Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Nou het was eerst ff spannend maar de cv doet het weer. Eerst zei hij dat het gasblok stuk was en vervangen moest. Blijkbaar toch niet ofzo. Maar hij doet het weer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
De sneeuwpret bij mijn dementerende familielid langs zien komen op een foto op FB. Echt zo ontzetten dankbaar voor de goede zorg die ze krijgt in het verpleeghuis, van zowel personeel als vrijwilligers.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn als je weet dat ze in goede handen zijn, geeft toch rust.Siberienne schreef: di 09 feb 2021, 17:32 De sneeuwpret bij mijn dementerende familielid langs zien komen op een foto op FB. Echt zo ontzetten dankbaar voor de goede zorg die ze krijgt in het verpleeghuis, van zowel personeel als vrijwilligers.
Mooi Hanna, kan het weer lekker warm worden in huis.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Onze luchtbevochtiger is er! Alleen zei die al meteen dat het 30% was en geen 17% dus dat viel ook weer mee ?!? Maar goed, hij staat te stomen, geruisloos en het voelt al wel anders aan in huis nu.
Verder hebben we weer volop groenten en fruit in huis (en ok, ook taart, chips en chocolade voor de balans). Kortom, eens uitgebreid boodschappen gedaan in een en niet drukke hele grote super een dorp verderop. Wij kunnen er voorlopig weer tegen...
En ik stuurde een willekeurige Noorse op FB een berichtje en zomaar ineens hebben we een leuk gesprek en blijkt ze niet ver hier vandaan te wonen. Allerlei tips gekregen voor dingen in de buurt om te beleven en hoe contact te leggen met anderen. Zo leuk.
Verder hebben we weer volop groenten en fruit in huis (en ok, ook taart, chips en chocolade voor de balans). Kortom, eens uitgebreid boodschappen gedaan in een en niet drukke hele grote super een dorp verderop. Wij kunnen er voorlopig weer tegen...
En ik stuurde een willekeurige Noorse op FB een berichtje en zomaar ineens hebben we een leuk gesprek en blijkt ze niet ver hier vandaan te wonen. Allerlei tips gekregen voor dingen in de buurt om te beleven en hoe contact te leggen met anderen. Zo leuk.
Wat leuk, Siberienne! Als je eenmaal met locals in gesprek raakt, wordt de inburgering ook een stuk makkelijker, denk ik zomaar.
Hier was het vandaag uitpakfeest.
De nieuwe kast is gearriveerd en hij staat op de juiste plek.
Nu nog even de andere dingen eromheen in orde zien te krijgen. Iets met opruimen en zo
Hier was het vandaag uitpakfeest.
De nieuwe kast is gearriveerd en hij staat op de juiste plek.
Nu nog even de andere dingen eromheen in orde zien te krijgen. Iets met opruimen en zo
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Chique kast Ronald!
((( nav corona topic en de rust in je kop, misschien die iets voor jou? https://decorrespondent.nl/12093/burn-o ... 3-b2fd8fe7 ))))
((( nav corona topic en de rust in je kop, misschien die iets voor jou? https://decorrespondent.nl/12093/burn-o ... 3-b2fd8fe7 ))))
Interessant, Siberienne. Ik ga het eens op mij laten inwerken.Siberienne schreef: wo 10 feb 2021, 22:03 Chique kast Ronald!
Leuke kast Ronald!
Dat ziet er mooi uit Ronald!
Heerlijk 1,5 uur wezen schaatsen
gewoon voor het huis waardoor het deed denken aan vroeger dat je bekenden tegen kwam op de ijsbaan 
- pearlsofpassion
- Moderator
Konijntje Flore is gisteren gesteriliseerd. Alles goed gegaan, alleen wilde ze nog steeds niet echt eten. Een hooisprietje hier maar dat was het zowat. Ondanks alle lekkerste hapjes voor haar neus..
Ik breng alles in gereedheid om haar te gaan dwangvoeren (konijnen mogen niet vasten, 24 uur niet eten kan al fataal zijn) want voor de rest ziet ze er wel goed uit, alleen eet ze niet. En net als ik haar wil gaan halen, zit ze toch lekker te knabbelen.
OK, ze stopte weer toen ik haar zag (betrapt
) maar ze was tenminste duidelijk iets aan het eten, dus dat is voor nu voldoende. Het zal dan wel vanzelf in orde komen.. 
Ik breng alles in gereedheid om haar te gaan dwangvoeren (konijnen mogen niet vasten, 24 uur niet eten kan al fataal zijn) want voor de rest ziet ze er wel goed uit, alleen eet ze niet. En net als ik haar wil gaan halen, zit ze toch lekker te knabbelen.
OK, ze stopte weer toen ik haar zag (betrapt
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat fijn! 
Gelukkig knabbelt ze weer 
Fijn dat ze weer wat eet. Dat is altijd een goed teken.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben vandaag letterlijk bij mijn voordeur op ski’s gestapt en twee uur later waren we voldaan weer thuis. Heerlijk!