tegen op
-
Robert & Mirjan
- 3-sterren

Hier Alprazolam gegeven alleen halve dosis als voorgeschreven, alleen weet niet of het normaal is dat ze op oudjaarsdag niet echt stevig op haar poten stond en mikken al helemaal niet meer kon (ooh daar staat een tafel kaboem).
Nieuwjaarsdag nog steeds suf en nu nog steeds piepen en jengelen. Is dit hiervan of is dit toeval?
Nieuwjaarsdag nog steeds suf en nu nog steeds piepen en jengelen. Is dit hiervan of is dit toeval?
de middag voor t vuurwerk ben ik als laatste kans van slagen maar gewoon naar de apotheek gegaan en mn verhaal gedaan ...
de eigenaar begreep volkomen mn verhaal, zijn honden waren ook bang voor vuurwerk en kreeg 0,25 mg alprazolam mee .
op aanraden van doretea heb ik de helft rond 19.00 gegeven en de andere helft rond 22.00.
resultaat: een ontspannen loeka (pfff...een pak van mn hart) want ze kan zo panisch zijn
..
met andere woorden , het was een heerlijk relaxed oud op nieuw en al mn zorgen waren voor niets
geeft me een goed gevoel naar volgend jaar
de eigenaar begreep volkomen mn verhaal, zijn honden waren ook bang voor vuurwerk en kreeg 0,25 mg alprazolam mee .
op aanraden van doretea heb ik de helft rond 19.00 gegeven en de andere helft rond 22.00.
resultaat: een ontspannen loeka (pfff...een pak van mn hart) want ze kan zo panisch zijn
met andere woorden , het was een heerlijk relaxed oud op nieuw en al mn zorgen waren voor niets
geeft me een goed gevoel naar volgend jaar