naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: naar de DA/hij balanceert tussen leven en
sterkte vandaag en ik blijf ook gewoon doorduimen !!
pfoeee doe mijn computer net aan en wilde toch even snel lezen hoe het ging. gelukkig al die kaarsjes en duimen draaien hebben geholpen 
Hier ook iemand die heel erg meeleeft en blij is dat hij de nacht goed is doorgekomen 
Hou de moed erin!!
Hou de moed erin!!
ik ging gisteravond na het lezen naar bed en kon geen woorden vinden om te reageren.
Ellen, ik bedoelde mijn stukje niet kwaad hoor, ik dacht alleen dat je niet zo dicht bij Utrecht woonde, en omdat hij zo slecht was, je kans zou hebben dat je met spoed terug zou moeten omdat hij erg verslechterde. Mijn gedachten gang was dan, ik zou proberen een hotel o.i.d in te gaan daar in de buurt, zodat ik snel ter plekke ben.
Gelukkig las ik dus gister al dat het beter ging en nu zojuist ook weer.
Hihihi tja 5 uur nogwat is idd wel erg vroeg, maar tis wel jou beessie die daar ligt, dus jammer dan voor ze als je hun wakker hebt gebeld.
Ik duim vandaag tussen de bedrijven door nog even verder.
knuffel.
Ellen, ik bedoelde mijn stukje niet kwaad hoor, ik dacht alleen dat je niet zo dicht bij Utrecht woonde, en omdat hij zo slecht was, je kans zou hebben dat je met spoed terug zou moeten omdat hij erg verslechterde. Mijn gedachten gang was dan, ik zou proberen een hotel o.i.d in te gaan daar in de buurt, zodat ik snel ter plekke ben.
Gelukkig las ik dus gister al dat het beter ging en nu zojuist ook weer.
Hihihi tja 5 uur nogwat is idd wel erg vroeg, maar tis wel jou beessie die daar ligt, dus jammer dan voor ze als je hun wakker hebt gebeld.
Ik duim vandaag tussen de bedrijven door nog even verder.
knuffel.
gaat blijkbaar de goede kant op hé 
die nierwaardes kwamen toch hoogstwaarschijnlijk van de longonsteking net zoals bij ons Caro haar baarmoederontsteking geweest, laat ons hopen toch.
is wel normaal hé dat je zo vroeg belt, kan dit wel geloven dat je niet kunt wachten.
zo ga nu een paar uurtjes gaan werken maar Weirdo zal steeds in mijn gedachten zijn en als ik thuiskom vlug de computer aan hoor en hopelijk nog beter nieuws dan.
tot strakjes ;)
die nierwaardes kwamen toch hoogstwaarschijnlijk van de longonsteking net zoals bij ons Caro haar baarmoederontsteking geweest, laat ons hopen toch.
is wel normaal hé dat je zo vroeg belt, kan dit wel geloven dat je niet kunt wachten.
zo ga nu een paar uurtjes gaan werken maar Weirdo zal steeds in mijn gedachten zijn en als ik thuiskom vlug de computer aan hoor en hopelijk nog beter nieuws dan.
tot strakjes ;)
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik kwam ook meteen lezen vanmorgen om te kijken hoe het ging.
Gelukkig gaat het toch een ietsje beter, hoop dat dat zich doorzet vandaag, ik blijf volop verderduimen, sterkte!
Gelukkig gaat het toch een ietsje beter, hoop dat dat zich doorzet vandaag, ik blijf volop verderduimen, sterkte!
super hij knokt door ! wat een bikkel , ook voor vandaag sterkte en ik hoop dat de berichten steeds beter worden :-*
Wat een kanjer. Fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat. Hoop dat ik de hele dag beter berichten kan lezen 
He, das goed neiuws, Ellen, hou je taai, en Weirdo, blijf knokken manneke
de eerste gang is naar de PC en gelukkig er komt een sprankje hoop! Oh, Ellen wat zijn jullie met z'n allen vechters en Weirdo bovenal. Die wil zijn lieve baasje nog niet kwijt. Hier wordt nog steeds heel veel aan jullie gedacht! Ik hoop zo voor jullie dat dit het begin van volledig herstel is en dat Weirdo snel weer mee naar huis kan.
En je weet het hè? Je bent welkom hier, er staat zelfs een bed als je in de buurt moet blijven
En je weet het hè? Je bent welkom hier, er staat zelfs een bed als je in de buurt moet blijven
Ook hier gelijk de PC aan om te kijken of er nieuws is.
Gelukkig is hij de nacht goed doorgekomen. en weer een klein stapje vooruit.
Klinkt goed, Ik blijf positieve energie sturen.
groetjes Claudia
Gelukkig is hij de nacht goed doorgekomen. en weer een klein stapje vooruit.
Klinkt goed, Ik blijf positieve energie sturen.
groetjes Claudia
-
nikèdog2000
- 5-sterren

ook hier direct lezen hoe het met je kanjer gaat
kon er niet van slapen
klinkt over dreven
maar het is echt waar
dikke kus voor jouw
kon er niet van slapen
klinkt over dreven
maar het is echt waar
dikke kus voor jouw
Goeiemorgen allemaal.Wat mij betreft weer een stapje in de goede richting.
Gaat af en toe recht zitten ,is alert. Heel positief.
Vannacht onweerde het hier flink,en ik moest meteen aan Weirdo denken;zou het nu bij hem ook onweren?
Ik heb me op hem geconcentreerd en vertelt dat hij wel beter moest worden. Ik hoop dat het geholpen heeft.
Misschien kun je wat vragen op papier zetten die je wilt stellen. Zo'n telefoongesprek gaat altijd zo snel,soms vergeet je dingen die je wel graag wilt weten.
Als je het dan al op papier hebt staan kun je gerichter vragen.
Is wel handig als je de behandelend arts straks kunt spreken.
We duimen voor weer een positieve dag.
Groetjes Liliane.
Gaat af en toe recht zitten ,is alert. Heel positief.
Vannacht onweerde het hier flink,en ik moest meteen aan Weirdo denken;zou het nu bij hem ook onweren?
Ik heb me op hem geconcentreerd en vertelt dat hij wel beter moest worden. Ik hoop dat het geholpen heeft.
Misschien kun je wat vragen op papier zetten die je wilt stellen. Zo'n telefoongesprek gaat altijd zo snel,soms vergeet je dingen die je wel graag wilt weten.
Als je het dan al op papier hebt staan kun je gerichter vragen.
Is wel handig als je de behandelend arts straks kunt spreken.
We duimen voor weer een positieve dag.
Groetjes Liliane.
Goed te lezen dat hij nog steeds zich rot knokt!!!
En jij, gewoon bellen hoor, jouw hond ligt daar, jullie hebben (moeten) tekenen af te zien van het bij je hond zijn in kritieke situaties...
dan wil je wel horen of hij wakker geworden is toch!!!
Ik blijf aan hem en jullie denken
En jij, gewoon bellen hoor, jouw hond ligt daar, jullie hebben (moeten) tekenen af te zien van het bij je hond zijn in kritieke situaties...
dan wil je wel horen of hij wakker geworden is toch!!!
Ik blijf aan hem en jullie denken
voor mij is het nieuw dat je je hond niet mag zien en moet tekenen. ik zou helemaal gek worden.... gelukkig is ieder plus puntje er 1 en al die kleinw positieve dingen worden er zo veel dat het goed gaat/moet komen....