naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
Re: naar de DA/hij balanceert tussen leven en
Goed te lezen dat hij de nacht goed is door gekomen en zo af en toe gaat zitten! Hopelijk gaat het vandaag met de benauwdheid ook wat beter!
Ik vind dat je gelijk hebt hoor om zo vroeg te bellen. Wat maakt het uit, nu weer je tenminste weer even iets!
Nou meis hou je taai vandaag!
We duimen gewoon weer een dagje verder voor je mannetje!
Ik vind dat je gelijk hebt hoor om zo vroeg te bellen. Wat maakt het uit, nu weer je tenminste weer even iets!
Nou meis hou je taai vandaag!
We duimen gewoon weer een dagje verder voor je mannetje!
Ik ben blij om je berichten te lezen dat het weer een beetje beter met hem gaat. Sterkte voor vandaag, we blijven duimen en kaarsjes branden 
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik was vannacht al om 5 uur wakker en gelijk even gecheckt of er al weer nieuws was. Maar geen bericht dus "goed" bericht. Blij te horen dat hij de nacht in ieder geval is doorgekomen en hij weer ietsje beter is. Maar ja, hij is er nog niet dus blijven we ook vandaag weer volop energie sturen....
Blij dat hij de nacht is doorgekomen 
Dat hij gaat zitten en wat alerter is tellen we ook weer als een lichtpuntje!
Weirdo, Ellen en je hele gezin, jullie zijn kanjers
Dat hij gaat zitten en wat alerter is tellen we ook weer als een lichtpuntje!
Weirdo, Ellen en je hele gezin, jullie zijn kanjers
klinkt toch echt als vooruitgang, wat geweldig!!!
Wanneer mag je weer bellen?
Kaarsje heeft buiten in de lantaarn op de tuintafel de hele nacht doorgebrand!
Wanneer mag je weer bellen?
Kaarsje heeft buiten in de lantaarn op de tuintafel de hele nacht doorgebrand!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Nou, hier ook weer 5 pagina's bijgelezen (in de baas zijn tijd
). Had gisteren ineens thuis geen internet en kon dus niet checken of het beter ging met Weirdo. Heb wel veel aan hem gedacht en positieve energie gestuurd.
Ben blij te lezen dat hij weer wat vooruit gegaan is en dat hij is gaan zitten vind ik ook een erg goed teken, als je je lamlendig voelt zul je dat niet doen!
Ik zou ook om 5 uur aan de foon gehangen hebben hoor, dat moeten ze maar normaal vinden lijkt me.
Weet je tenminste ook zeker dat er wel iemand aanwezig is daar
Ik duim weer verder en blijf aan jullie denken!
Ben blij te lezen dat hij weer wat vooruit gegaan is en dat hij is gaan zitten vind ik ook een erg goed teken, als je je lamlendig voelt zul je dat niet doen!
Ik zou ook om 5 uur aan de foon gehangen hebben hoor, dat moeten ze maar normaal vinden lijkt me.
Weet je tenminste ook zeker dat er wel iemand aanwezig is daar
Ik duim weer verder en blijf aan jullie denken!
Gelukkig!!! Ook hier steeds lezen hoe het gaat, en vanmorgen een klein lichtpuntje!! Heel fijn om dit te horen!
Gisteren had ik geen kans om bp en het verhaal van weirdo bij te lezen, maar sjongejonge wat een toestand allemaal!! Ik zou me geen raad weten! Maar ik ben blij om te lezen dat jullie en jullie kerel de nacht redelijk zijn doorgekomen. Nu maar hopen dat deze positieve lijn doorzet en dat alle positieve gedachtes goed hebben gedaan!
liefs
liefs
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ook hier gelijk lezen of Weirdo als iets betert, en gelukkig weer een lichtpuntje. Al is het maar iets dat veranderd in positive zin, is al fijn te lezen. Hij gaat het zeker redden, hij moet het redden :-*
Hij is de nacht doorgekomen en iets verbetert. Goed hoor. Het gaat de goede kant op!
Ik blijf voor hem duimen en denk aan jullie

