Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Oscar heeft vannacht voor het eerst opgesloten gezeten in zijn hok. Hij heeft geslapen als een roosje. Vanmorgen zijn meneer K en ik even lekker een stukje gaan wandelen net buiten de stad. Was echt even genieten voor ons alle drie. Alleen jammer dat er daar iets groeit wat Oscar zijn poten irriteert, want hij zit nu steeds te soppen.
Na een heerlijk bad en lunch ben ik nu klaar om naar mijn werk te gaan. En dan is het weekend, zin in!
Na een heerlijk bad en lunch ben ik nu klaar om naar mijn werk te gaan. En dan is het weekend, zin in!
Vrijdag de 13e en ik heb flinke verkoudheid inclusief traanoogjes te pakken 
Voordeel is dat ik thuis kon werken :-)
Vriendje vroeg of ik met hem mee wilde naar de bioscoop vanmiddag dus daar zal ik zo toch maar heen. Film over Alan Turing. Maar flink pak zakdoekjes mee vanwege snotneus en hopen dat het weer lekker rustig is (laatst keer met zijn tweetjes in zaal gezeten
)
Voordeel is dat ik thuis kon werken :-)
Vriendje vroeg of ik met hem mee wilde naar de bioscoop vanmiddag dus daar zal ik zo toch maar heen. Film over Alan Turing. Maar flink pak zakdoekjes mee vanwege snotneus en hopen dat het weer lekker rustig is (laatst keer met zijn tweetjes in zaal gezeten
- Inge en Bono
- 5-sterren

eelke schreef: Een kort lesje;
-
hannabelgje
- 5-sterren

Boodschapjes zijn binnen. Nu even lunchpauze en dan aan de poets.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Bedankt voor de uitleg Eelkeeelke schreef: Een kort lesje;
Mijn dweiltje;
Hoe je er uit ziet;
Soms zijn er ook olifanten
Paarden zijn er altijd;
Onze kerktoren;
Oh en mijn jurk (een vriendin heeft m gemaakt), maar daar zie je haast niks van want daar moet dus een jas en een gordijn over;
Goeie vraag. Ik denk 3 weken van te voren, vanaf het neuzebal. Da's t begin.
Hij praat ook
Hij praat ook
Ik herken die toren, dat is in BoZ. Een vroegere collega van me ging daar altijd carnaval vieren, dat was de leukste plek volgens hem. Ik heb niks met carnaval, maar goed, ben dan ook geboren Friezin en getogen Groningse
Dèèr emme vor deurgeleerd!!!
Agge mar leut et!
Veel plezier Eelke en Koekje!!!
Agge mar leut et!
-
sella
Vanmiddag naar een nieuwe kapper geweest, eentje die snapte wat je met natuurlijke krullen aanmoet.
Mij is blij
Mij is blij
'Elf schreef: Dèèr emme vor deurgeleerd!!!
Agge mar leut et!
Jaaaaaa psies!!!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Caafjespaleis en de kattenbakken weer schoon. Nu ga ik lekker met Zoë wandelen in het zonnetje. Dat heb ik verdient.
Wij zijn toen ook eens in BoZ geweest om die tijd. Wisten wij veel...eelke schreef: Goeie vraag. Ik denk 3 weken van te voren, vanaf het neuzebal. Da's t begin.
"Waarom worden alle tafels en lampen weggehaald?" "Ennuh... waar is de vloerbedekking?"...
Juist dus...
Inpakken en inpakken en hink stap sprong en inpakken etc.
Nu maar eens de beessies te eten geven en dan ons eten gaan maken. En vanavond nog naar ons nieuwe huis rijden, daar nog ffkes wat doen. Ik zal wel goed slapen vanavond
Nu maar eens de beessies te eten geven en dan ons eten gaan maken. En vanavond nog naar ons nieuwe huis rijden, daar nog ffkes wat doen. Ik zal wel goed slapen vanavond
Het optuigen van de peperbus gebeurt met een hoogwerker en daarna met de hand (trap opklimmen en klimtuigje aan) en dat is als het goed is, vandaag gebeurt.
Meneer heeft vaak genoeg mogen klimmen om zn boxen vast te zetten op de schouders van de peperbus.
Meneer heeft vaak genoeg mogen klimmen om zn boxen vast te zetten op de schouders van de peperbus.
Ronald schreef: Wij zijn toen ook eens in BoZ geweest om die tijd. Wisten wij veel...
"Waarom worden alle tafels en lampen weggehaald?" "Ennuh... waar is de vloerbedekking?"...
Juist dus...![]()
koekje schreef: Het optuigen van de peperbus gebeurt met een hoogwerker en daarna met de hand (trap opklimmen en klimtuigje aan) en dat is als het goed is, vandaag gebeurt.
Ahh meneer is de stem van de peperbus!
Maar echt vandaag pas? Heb er eigenlijk niet op gelet de afgelopen weken...
Rondje netto/lidl/slijterij/kruidvat/boerenbond. Mijn armen zijn een halve meter langer door eigenwijs en vooral geen karretje gaan halen, en nergens werden sluitspelden verkocht. Uit de mode?