het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: het grote Juice/Jason Vale topic
Wat een stilte weer hierzo... ik zit aan een turbo charge express (vind ik een iets handzamere hoeveelheid, lol) en heb een euhm, super detox smoothie klaar staan voor later in de koelkast, dat is die met yoghurt, ananassap, blauwe bessen en bramen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb een anti sapdag vandaag. Ik heb een overschot aan eieren dus vandaag speltbrood bij me met een gebakken eitje. Gisteren ook een amandelvruchtenbrood gemaakt en daar heb ik ook twee sneetjes van bij me. Vanavond eet ik het kliekje savooiekoolstamp van afgelopen woensdag. Voor tusendoor heb ik een appel een sinaasappel, wortels, tomaatjes en radijsjes bij me. Toch nog iets gezonds 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
oh ja,mijn eieren moeten ook nog op... vanavond maar iets met eieren doen dan 
Ik drink zowat nog iedere dag een flink sappie en nog ook vaak een lemon ginger zinger omdat ie zo lekker is.
Verder probeer ik wat meer oer te eten.
Vandaag gaat het zo ongeveer niks worden, want gistermiddag ziek geworden en heb nog steeds geen behoefte aan eten of wat dan ook. Maar ben wel al weer beter dan gister
Verder probeer ik wat meer oer te eten.
Vandaag gaat het zo ongeveer niks worden, want gistermiddag ziek geworden en heb nog steeds geen behoefte aan eten of wat dan ook. Maar ben wel al weer beter dan gister
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Beterschap!!
Ik heb nou trouwens wel composteerbare zakken gevonden die niet al te groot zijn en die doe ik nu in de pulpbak, scheelt toch weer met schoonmaken en zo leeg ik meteen elke dag even het groenbakje dat op het aanrecht staat
Ik heb nou trouwens wel composteerbare zakken gevonden die niet al te groot zijn en die doe ik nu in de pulpbak, scheelt toch weer met schoonmaken en zo leeg ik meteen elke dag even het groenbakje dat op het aanrecht staat
Zit aan een sapje van 4 wortels, 4 (kleine) appels, stukje gember en een halve limoen
Geen JV recept maar ga vanmiddag boodschappen doen om er daar een paar van te maken 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt lekker!
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Lijkt wel op een JV recept, ik zou hem dan de lime-ginger zinger noemenEl_Kato schreef: Zit aan een sapje van 4 wortels, 4 (kleine) appels, stukje gember en een halve limoenGeen JV recept maar ga vanmiddag boodschappen doen om er daar een paar van te maken
Dacht ik ook meteenEllenL schreef: Lijkt wel op een JV recept, ik zou hem dan de lime-ginger zinger noemen![]()
Heb net de SAD genaakt met blauwe bes en bij mij dan gewone cacao poeder, banaan, tahin, honing en sojamelk maar MJAMMIE 
Zo en het vult…
Zo en het vult…
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Die vult inderdaad behoorlijk ja! Ik had vanmorgen braaf een fles super juice mee naar de vergadering, mensen keken gelukkig niet eens heel geschokt 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag best heel braaf geweest. Ontbeten met de blood builder, tussendoor tomaatjes en stukjes wortel. Lunch twee sneetjes speltbrood met ijsbergsla en kaas. Avondeten gestoomde zoete aardappel met de salsa salmon. Lekker hoor.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Inderdaad braaf
Ik vanmorgen begonnen met super juice, vanmiddag eindelijk die eieren opgemaakt, soort quiche gemaakt met ui, tomaten, courgette, brocolli, beetje kaas en mini mozerella bolletjes, eieren er door en ff in de oven, en vanavond had ik de blood builder, meteen een dubbele portie gemaakt dus dat word morgen ook mijn ontbijt 
Ik had trouwens vorige week bij de Lidl (nederlandse) elstars gekocht, 2 kg voor 1,99, pfffff, miskoop, heb er heel veel weg kunnen gooien omdat ze enorm aan het rotten waren geslagen, gatver! Nu maar in duitsland bij de lidl 6 kg golden delicious gekocht (a 2,99 per 2 kg), kan ik een tijdje vooruit, daar heb ik tot nu toe nog nooit een rotte appel tussen gehad, hooguit een plekje ofzo. Ga de komende tijd denk ik maar voor 2 sapmaaltijden per dag
Ik had trouwens vorige week bij de Lidl (nederlandse) elstars gekocht, 2 kg voor 1,99, pfffff, miskoop, heb er heel veel weg kunnen gooien omdat ze enorm aan het rotten waren geslagen, gatver! Nu maar in duitsland bij de lidl 6 kg golden delicious gekocht (a 2,99 per 2 kg), kan ik een tijdje vooruit, daar heb ik tot nu toe nog nooit een rotte appel tussen gehad, hooguit een plekje ofzo. Ga de komende tijd denk ik maar voor 2 sapmaaltijden per dag
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik haal nu 1x per maand een kist appels voor 95 cent de kilo. Zijn ook golden en doen het prima in de kelder.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Nice! Ik ben toch echt wel super blij met Jason Vale en zijn recepten, eens bedenken wel boek ik eerst ga kopen