Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Macaroni.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Mihoen/courgette/broccili/zalm, met creme fraiche en kruiden.
kaas-ui-brood met spaanse zachte geitenkaas, morgen maar weer eens gezond gaan koken 
Heerlijke frieten met accessoires 
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Met een soepje erbij klinkt het erg inspirerend voor vandaag....Lizetta schreef: kaas-ui-brood met spaanse zachte geitenkaas, morgen maar weer eens gezond gaan koken![]()
Ik heb geloof ik nog een ciabatta mixje liggen...en een bbm...
wij eten vandaag kaas-ui-ciabatta met Turkse zachte kaas en een soepje.
Dankzij Eelke heb ik nu ook zin in asperges. Maar het zal vanavond wel een pizza oid worden.
Krieltjes, broccoli en kippendijtjes uit de oven 
Ook lekker: Milka&Daim 8)
*dikkekont*
*dikkekont*
Ik las ook patat met kwak en dacht "gatsie, wat is dat nou weer, een afgeleide van een patatje kapsalon?". Maar je bedoelt een kroket?
Wij eten vandaag bloemkool op z'n students (aardappelen en bloemkool in 1 pan - kom een pit tekort) met een Valess ding.
Wij eten vandaag bloemkool op z'n students (aardappelen en bloemkool in 1 pan - kom een pit tekort) met een Valess ding.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Kwekkeboom ;-)Lizzy schreef: Ik las ook patat met kwak en dacht "gatsie, wat is dat nou weer, een afgeleide van een patatje kapsalon?". Maar je bedoelt een kroket?
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
pizzaburgers 
morgen sla soep maken, maar had daar vandaag geen fut voor :s
morgen sla soep maken, maar had daar vandaag geen fut voor :s
Hier was t lekker 
Morgen asperge soep dus!
Morgen asperge soep dus!
- Angelique
- 5-sterren

Ik bedoelde een kroket jaLizzy schreef: Ik las ook patat met kwak en dacht "gatsie, wat is dat nou weer, een afgeleide van een patatje kapsalon?". Maar je bedoelt een kroket?
Hier vandaag sla met veel tomaten. Om vage redenen heb ik vandeweek bij iedere boodschappenronde een bak tomaten meegenomen, dus nu liggen er wel erg veel tomaten. En dan de kwamkwammer vergeten
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Hoe vaak doe jij boodschappen dan?Angelique schreef: Ik bedoelde een kroket ja
Hier vandaag sla met veel tomaten. Om vage redenen heb ik vandeweek bij iedere boodschappenronde een bak tomaten meegenomen, dus nu liggen er wel erg veel tomaten. En dan de kwamkwammer vergeten![]()
![]()