Heel veel sterkte
HD (op 7 maanden) overleden
Moderator: Lizzy
Re: HD (op 7 maanden) overleden
Jemig, dat verwacht je toch niet 
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen dus dit maar:
Tjonge dat is wel heel erg
Heel veel sterkte
Groetjes van Roos
Tjonge dat is wel heel erg
Heel veel sterkte
Groetjes van Roos
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Heel veel sterkte!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: HD (op 7 maanden)
[quote="Ellie"]
Pamoek is na de operatie aan een hartstilstand overleden
[/quote]
oh wat vreselijk....

heel veel sterkte...
Pamoek is na de operatie aan een hartstilstand overleden
[/quote]
oh wat vreselijk....
heel veel sterkte...
Heel ingrijpend wat jullie doormaken, wens jullie alle sterkte met het verlies van Pamoek...
- -Annemarie-
- 5-sterren

Verschrikkelijk.
Heel veel sterkte gewenst. 
wat ontzettend verdrietig en vreselijk
heel veel sterkte met het verlies

- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Lees het nu pas. Wat erg. 
Heeel veel sterkte.
Heeel veel sterkte.
Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies, het is zo oneerlijk! Woorden schieten te kort.
Heel veel sterkte gewenst 
Oh wat vreselijk, veel sterkte gewenst.......
Lieve alle mensen die hebben meegeleefd,
Vandaag zijn we gelukkig weer 3 dagen verder. Het gemis, het verdriet komt en gaat. Blijkbaar was Pamoek, mijn woefje boefje, geen lang leven beschoren en ik ben zo blij en trots dat hij dat hier heeft mogen leven! Hij leefde in een paradijsje met af en toe logeerhonden en constant de 2 oude labjes om zich heen. Vanaf het moment dat hij uit de auto vanuit Kroatië werd getild, was mijn liefde voor hem beklonken. Hij is afgekomen voor zijn angst voor mannen, fietsen, treinen en hij had zoveel vertrouwen in de wereld gekregen, zeker als ik erbij was. We hadden een soort zielsverwantschap: anders kan ik het niet formuleren!
Het is verschrikkelijk hem niet meer bij me te hebben, maar ik koester mijn herinneringen en denk vol liefde aan hem terug.
Niets dan lof voor Paul Groenestein en zijn medewerkers die alles hebben gedaan om hem (maar ook ons, Peter en mij) op te vangen!
Het is leeg en saai; de oude labjes slapen vooral... Maar ik wandel met ze en kijk in de lege kamer en bedenk hoe veilig zich Pamoek heeft gevoeld hier, met zijn pootjes omhoog in de mand...
Hij heeft mijn leven verrijkt en mijn innerlijke schatkist is meer gevuld. Hij was voor mij de hond om alles voor te geven en dat hebben we gedaan! Wennen aan die leegte: dat zal tijd nodig hebben...
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie medeleven en ook voor de lieve en goede informatie die ik heb ontvangen voor de operatie!
Pamoek is dood! Lang leve Pamoek!
Ellie
Vandaag zijn we gelukkig weer 3 dagen verder. Het gemis, het verdriet komt en gaat. Blijkbaar was Pamoek, mijn woefje boefje, geen lang leven beschoren en ik ben zo blij en trots dat hij dat hier heeft mogen leven! Hij leefde in een paradijsje met af en toe logeerhonden en constant de 2 oude labjes om zich heen. Vanaf het moment dat hij uit de auto vanuit Kroatië werd getild, was mijn liefde voor hem beklonken. Hij is afgekomen voor zijn angst voor mannen, fietsen, treinen en hij had zoveel vertrouwen in de wereld gekregen, zeker als ik erbij was. We hadden een soort zielsverwantschap: anders kan ik het niet formuleren!
Het is verschrikkelijk hem niet meer bij me te hebben, maar ik koester mijn herinneringen en denk vol liefde aan hem terug.
Niets dan lof voor Paul Groenestein en zijn medewerkers die alles hebben gedaan om hem (maar ook ons, Peter en mij) op te vangen!
Het is leeg en saai; de oude labjes slapen vooral... Maar ik wandel met ze en kijk in de lege kamer en bedenk hoe veilig zich Pamoek heeft gevoeld hier, met zijn pootjes omhoog in de mand...
Hij heeft mijn leven verrijkt en mijn innerlijke schatkist is meer gevuld. Hij was voor mij de hond om alles voor te geven en dat hebben we gedaan! Wennen aan die leegte: dat zal tijd nodig hebben...
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie medeleven en ook voor de lieve en goede informatie die ik heb ontvangen voor de operatie!
Pamoek is dood! Lang leve Pamoek!
Ellie
Wat ontzettend oneerlijk,....zo jong nog,..... 
Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.
Uit je berichtjes spreekt en ontzettende liefde voor Pamoek,....het heeft niet zo mogen zijn.
Pamoek, goede reis naar de regenboogbrug,....
Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.
Uit je berichtjes spreekt en ontzettende liefde voor Pamoek,....het heeft niet zo mogen zijn.
Pamoek, goede reis naar de regenboogbrug,....