GOD!!! Help me alstublieft mij te verlossen van deze baasjes...
Ik moet teveel wandelen..
Ik krijg altijd op tijd m'n hapje...
Regelmatig een snackje...
Veel te veel knuffels...
en dan zeggen ze ook nog dat ik veel te lief ben...
Ahhhh dat snoetje! Lief!
Deze morgen braaf boodschappen doen en vanmiddag wat poetsen zodat ik de rest van het weekend vrij ben. Nu me er nog aan houden. [emoji15]
hannabelgje schreef:
Ahhhh dat snoetje! Lief!
Deze morgen braaf boodschappen doen en vanmiddag wat poetsen zodat ik de rest van het weekend vrij ben. Nu me er nog aan houden. [emoji15]
Je vergeet die lange wandeling met Zoe.....
en je auto wassen... ??? ??? ???
BusKay schreef:
GOD!!! Help me alstublieft mij te verlossen van deze baasjes...
Ik moet teveel wandelen..
Ik krijg altijd op tijd m'n hapje...
Regelmatig een snackje...
Veel te veel knuffels...
en dan zeggen ze ook nog dat ik veel te lief ben...
Nou wordt er vanmiddag waarschijnlijk hout bezorgd. Ik weet t alleen niet heel zeker, want ik heb geen bevestiging gehad dat de tijd oké is. Hmmm...
Zo maar even lekker een rondje bos. De zon schijnt!!
Vanmiddag, na het hout denk ik dan, een rondje boodschappen zodat alles in huis is voor de carnaval/vastenavend. Nog even langs mijn oom voor zijn verjaardag, en dan de hort op
Terug naar mijn geboorteplaats, en blijven slapen bij de ouders van een vriendin. Voel je je in een klap 10 jaar jonger!
Nou wordt er vanmiddag waarschijnlijk hout bezorgd. Ik weet t alleen niet heel zeker, want ik heb geen bevestiging gehad dat de tijd oké is. Hmmm...
Zo maar even lekker een rondje bos. De zon schijnt!!
Vanmiddag, na het hout denk ik dan, een rondje boodschappen zodat alles in huis is voor de carnaval/vastenavend. Nog even langs mijn oom voor zijn verjaardag, en dan de hort op
Terug naar mijn geboorteplaats, en blijven slapen bij de ouders van een vriendin. Voel je je in een klap 10 jaar jonger!
Inge en Bono schreef:
Bij vastenavond denk ik aan niet eten, maar aangezien Eelke daar boodschappen voor in huis gaat halen, denk ik dat dat toch niet klopt
De Boerebruiloft dan??? Me boeremoes?? (voor den Hollanders: Boerenkoolstamp me worst)
En tussen die litertjes door lijkt het me toch verstandig..iets te eten... anders... of
-Annemarie- schreef:
Verder voor iedereen beneden de grote rivieren (en daarboven natuurlijk ook) veel plezier gewenst, deze dagen.
Ik denk dat ik mezelf maar weer braaf begraaf....
Laatst gewijzigd door BusKay op vr 13 feb 2015, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat AngeLieke het daar niet mee eens is...
Die heeft namelijk Geile Geert al en als ik er nou nog bij kom...
Je snapt het al dan is de provincie aardig ontwricht...
Als jij haar nou eens een mailtje stuurde voor een woningruil????
Sorry Lique
Misschien ziet ze het niet want ze is aan het texen....
Ze schijnt over te willen stappen op halfzware shag...