Ik word opgeleid tot coach bij het NSGK
Kinderen met een beperking coachen in hun vragen rondom toekomstplannen en (on)mogelijkheden. Hoe ga je om met je handicap, wat kan je er allemaal mee. Wat zou je willen in je leven en hoe ga je dat dan doen als je lijf niet wil.
Bij de aldi een stoomdweil gekocht. Geen pijnlijke rug meer met dweilen. Net al uitgeprobeerd en het werkt super! Wil al jaren zo'n ding en nu waren ze maar 35 euro.
Bij de aldi een stoomdweil gekocht. Geen pijnlijke rug meer met dweilen. Net al uitgeprobeerd en het werkt super! Wil al jaren zo'n ding en nu waren ze maar 35 euro.
Hope schreef:
Ik word opgeleid tot coach bij het NSGK
Kinderen met een beperking coachen in hun vragen rondom toekomstplannen en (on)mogelijkheden. Hoe ga je om met je handicap, wat kan je er allemaal mee. Wat zou je willen in je leven en hoe ga je dat dan doen als je lijf niet wil.
Hope schreef:Ik word opgeleid tot coach bij het NSGK
Super!
Fantastisch werk en jij lijkt mij daar helemaal geschikt voor!
Joepie haku eet weer, gister was hij de helen dag misselijk en had hij diaree.
Gister hem 2 keer iets tegen de misselijkheid gegeven en na de 2 keer wou hij wel weer wat eten maar met nog minder lol dan normaal, heb hem maar weer even enkel spiervlees gegeven voor de zekerheid.
Net heeft hij met veel plezier zijn bakje gelijk helemaal leeg gegeten
Nu nog hopen op een goede drol en mijn dag is weer goed
In de uitverkoop het jurkje gekocht die al tijden uit de etalage naar mij riep. Hij paste prachtig mooi en het prijsje was eindelijk erg leuk. Zo word ik echt nog eens een meisje-meisje!
Van ochtenden heerlijk zitten bellen met mijn oudere zus
Had er al een tijd niet gesproken en we hebben heerlijk bij gepraat.
En ze heeft belooft dat als ik haar bel dat ik weeen heb ze alles laat vallen en bij me blijft tot de baby minstens 5 uur oud is, ik ben zo blij met mijn zus ik weet zeker dat ik het met mijn support team van vriendlief, zus en vroedvrouw helemaal ga redden