Ik kom uit Delft en zou graag mee gaan doen met bestellingen hier in de buurt. Hoe werkt het? Moet ik me daarvoor opgeven of kan ik gewoon reageren op berichten?
Groetjes Anne & Friese stabij Julius
kijk in het topic aanbiedingen.
reageer daar en meestal kunnen de vleesjes wel met een lijntje richting delft mee.
Ik kom ook uit delft en wil ook wel wat bestellen van die kalfspiemels. Ziet er goed uit. Het zijn die van 65 cm lang toch?? Ik wilde er 6 stuks. Betaal ik dat als ik ze bij jou afhaal in rijswijk?? Ik zit pas sinds deze week hier en weet nog niet zo goed hoe alles werkt. Ik hoor van je.
Is goed Mona, ik hoor wel even je hoeveel je wilt en wanneer ik kan bestellen!
lalaya81 schreef:
Ik kom ook uit delft en wil ook wel wat bestellen van die kalfspiemels. Ziet er goed uit. Het zijn die van 65 cm lang toch?? Ik wilde er 6 stuks. Betaal ik dat als ik ze bij jou afhaal in rijswijk?? Ik zit pas sinds deze week hier en weet nog niet zo goed hoe alles werkt. Ik hoor van je.
Ja, volgens mij zijn het inderdaad die van 65 cm. Er staat nu een foto bij in het topic.
Ik denk dat het makkelijker is als jullie naar mij overmaken, zodat ik het contant gelijk aan Floris kan geven.
Joyce1985 schreef:
Is goed Mona, ik hoor wel even je hoeveel je wilt en wanneer ik kan bestellen!
Ja, volgens mij zijn het inderdaad die van 65 cm. Er staat nu een foto bij in het topic.
Ik denk dat het makkelijker is als jullie naar mij overmaken, zodat ik het contant gelijk aan Floris kan geven.
Stuur jij mij een PB wat je krijgt van me en wanneer het er is?
Thnx!
judith1967 schreef:
Is er al bekend welke datum die piemels gehaald worden?
Ik wil er ook wel 2 om te proberen,maar voor 2 ga ik niet naar Delft rijden
Is het mss mogelijk dat ze dan voor mij bewaard kunnen worden tot de 8ste ,want dan ga ik bij Jasmin mijn bestelling ophalen?
Ik wacht even totdat Mona bericht heeft van Floris. Daarna zal ik hem mailen en weet ik hopelijk snel een datum.
De 8ste moet ik ook naar Jasmin. Mocht het voor die datum geleverd worden, wil ik je piemels wel meenemen naar Jasmin hoor!
Joyce1985 schreef:
Ik wacht even totdat Mona bericht heeft van Floris. Daarna zal ik hem mailen en weet ik hopelijk snel een datum.
De 8ste moet ik ook naar Jasmin. Mocht het voor die datum geleverd worden, wil ik je piemels wel meenemen naar Jasmin hoor!
sinds kort heb ik een drogertje en ik wil nu wat meer variatie gaan drogen. nu kan ik in mijn vriezer niet heel veel kwijt op dit moment
dus ik ben opzoek naar een paar kilo ofzo van wie zou ik iets kunnen overnemen om uit te proberen, bv long of spiervlees of wat orgaanvlees.
Joyce1985 schreef:
Oke!
Laat maar weten hoeveel (en wat) je wilt, dan kan ik het doorgeven aan Floris.
Wachten we nog even af of er nog meer mee willen bestellen.
hoi ik wil dus graag 6 kalfspiemel
4 gedroogde luchtpijpen
4 oortjes
groetjes Mona
zeg maar even wat de kosten gaan worden.