Vind het wel eng....geitenpens lijkt toch wel erg veel op lamspens....
Jeukende plekken Joep
Moderator: Lizzy
Re: Jeukende plekken Joep
Drie seconden lol 
Spannend!...
Zie nog geen gekke kriebelplekken bij Joep, en hij is nog steeds een mega blij ei! Dus nog ff

Hier wordt niet meer geduimd maar gejuicht 
bijna tijd voor een vreugde dansje!eelke schreef: Zie nog geen gekke kriebelplekken bij Joep, en hij is nog steeds een mega blij ei! Dus nog ff![]()
![]()
![]()
Haha, dat mag jij doen!Xerox schreef: Hier wordt niet meer geduimd maar gejuicht![]()
Maar elke keer als ik het doe krijgt die pokke hond ineens plekjes
Dan juich ik wel voor ons allebeieelke schreef: Haha, dat mag jij doen!
Maar elke keer als ik het doe krijgt die pokke hond ineens plekjes![]()
ja, duh, pokke is toch ook iets met plekjes?eelke schreef: Haha, dat mag jij doen!
Maar elke keer als ik het doe krijgt die pokke hond ineens plekjes![]()
hihi.
gewoon rustig afwachten!
OK, dan ook een voorzichtig vreugdedansje van mij!! 

nienk schreef: ja, duh, pokke is toch ook iets met plekjes?
hihi.
gewoon rustig afwachten!
Toch zo tof he... en ook gewoon....hij wordt dikkig! Moet echt minder gaan voeren... kun je na gaan hoeveel energie ziek-zijn kost...
Dik worden is inderdaad het bewijs voor een allergiehond dat hij zich veel beter voelt, volgens mij!
Hoeveel voer jij Joep nu? Hier gaat er 1300-1400 gr in op 35 kg
Hoeveel voer jij Joep nu? Hier gaat er 1300-1400 gr in op 35 kg
hihi straks ziet ie er eindelijk uit zoals een Golden er uit hoort te zien, weet je wel, gezellig modelletje bijzet tafel!eelke schreef:
Toch zo tof he... en ook gewoon....hij wordt dikkig! Moet echt minder gaan voeren... kun je na gaan hoeveel energie ziek-zijn kost...
Reus at inderdaad toen het niet goed met hem ging veel meer als nu. ik weet dat eigenlijk voornamelijk aan het feit dat hij in het begin voornamelijk konijn at en dat super mager is, maar het ziek/zwak/ellendig zijn kost natuurlijk ook een hoop brandstof.
ZoXerox schreef: Dik worden is inderdaad het bewijs voor een allergiehond dat hij zich veel beter voelt, volgens mij!
Hoeveel voer jij Joep nu? Hier gaat er 1300-1400 gr in op 35 kg![]()
Hier nu 900 gram voor 38 kilo hond. Ik zie hem liever op 36/37 kilo eigenlijk, maar ivm de winter dacht ik, ik ga zijn hoeveelheden nog niet verlagen. Maar dat is dus denk ik wel nodig.
Haha nee dat moet niet hoor! We hebben al een bijzettafeltje en die zijn eigenlijk niet een handig met al die staarten die glazen van tafel zwiepennienk schreef: hihi straks ziet ie er eindelijk uit zoals een Golden er uit hoort te zien, weet je wel, gezellig modelletje bijzet tafel!
Reus at inderdaad toen het niet goed met hem ging veel meer als nu. ik weet dat eigenlijk voornamelijk aan het feit dat hij in het begin voornamelijk konijn at en dat super mager is, maar het ziek/zwak/ellendig zijn kost natuurlijk ook een hoop brandstof.
oh. nou dan toch maar de sportuitvoering, lekker bijpassen bij zn grote broer?eelke schreef: Zo
Hier nu 900 gram voor 38 kilo hond. Ik zie hem liever op 36/37 kilo eigenlijk, maar ivm de winter dacht ik, ik ga zijn hoeveelheden nog niet verlagen. Maar dat is dus denk ik wel nodig.
Haha nee dat moet niet hoor! We hebben al een bijzettafeltje en die zijn eigenlijk niet een handig met al die staarten die glazen van tafel zwiepen![]()