Ik blijf voor hem duimen en denk aan jullie
Ook hier wordt nog steeds geduimd en aan jullie gedacht!
Ook mn kindertjes denken mee. Morris, de jongste van 6, wil steeds de foto zien van Weirdo.
Ook mn kindertjes denken mee. Morris, de jongste van 6, wil steeds de foto zien van Weirdo.
-
Toetkonijn
- 2-sterren

Gelukkig een betere nacht. Hoop op verdere verbetering en een gesprek vandaag met de DA.
Gr. Liesbeth
Gr. Liesbeth
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heb een lijstje voor de arts, wat ik allemaal vragen wil, suggesties zijn welkom!
Ach jolly ik nam het ook niet kwaad op hoor, maar op zo'n moment dat je helemaal overvallen ben door emoties en je weirdo dan zo ziet liggen, dan ben je leeg, helemaal geestelijk en lich. stuk en dan doe je wat ze zeggen.In de voorwaarden staat dat vanwege verschillende dingen je niet bij je hond/kat mag zijn zolang ze op de iC zijn. Hij is in goede handen, ze knokken voor hem, ze geven hem niet zomaar op en zij zorgen dat ik volgende week hem weer op kan halen, ik vertrouw ze volkomen en daar hou ik me dan maar aan vast.
Mijn kaarsjes blijven branden en ik blijf positief denken en hoop dat dat hem bereikt zodat ie toch op 1 of andere manier mijn aanwezigheid voelt en hoeveel wij van hem houden, en dat het nog lang zijn tijd niet is, dat een maandag we hem met open armen ontvangen en dat ga ik hem zo vreselijk veel, ontzettend veel liefde ga geven,energie geven en hem zo ontzettend schandelijk verwennenen dat ie zijn herstel hier op zijn eigen tempo kan doen.......
want het is hier stil,leeg en kaal, ik mis hem zo dat het zeer doet.
maar hij komt terug, daar ben ik inmiddels van overtuigd!
Ach jolly ik nam het ook niet kwaad op hoor, maar op zo'n moment dat je helemaal overvallen ben door emoties en je weirdo dan zo ziet liggen, dan ben je leeg, helemaal geestelijk en lich. stuk en dan doe je wat ze zeggen.In de voorwaarden staat dat vanwege verschillende dingen je niet bij je hond/kat mag zijn zolang ze op de iC zijn. Hij is in goede handen, ze knokken voor hem, ze geven hem niet zomaar op en zij zorgen dat ik volgende week hem weer op kan halen, ik vertrouw ze volkomen en daar hou ik me dan maar aan vast.
Mijn kaarsjes blijven branden en ik blijf positief denken en hoop dat dat hem bereikt zodat ie toch op 1 of andere manier mijn aanwezigheid voelt en hoeveel wij van hem houden, en dat het nog lang zijn tijd niet is, dat een maandag we hem met open armen ontvangen en dat ga ik hem zo vreselijk veel, ontzettend veel liefde ga geven,energie geven en hem zo ontzettend schandelijk verwennenen dat ie zijn herstel hier op zijn eigen tempo kan doen.......
want het is hier stil,leeg en kaal, ik mis hem zo dat het zeer doet.
maar hij komt terug, daar ben ik inmiddels van overtuigd!
hier ook meteen de pjoeter aan om te kijken of er nieuws was. Elke keer als ik vannacht wakker was gingen mijn gedachten meteen naar Weirdo.
Ik duim vandaag gewoon verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ellen, kun je niet een gedragen tshirt naar hem sturen, waar hij op/bij kan liggen ??
Ik duim vandaag gewoon verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ellen, kun je niet een gedragen tshirt naar hem sturen, waar hij op/bij kan liggen ??
- - Judith -
- 5-sterren

He gelukkig, Weirdo knokt als een dolle!!! Heel veel sterkte met dat vreselijke eindeloze wachten