Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

Naomi B
5-sterren
5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

Bericht door Naomi B »

Ze ziet er wel goed uit. Misschien staat op het bordje wel: Let op! Geen brokken! Eet vers vlees...  ;)

Ik kan me heel goed voorstellen in wat voor een emotionele achtbaan je zit. En ik vind je heel sterk, dat mag best wel gezegd worden. Uit alles wat je schrijft, blijkt jouw liefde voor Bonnie.

Voor wat betreft dat wondvocht. Vaak wordt via een drainagebuisje nog wondvocht afgevoerd.. Heeft ze dat misschien? Beter dat het afgevoerd wordt dan dat het binnen blijft zitten.

Dat ze ook alles buiten wil doen en ongemakkelijk wordt als ze moet, dat vind ik ook echt een goed teken.
Komt goed met je meisje, ik geloof daar echt in. In het begin dacht ik dat het misschien niet goed zou gaan, maar ik lees echt veel vooruitgang....

Weer een dikke knuf voor vandaag en een dikke  :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Kittig pakje heeft ze aan! Al stond dat roze haar ook wel goed! :biggrin2:

We duimen vandaag gewoon weer verder, en het kaarsje is ook weer aan!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

:duimen: :duimen: :duimen:
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

:) :biggrin2:
het staat haar allemaal goed maar ik zie haar toch het liefste helemaal `kaal`, mét haar maar zonder andere hulpmiddelen ;-) ;-)

heb ergens nog een foto van haar met mooie roze strik. stuk plastic dat ik vond en ik wilde haar versieren, haha
even opzoeken straks, Bonnie mini mouse :smitten: :smitten:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

overigens is ze nu weer weg na een uurtje rust en wordt haar kennel weer grondig, écht grondig, gereinigd.. matras eruit, metaal eruit, vloer eronder gespoten etc..
misschien stond dát op dat briefje??
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Net alle 42 pagina's gelezen. (mijn baas zal niet zo heel gelukkig met me zijn nu  ;)) Wat een angst en spanning...
Ik vind het echt prachtig zoals je alles kan omschrijven, de tranen stonden me regelmatig in de ogen. Wat is jou meisje sterk zeg!
Nu dan ook heel veel duimen uiteraard van deze kant en ik wacht op het verlossende berichtje waarin je aangeeft dat je Bonnemeisje naar huis mag!
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

Iedere keer weer als ik een foto zie springen de tranen in mijn ogen. ik duim echt heel hard nu. Want ze moet nu echt herstellen. Ze is wel een vechtertje
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

met zoveel mensen die voor haar duimen,
kan het hopelijk niet anders dan goed gaan.
wat is dat een vechter :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Wordt daar niet nader naar gekeken, dat bloed wat ze verliest ?. Dat lijkt mij niet echt normaal na 7 dagen. Het moet toch ergens vandaan komen? We duimen gestaag door voor Bonnie  :-*
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Ik reageer ook niet elke keer maar ik leest wel mee en mijn duimen en gedachten zijn bij jullie en bonnie!!
Sterkte!
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

ik lees ook steeds mee! kijk vaak op mijn ouwe foon en daarmee kan ik niet reageren!
maar man man man.. ik vind jullie zo sterk!
met dit soort dingen denk ik altijd: waren we maar een week verder, dan weet je meer..
maar bonnie IS al een week verder.. en eigenlijk is het nog steeds spannend!
dus nu denk ik: waren we maar NOG een week verder! Dan is ze misschien wel al lekker thuis..  :-*

ondanks alles voelt bonnie heel positief aan..  :-*
ik duim nog steeds mee.. het MOET goedkomen!!!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

nieuwe operatie, milt moet eruit
nuu geopereerd en bloed van hond van een vriendin

chirurg belt als hij klaar is

ben evenbij haar geweest............... mijn lieve mooistesterkste knapste  beauceronnemeisje :-* :smitten:
:smitten: :smitten:
en ze kwispelde en kwispelde....
Zwerver
2-sterren
2-sterren

Bericht door Zwerver »

Sjips, was dat de reden dat ze bleef lekken? En als de milt eruit is, wat dan? Ga weer extra hard duimen voor je dappere meid. :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

achhhh, we duimen nog maar wat harder door en denken aan jullie allemaal maar vooral aan Bonnie.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Plaats reactie