Nadia schreef:
Weeeeeeeer een sollicitatie gestuurd. Ik kan geen brieven meer zien. Ik weet op het moment ook even niet meer waar de vacatures vandaan te halen
En toch... blijven zoeken. Ik heb vrijdag een assessment, als daar wat goeds uitkomt heb ik een baan. En anders heb ik volgende week woensdag een tweede gesprek bij een bedrijf. Al zo lang (bijna een jaar) aan het zoeken, en het lijkt nu eindelijk te gaan lukken. *klopt af*
Houd moed!
Nadia schreef:
Ik moet deze maand werk vinden. Krijg anders geen ww meer.
Dat heb ik over drie maanden ook ..... Dan ben ik tweeeneenhalf jaar thuis, weliswaar een plaatje van een dovhter gekregen in die tijd maar dan nog.... Gewoon geen baan gekregen; wel op de tweede plek of op de reservelijst maar ja... Dat levert niets op. Ik volg nu een studie waarmee ik hopelijk een carriereswitch kan maken.... Maar tjonge jonge... Had nooit gedacht dat het zover zou komen....
Ik heb ook in mijn laatste ww maand werk gevonden. Dus hou moed meisjes.t komt echt goed.
Ik heb een superbaan maar soms mis ik mijn hondjes en mijn lief zo als ik daar ben
Mijn wens voor dit jaar is een dikke, vette bankrekening
en een slank lichaam.
Het zou fijn zijn als U deze twee
niet door elkaar zou halen net als vorig jaar......
Vanmorgen had ik een heel kort ritje, ik reed om 7.35 weg en was om 8.55 thuis Straks ga ik om 1425 rijden en ben ik, schat ik, rond 1700 thuis. LG. Op de hoofdpijn na.
Donderdag naar de ooglaserkliniek voor een intake, spannend !!!