Nog wel wat klappen ook denk ik....eelke schreef: Ik ben er nog niet helemaal aan uit. Ik verwacht toch nog wel regen...
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Het weer
Dank voor de dooie mus Eelkeeelke schreef:
![]()
Sorry. Ik hoor wel dat ze sowieso heel moeilijk hebben gedaan. Ze hebben gisteren al het halve podium opgeeist voor hun spullen, maar de bands die er vandaag eerder waren waren boos en weigerden op te treden.Kim_S schreef: Dank voor de dooie mus Eelke![]()
Nu wel live van 2008, als je goed luistert kun je me vast horen!
Ze doen altijd moeilijk 
Ik zie heul geen Metallica op tv nou hoor? ???
Op 3 fm...Kim_S schreef: Ze doen altijd moeilijk
Heppiknieeelke schreef: Op 3 fm...
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ik geloof dat het momenteel dondert boven huize Kim_SKim_S schreef: Heppiknie![]()
Seek and destroyMandarijn schreef: Ik geloof dat het momenteel dondert boven huize Kim_S
Saaaaad but truuuuuuueeeeeee
http://www.3fm.nlKim_S schreef: Heppiknie![]()
Kun je gewoon meekijken. Ze laten wel maar stukjes zien en horen.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Anders kijken op 3voor12.vpro.nl
Kun je ook terugkijken naar zonnige beelden van eerder vandaag. Vaak laten ze grote stukken zien vd shows.
Kun je ook terugkijken naar zonnige beelden van eerder vandaag. Vaak laten ze grote stukken zien vd shows.
Hoop trouwens niet dat het noodweer erg veel schade en ellende heeft veroorzaakt,
en dat t ergste weer voorbij is!
-
Mandarijn
- 5-sterren

In Limburg wat beschadigde dakpannen, afgebroken takken, geknakte bomen en wat wateroverlast. Het viel gelukkig mee met het noodweer. Dit volgens L1-tv.Ike schreef: Hoop trouwens niet dat het noodweer erg veel schade en ellende heeft veroorzaakt,
Ik ben er nog hoor..heb de hele tijd tv gekeken.
Het heeft hier tijdje flink geregend,gewaaid en wat weerlichten maar slechts 1 donderklap en wat gerommel in de verte. Nu is het alweer een tijdje droog. Pixie en Noppie worden beiden niet warm of koud van onweer..Noppie heeft zelfs tijdje buiten in de regen gezeten en kwam compleet doorweekt naar binnen na een 20 minuten gedoucht te hebben..die kat is echt gestoord.
Al met al denk ik dat Brunssum net het ergste misgelopen is.
Het heeft hier tijdje flink geregend,gewaaid en wat weerlichten maar slechts 1 donderklap en wat gerommel in de verte. Nu is het alweer een tijdje droog. Pixie en Noppie worden beiden niet warm of koud van onweer..Noppie heeft zelfs tijdje buiten in de regen gezeten en kwam compleet doorweekt naar binnen na een 20 minuten gedoucht te hebben..die kat is echt gestoord.
Al met al denk ik dat Brunssum net het ergste misgelopen is.