Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

[quote="Pauline"]
Vestje voor Fenna (van Kim) is bijna klaar. Morgen nog een paar knoopjes (voor de sier) en wat drukkers eraan en dan kan hij verstuurd worden. Nu maar hopen dat ie nog past.....

Afbeelding
[/quote]

Vind hem zó leuk!  :D
Ze gaat gewoon op dieet hoor  :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

:-X Beetje sleepless in Seattle aan het spelen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Net de Zoë uitgelaten. Halverwege de wandeling gaat ze zitten met haar ene voorpootje in de lucht. Ze verzette geen poot meer. Haar 18 kilo naar de auto gedragen. Pfff. Thuis voorzichtig uit de auto getild en in de gang gezet. Loopt ze gewoon naar binnen. [emoji33] Pijn vlug over of kan ze gewoon geweldig acteren? Heel vreemd!!
BusKay

Bericht door BusKay »

[quote="hannabelgje"]
Net de Zoë uitgelaten. Halverwege de wandeling gaat ze zitten met haar ene voorpootje in de lucht. Ze verzette geen poot meer. Haar 18 kilo naar de auto gedragen. Pfff. Thuis voorzichtig uit de auto getild en in de gang gezet. Loopt ze gewoon naar binnen. [emoji33] Pijn vlug over of kan ze gewoon geweldig acteren? Heel vreemd!!
[/quote]

Wellicht vond ze dat jij wat weinig inspanning hebt...  :biggrin2: :biggrin2:

BTW: Ik vind 18 kilo best veel.... ik bedoel we zitten hier zo rond de 14 kilo.... (niet dat ik zeg dat je iets verkeerd doet..)  :-\ :-\
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Vandaag mijn vrijgezellenfeestje. Ik ben heel benieuwd wat de meiden in petto hebben.
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

[quote="-Saskia-"]
:-X Beetje sleepless in Seattle aan het spelen.
[/quote]

Ging na 3 uur slapen en was om 7.30 alweer wakker, ken het probleem...
Gelukkig is het weekend
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

[quote="BusKay"]

BTW: Ik vind 18 kilo best veel.... ik bedoel we zitten hier zo rond de 14 kilo.... (niet dat ik zeg dat je iets verkeerd doet..)  :-\ :-\
[/quote]
Hier weegt teckel Joep al 15 kg, schoon aan de haak, zonder vetjes! Daar kan ik nog een voorbeeld aannemen.  :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

[quote="BusKay"]

[/quote]
Jullie hebben pemmen hè die zijn veel minder fors dan een cardigan. En Zoë staat niet voor niks op dieet. Die mag wel wat minder. Zeker met dit soort acties. [emoji16] 
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

[quote="Hope"]
Vandaag mijn vrijgezellenfeestje. Ik ben heel benieuwd wat de meiden in petto hebben.
[/quote]
Veel plezier!!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Het ruikt hier naar kakpamper. Ik heb zo geen zin. Om half twee heb ik meneer wakker gemaakt. Hij is naar beneden gekomen, broodje gegeten wat ik had gebakken. En is toen weer terug in bed gaan liggen ronken  >:(

En dan moet ik ook nog was vouwen, een kilo sperziebonen afhalen en blancheren en invriezen, wcs soppen en tussendoor met de duplo spelen en daarna koken
*zwaarleven*
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

[quote="koekje"]
Het ruikt hier naar kakpamper. Ik heb zo geen zin. Om half twee heb ik meneer wakker gemaakt. Hij is naar beneden gekomen, broodje gegeten wat ik had gebakken. En is toen weer terug in bed gaan liggen ronken  >:(

En dan moet ik ook nog was vouwen, een kilo sperziebonen afhalen en blancheren en invriezen, wcs soppen en tussendoor met de duplo spelen en daarna koken
*zwaarleven*
[/quote]
:bigarmhug: voor Koek!!!
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Foppe vindt de nieuwe kennel in de bus niet leuk. Er zitten tralies in (veel frisse lucht), maar ik denk dat het hem herinnert aan zijn verleden in het asiel. Het zal wel wennen. Bronneke was met haar nieuwe kennel zeer tevreden, ze kan ruim rechtop zitten (zelfs ruimte over), draaien en in een hoekje liggen. Dame is altijd tevreden in iedere auto en in ieder hok. De kleine beer moet er nog mee kennis maken. Vandaag heerlijk gelopen, vanmorgen met paardje en kleine beer. Was wel even schrikken want bij aankomst bos was het druk en paardje is toch redelijk beperkt en kreeg gisteren te horen dat ze wel even van de lijn zou mogen. Gelukkig is ze gewoon erg braaf, terwijl er allerlei honden gek deden ging ze netjes apporteren uit het water. Zojuist met een super brave Foppe en kleine beer nog gewandeld, veel hardlopers maar Fop heeft het hele stuk eigenlijk aan mijn linkerbeen in standje volgen gelopen. Echt hij zorgt er nog eens voor dat we ooit een labrador op ons lijstje weer of nog aan te schaffen honden gaan zetten. Mijn nieuwe lieve nijnen matchen nog niet met mijn Doesje, vandaag weer twee keer bij elkaar gedaan, maar Does gaat ze een klein beetje opjagen (wel binnen te perken, maar de nieuwe zijn pas 9 weken). Ze eten dan ook weer samen, dus het zal vast een dezer dagen wel een leuke groep worden.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Wat zijn jullie er toch altijd druk mee Kira, maar deze keer lekker dagelijkse dingen en dat is erg fijn! Fijn dat Bronwyn ook even los kon en braaf ging apporteren, ze is ook zo'n topper!

Ik ben vanmorgen weer aan het sporten geweest en daarna vriendinnetje helpen. Die gaan morgen verhuizen en er moest nog heel wat ingepakt en gesjouwd worden. Nu ben ik blij dat ik geholpen heb, morgen denken de spiertjes daar vast anders over  ::)
BusKay

Bericht door BusKay »

[quote="hannabelgje"]
Jullie hebben pemmen hè die zijn veel minder fors dan een cardigan. En Zoë staat niet voor niks op dieet. Die mag wel wat minder. Zeker met dit soort acties. [emoji16]
[/quote]

Klopt en daarom zei ik ook dat je wellicht niets verkeerd deed.... Nu snap ik ook waarom ze ging liggen  :biggrin2: :biggrin2:

Tip 1: Elke morgen een uurtje joggen (samen met de bazin!!)  ::) ::)

[quote="Pauline"]
Hier weegt teckel Joep al 15 kg, schoon aan de haak, zonder vetjes! Daar kan ik nog een voorbeeld aannemen.  :biggrin2:
[/quote]

Van Joep zou ik het nog kunnen begrijpen.... maar de rest..... SCHAAM JE!!  :biggrin2: :biggrin2:

Ik moet ook zeggen dat wij het gewicht enorm goed in gaten houden. Als we zien dat ze één of twee kilo te zwaar lijken nemen we maatregelen. Een kilootje meer mag.... maar ook niet meer.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Mijn nieuwe telefoon is binnen... Wow... best wel groot dus... Nu eens kijken hoe alles werkt, want Android Lollipop is toch weer anders dan KitKat.

Gesloten