zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: zimba/min of meer uitslag..
ik hoop dat het werkt meis 
Ik hoop ook van harte dat het gaat werken Ellen ! 
-
Migudu
Ik denk dat je hier goed aan doet, het zal tegen je gevoel in gaan...maar zo door, dat kan ook niet.
Heel veel succes en ik hoop (haha) op mooie poep, heel binnenkort!
Groetjes,
Gerda
Heel veel succes en ik hoop (haha) op mooie poep, heel binnenkort!
Groetjes,
Gerda
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
jij had keuze tussen een aantal, hills maar dat vondt mandigers zelf niks, iets met pet maar dat moest zimba niet en iets met green maar het beste vondt ie royal konijn, dat at ie net wel...*Dorothea* schreef: welke brokken ga je geven?
ook wat hoor, ik ga zo'n zak halen, stond bekant om me heen te kijken of niemand het zag en wat vraag ik, een zak royal konijn
vanaalst schreef:
ook wat hoor, ik ga zo'n zak halen, stond bekant om me heen te kijken of niemand het zag en wat vraag ik, een zak royal konijn![]()
vanaalst schreef: jij had keuze tussen een aantal, hills maar dat vondt mandigers zelf niks, iets met pet maar dat moest zimba niet en iets met green maar het beste vondt ie royal konijn, dat at ie net wel...
ook wat hoor, ik ga zo'n zak halen, stond bekant om me heen te kijken of niemand het zag en wat vraag ik, een zak royal konijn![]()
Wat moet dat tegen je gevoel in gaan Ellen.
Maar zoals hij nu is kan ook niet langer. Met Didot hebben we ook 3 maanden hypoallergeen brok gevoerd. Dus ik weet hoe je je voelt.
Ik hoop dat het net als bij Didot een tijdelijke oplossing is, zie het dan maar als een kuur , net als AB. Niet fijn , maar als het helpt......
sterkte met de lieverd
vanaalst schreef: jij had keuze tussen een aantal, hills maar dat vondt mandigers zelf niks, iets met pet maar dat moest zimba niet en iets met green maar het beste vondt ie royal konijn, dat at ie net wel...
Ik hoop van harte dat het zijn darmen tot rust brengt !!!!!!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
SANYpet?vanaalst schreef: jij had keuze tussen een aantal, hills maar dat vondt mandigers zelf niks, iets met pet maar dat moest zimba niet en iets met green maar het beste vondt ie royal konijn, dat at ie net wel...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja die geloof ik....
het is heel raar moet ik toe geven om met een maatbeker brokken uit een zak te halen, maar ja ik doe dit in de hoop dat mijn mannetje ervan op zal knappen!
en daar gaat het om, niet om mijn gevoel maar om hem, hoe zeer het me ook tegen staat want als iemand antibrok is......
maar met in het vooruitzicht dat ie misschien toch nog over kan op kvv!
het is heel raar moet ik toe geven om met een maatbeker brokken uit een zak te halen, maar ja ik doe dit in de hoop dat mijn mannetje ervan op zal knappen!
en daar gaat het om, niet om mijn gevoel maar om hem, hoe zeer het me ook tegen staat want als iemand antibrok is......
maar met in het vooruitzicht dat ie misschien toch nog over kan op kvv!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
trouwens, schrok me helemaal het ongans toen ik die zak moest afrekenen, 82.--!!!!!!!
dus wie zegt dat barfen/vers voeren duur is....
dus wie zegt dat barfen/vers voeren duur is....
dan duimen we dat die brokken snel hun werk doen en zorgen voor mooie ontlasting. Is er nog iets uit de echo gekomen?
Greenheart?vanaalst schreef: jij had keuze tussen een aantal, hills maar dat vondt mandigers zelf niks, iets met pet maar dat moest zimba niet en iets met green maar het beste vondt ie royal konijn, dat at ie net wel...
Ik hoop dat dit gaat helpen voor Zimba. Misschien kun je dan daarna idd terug naar vers.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Wow, een uur! Dus na jullie liep hij 2 uur achter, of waren jullie de laatsten? 
Ik hoop dat de brokken werken voor Zimba
Ik hoop dat de brokken werken voor Zimba
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
greenheart, zou best kunnen hoor!
er is geen echo gemaakt, vondt ie bij ander inzien toch niet nodig blijkbaar....verders ook niet veel gedaan als enkel gepraat.....beetje moeilijk iets waar niet echt gelijk een oplossing voor is met die darmen, hij vergeleek het met de ziekte van chrone bij mensen maar dan anders..

wij waren de laatste...
hij neemt echt de tijd voor je om alles uit te leggen en luisterd ook goed naar ons, claudia en mij, toen we het over het vlees hadden..
er is geen echo gemaakt, vondt ie bij ander inzien toch niet nodig blijkbaar....verders ook niet veel gedaan als enkel gepraat.....beetje moeilijk iets waar niet echt gelijk een oplossing voor is met die darmen, hij vergeleek het met de ziekte van chrone bij mensen maar dan anders..
wij waren de laatste...
hij neemt echt de tijd voor je om alles uit te leggen en luisterd ook goed naar ons, claudia en mij, toen we het over het vlees hadden..
Misschien dat Zimba,op dit moment gewoon iets steriels nodig heeft.
Ik hoop dat het aanslaat.
Ik hoop dat het aanslaat.