En had de eest nog een.hoop om over te praten.zekerhannabelgje schreef:Is prima verlopen. Vond het leuk om het een keertje samen met een collega te doen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Juice challenge 4 t/m 8 april
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nee viel mee, weinig gezeur gehad deze keer.
Mijn versaperssap zeef ik altijd voor ik het drink. Ik hou ook niet van stukjes in mijn sap.
Mijn versaperssap zeef ik altijd voor ik het drink. Ik hou ook niet van stukjes in mijn sap.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nee, stukjes zijn het absoluut niet. Het is meer pulpachtig. Nog steeds niet heel veel hoor, maar dus wel een beetje.Kaio schreef:Ik had vaker stukjes erin, en dat vind ik dan niet fijn, zeg maar stukje appel met schil of stukje pit.
Dat heb je dan niet, meer gewoon fijn pulp?
Ik zag nl dat kuving meerder modellen.en prijzen heeft
Ik heb de Big Mouth dus, waar je hele appels etc. in kunt gooien, maar dat doe ik nooit. Ik heb gemerkt dat de pulp zich minder snel boven de wokkel ophoopt als je iets kleinere stukken verwerkt, dus ik snij appels en peren altijd in vieren.
dat is niet zo erg een beetje body in het sap, als het maar geen stukkies zijn
http://www.vita5.nl/merk/kuvings/?gclid ... oCPEDw_wcB
Die dus, ik vind die wijnrode wel mooi, maar ja in onze grijze moderne keuken met groene accenten, hebben ze geen limegroene?
Zie dat ze een nieuw model hebben, even wachten of de oude dan goedkoper wordt
Die dus, ik vind die wijnrode wel mooi, maar ja in onze grijze moderne keuken met groene accenten, hebben ze geen limegroene?
oja wat me niet bij alle slowjuicer duidelijk is, zitten er nu die 2 bakken voor de pulp en het sap bij, of moet je zelf 2 bakken aanschaffen? 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kaio schreef:dat is niet zo erg een beetje body in het sap, als het maar geen stukkies zijn![]()
Die dus, ik vind die wijnrode wel mooi, maar ja in onze grijze moderne keuken met groene accenten, hebben ze geen limegroene?![]()
Goede spakwaliteit ook, lees ik net. Da's nieuw voor mij, maar ik zal er vanavond eens op letten, op de kwaliteit van m'n spaatje.
Limegroen is er niet, nee. In een grijze keuken zou ik de zilveren neerzetten, met een decoratieve limoen in de tuit.
De bakken voor de pulp en het sap zitten erbij bij de Kuvings. De sapbak schenkt, als ie heel vol is, naadje, maar goed, daar leer je mee omgaan.
Zoek even terug naar de link van Borke, zestig pagina's terug of zo. Zij had een link waarin de Kuvings veel goedkoper was, 329 € meen ik.
Edit: gevonden, maar Borke betaalde 369 ipv 399 €. Via deze link is hij nu 359 €: http://www.perfektegesundheit.de/kuving ... icer-b6000. Kau-pjah!
Ha oud topicje.
Hoeveel juicen er nog?
Ik heb inmiddels een mooie zilveren kuvingsjuicer, en ja hoor die maakt echt zo veel lekkerder sap! Heerlijk!
En aangezien ik de laatste tijd te veel crap gegeten en gedronken heb en mijn lichaam continue behoefte heeft aan crap, heb ik maar besloten om dat ding maar eens te resetten. Meneer vale kwam langs met een challlenge: 2 weken sap en dan 1 week van zijn "fast" food.
Nou ik heb maar besloten de uitdaging aan te gaan.
Euh... wish me luck!
Het langste dat ik ooit achter elkaar alleen gesapt heb is 1 week. Nu worden dat dus 2. Ben benieuwd
Van de fast food ga ik wel het een en ander aanpassen, bijv dat ik de smoothies door sapjes vervang want die smoothies vond ik echt om te
En een aantal soepen waren niet lekker, maar voor het praktische kies ik wel een lekkere soep uit voor meerdere dagen, scheelt een heleboel werk meteen.
Hoeveel juicen er nog?
Ik heb inmiddels een mooie zilveren kuvingsjuicer, en ja hoor die maakt echt zo veel lekkerder sap! Heerlijk!
En aangezien ik de laatste tijd te veel crap gegeten en gedronken heb en mijn lichaam continue behoefte heeft aan crap, heb ik maar besloten om dat ding maar eens te resetten. Meneer vale kwam langs met een challlenge: 2 weken sap en dan 1 week van zijn "fast" food.
Nou ik heb maar besloten de uitdaging aan te gaan.
Euh... wish me luck!
Het langste dat ik ooit achter elkaar alleen gesapt heb is 1 week. Nu worden dat dus 2. Ben benieuwd
Van de fast food ga ik wel het een en ander aanpassen, bijv dat ik de smoothies door sapjes vervang want die smoothies vond ik echt om te
-
hannabelgje
- 5-sterren

Cool! Ik doe maandag ook mee met de challenge. Dan kunnen we elkaar fijn steunen.
Cool kunnen we wel gebruiken denk ik
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vrees het ook.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik ben ook van plan aan de challenge mee te doen! Gezellig, zijn we al met z'n drietjes! 
Ik juice fruit. Veilige combi's zorgen dat ik wat fruit binnen krijg.
Experimenteren ga ik wel weer doen als mijn maag zich niet zo snel omkeert
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Leuk!!Anne in Duitsland schreef:Ik ben ook van plan aan de challenge mee te doen! Gezellig, zijn we al met z'n drietjes!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Heel verstandig!Hope schreef:Ik juice fruit. Veilige combi's zorgen dat ik wat fruit binnen krijg.
Ja nog meer zieltjesAnne in Duitsland schreef:Ik ben ook van plan aan de challenge mee te doen! Gezellig, zijn we al met z'n drietjes!
Eh ...jaHope schreef:Ik juice fruit. Veilige combi's zorgen dat ik wat fruit binnen krijg.