Hmm... slijmjurk...Riek schreef: Ze heeft gewoon gelijk
Dus dat is niet helpen, maar gewoon dat het is zoals het is.![]()
Wat heb je enzovoort....deel 499
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat heb je enzovoort....deel 499
Ja, Bernie is een modje hè?Ronald schreef: Hmm... slijmjurk...![]()
Die moet je altijd te vriend houden
Nee, ook zonder dat heeft ze gewoon gelijk.
Even afgezien van het feit of ze wel of niet gelijk heeft...Riek schreef: Ja, Bernie is een modje hè?
Die moet je altijd te vriend houdenik ben zelf nogal een lastpak hier...
Nee, ook zonder dat heeft ze gewoon gelijk.![]()
Maar goed, ik hoor het al. Ik ga terug in mijn hok!
Braaf Ronald, klik stroopwafel er in.
Ga mijn grote vrieskist er uit doen, ga downsizen. 326 liter netto inhoud is TE veel voor 1 hond. Ik heb er hoogstens 35-40 kg in liggen en daarmee is ie misschien voor 25% gevuld.
Maar eerst op zoek naar een kast met 5 of 6 laden en inhoud van rond de 170 liter.
Maar eerst op zoek naar een kast met 5 of 6 laden en inhoud van rond de 170 liter.
@Ronald
@Michiel
@Theo
Don't argue! You cannot win. You cannot beat a woman in a argument. It's impossible. You will not win. Cause, men, we are handicapped when it comes to arguing cause we have a need to make sense

edit: Ja, ik ben aan het werk......

@Michiel
@Theo
Don't argue! You cannot win. You cannot beat a woman in a argument. It's impossible. You will not win. Cause, men, we are handicapped when it comes to arguing cause we have a need to make sense
-
sella
Je snapt um helemaalpluto schreef: @Ronald
@Michiel
@Theo
![]()
Jij niet dan?sella schreef: Je snapt um helemaal![]()
goed opgeleid 8)pluto schreef: @Ronald
@Michiel
@Theo
![]()
Kijk zie je, wij vrouwen durven een man best eens gelijk te geven! Zo zijn we dan ook weer.
Ik vind dat mn haar vandaag stom zit. Het is een combinatie van sliert, touw en schaap 
Tuurlijk weet ik dat. Maar ik heb in elk geval wel weer een stroopwafel gescoord!pluto schreef: @Ronald
@Michiel
@Theo
![]()
-
cj
Koek, sorry niet zeiken, volgens mij ben je minimaal de helft van mijn leeftijd. Woon je op mijn lievelingsplek en heb je prachtig haar. Ik 51 doe het met een flosje vet haar, wel schouderlang, want ik wil geen kort , rood haar. (zoals al mijn vriendinnen)koekje schreef: Ik vind dat mn haar vandaag stom zit. Het is een combinatie van sliert, touw en schaap![]()
Saskia
Zo en nu ga ik aan de wijn.
cj schreef: Koek, sorry niet zeiken, volgens mij ben je minimaal de helft van mijn leeftijd. Woon je op mijn lievelingsplek en heb je prachtig haar. Ik 51 doe het met een flosje vet haar, wel schouderlang, want ik wil geen kort , rood haar. (zoals al mijn vriendinnen)
Saskia
Zo en nu ga ik aan de wijn.
Ohnee, niet doen hoor. Geen idee hoe je eruit ziet, maar stel dat je op Ipie zou gaan lijken
Proost!
Proost!
-
cj
Tering, die is erg. ik wil je wel PRIVÉ een foto sturen, maar echt niet hier!!! Weet wel dat ik een hippe oma ben, haha