Nelson proudly presents. Update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nelson proudly presents. Paracetamol vraagje
Jeee meid het zou jou qua gezondheid eens mee zitten. Ik hoop dat het ergste nu echt achter de rug is en dat je ook een beetje leuk zwanger kan zijn, zonder alle pijn en misselijkheid. Ik wens je heel veel sterkte met alles
Nou meid, jij rolt van de ene in de andere uitdaging!
Verstandig om medicatie te nemen die verantwoord is. Stress bij jou is niet goed voor de baby, dus verstandig.
Hoe gaat het met eten en misselijkheid?
Verstandig om medicatie te nemen die verantwoord is. Stress bij jou is niet goed voor de baby, dus verstandig.
Eten is nu een regelrechte ramp. Voor mijn misselijkheid kan ik alleen heel koud eten verdragen maar kou is de grootste trigger van de zenuwpijnBorke schreef:Nou meid, jij rolt van de ene in de andere uitdaging!
Ik heb soep geprobeerd, brood met jam i.p.v aardbeien, kwark op kamertemperatuur... Het komt er allemaal uit.
Echt hoor, ik weet het even niet meer
Hope schreef:Eten is nu een regelrechte ramp. Voor mijn misselijkheid kan ik alleen heel koud eten verdragen maar kou is de grootste trigger van de zenuwpijnLekker handig.
Ik heb soep geprobeerd, brood met jam i.p.v aardbeien, kwark op kamertemperatuur... Het komt er allemaal uit.
Echt hoor, ik weet het even niet meer
Ik wou dat ik je die in het echt kon geven en kon zorgen dat je pijn verdween!
Heel veel sterke en ik duim voor je dat het heel snel over is!
Hoe gaat het nu met je? 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+ 1. Zat net aan je te denken, dat het wat stil is uit jouw hoek. Alles 'goed'?Diego schreef:Hoe gaat het nu met je?
+ nog 1Anne in Duitsland schreef:+ 1. Zat net aan je te denken, dat het wat stil is uit jouw hoek. Alles 'goed'?
En nog eentje die zich afvraagt hoe het gaat 
Anne in Duitsland schreef:+ 1. Zat net aan je te denken, dat het wat stil is uit jouw hoek. Alles 'goed'?
Nee
De aangezichtspijn is onhoudtbaar
Gisteren weer een af-schuwe-lijke dag gehad. 3 artsen gezien, zes verdovingen gehad (auhwauwauwauw) maar het deed niets. Uiteindelijk met spoed naar het ziekenhuis.
Daar de zware beslissing te nemen: narcose en de zenuw verwijderen of niet. Narcose tijdens zwangerschap is niet veilig en ik zou de baby kunnen verliezen.
Uiteindelijk gekozen voor een wel erg drastische "oplossing". Onder een bijzondere manier van plaatselijk verdoven met maar liefst 15 injecties is er nog een gedeelte van mijn gebit verwijderd in de hoop dat de zenuwen tot rust komen. Ik kon het niet, ik kon niet kiezen voor narcose met het idee ons kind daardoor te laten overlijden.
Nu dus zo goed als geen gebit meer. De komende maanden zal ik enkel (zo goed als) vloeibaar kunnen eten omdat ik geen elementen meer heb waarmee ik kan kauwen.
Na de bevalling volgt dan een vervolg. Waarschijnlijk een prothese, maar er kan niets in het bot gezet worden. In het ergste geval de aangezichtszenuw geheel laten verwijderen om een prothese te kunnen plaatsen.
Ik ben even stil hier omdat het me gewoonweg echt teveel is.
Ik kan nog steeds alleen maar paracetamol nemen en dat is eigenlijk geen doen. De pijn is onmenselijk en eigenlijk ondraaglijk maar we moeten er doorheen. Hopelijk komt er met een paar dagen rust en heb ik niet voor niets deze hel doorstaan. Want 15 injecties in je mond laten zetten terwijl je toch al door de grond gaat van de pijn is werkelijk waar een marteling, om over de napijn (waar je normaal morfine voor zou krijgen) nog maar te zwijgen.
Het is maar goed dat we dit van te voren allemaal niet wisten...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heeel heeel veel sterkte gewenst. Wat ongelofelijk naar.
Ach nee marloes wat een nachtmerrie voor je zeg
Ik heb zo met je te doen, die ellenden verdien je niet!!
Ik hoop heel erg dat het snel beter gaat want dit is gewoon geen doen meer voor je
Heel erg veel sterkte en ik duim voor je dat de pijn snel weg gaat!!
Ik heb zo met je te doen, die ellenden verdien je niet!!
Ik hoop heel erg dat het snel beter gaat want dit is gewoon geen doen meer voor je
Heel erg veel sterkte en ik duim voor je dat de pijn snel weg gaat!!
Potverdorie Marloes wat een opeenstapeling van narigheid, ik ben er stil van.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Pfff, wat kun je daar nu nog op zeggen

Ohhh wat vreselijk ellendig! Weet niet wat ik moet zeggen. Het was al zo stil hier....vandaar.
Lieve dappere meid, heel veel sterkte. Wat ben je ontzettend dapper. Ik duim heel hard dat de pijn nu snel af neemt.

Lieve dappere meid, heel veel sterkte. Wat ben je ontzettend dapper. Ik duim heel hard dat de pijn nu snel af neemt.