Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Succes dames, ik kan het even niet opbregen, maar ik vind jullie heel stoer :cool:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Gaan jullie ook met die poedertjes en zo werken? Ik heb geen hennepzaadproteïnedinges in huis, wel wat ander gezond spul. Dat ga ik eerst maar opmaken, denk ik.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Borke schreef:Succes dames, ik kan het even niet opbregen, maar ik vind jullie heel stoer :cool:
Ik ga me waarschijnlijk niet honderd procent aan de regels houden, maar het zal goed zijn weer een flinke stoot vitaminen binnen te krijgen een tijdje. Ik maakte eigenlijk altijd braaf een 1,5 - 2 liter sap per dag voor Herr Antje en mij, maar sinds de kerst zit de klad erin. Effe weer wat discipline ontwikkelen! :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Bericht door hannabelgje »

Anne in Duitsland schreef:Gaan jullie ook met die poedertjes en zo werken? Ik heb geen hennepzaadproteïnedinges in huis, wel wat ander gezond spul. Dat ga ik eerst maar opmaken, denk ik.
Ik denk dat de mijne ver over datum is. Ik ga geen nieuwe kopen. Ik kijk wel of ik mijn hennepzaad kan malen en gooi dat er dan wel door.
Ik vind het programma al duur genoeg zonder al die potjes poeder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik heb hier nog hemppoeder staan ;) en daaraast nog eiwitpoeder van rijst met stevia, dus hoeft niks te halen. Ivm sporten gebruik ik deze poeders dus zeker wel.
Spirulina heb ik ook in tabletvorm. Probiotica heb ik niet, niet eens aan gedacht dus.

Mijn uitganspositie is er zo veel mogelijk aan te houden, maar op zaterdag wordt het lastig, dan gaat er wrslijk smorgens een raw bar in. Ene zaterdag lange wandeling, andere zaterdag paar uur training , zonder plee dus vandaar ;) Dus iets vasts is dan wel op zijn minst handig :biggrin2: maar dus wel een raw nut fruit bar he :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik sta mezelf 1x per dag toe om een banaan of verantwoord reepje te eten. Maar alleen als ik het nodig heb. Als ik het zonder kan dan doe ik het zonder.

pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Ik wil me geen restricties opleggen tijdens zwangerschap of borstvoeding en dat ben ik nu al meer dan 2 jaar aan een stuk het 1 of het ander. Ik let wel op voldoende groenten en fruit te eten maar afvallen of ontgiften durf ik nu niet aan.
Wanneer ik hiermee stop wil ik echt graag eens meedoen. :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Iedereen nog goed geknaagd vandaag? Hier klaar voor de sapjes morgen. Veel succes dames!

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

hannabelgje schreef:Iedereen nog goed geknaagd vandaag? Hier klaar voor de sapjes morgen. Veel succes dames!

Ja. Ik had verlaat verjaardagsbezoek gisteren, heb me dus nokvol met appeltaart en chips getankt. :biggrin2:

Succes vandaag!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik zit aan mijn eerste sapje nu. Sapje 2 en 3 staan in de koelkast

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hier geen sap, maar wel gezonder eten vanaf vandaag. Ben wel weer klaar met zooi eten. Dus vanmorgen een roerei met wat uitgebakken spekjes, en cherrytomaatjes. Straks havermout met banaan, noten en rozijnen. En vanavond vis en verschillende groentes.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Oo gut om 10 uur mijn sappie gepakt. Vantevoren al gesport enzo. Mijn honger viel mee. Pas na dat sapje kreeg ik honger! Welke ik nog steeds heb :wall: Dit is gelijk de reden waarom ik ook alweer mee deed. Iets klopt er niet in mijn lichaam/ harses, van iets eten ( of drinken) krijg ik meer honger en stop ik niet meer ::)
Weet zeker dat het na een paar dagen wel over is als ik braaf blijf. Dus nu maar gauw een theetje pakken. Oja moeder natuur kwam vanochtend ookbhaar kado droppen, en ja dan heb ik ook nog meer last van willen eten altijd. Ok theetje dus !
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik kreeg ook honger na het sapje. Nu dus ook aan de thee. Wel met een ienie mienie beetje honing in mijn thee. Anders lust ik het niet.

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Zo, ik heb de Powerhouse net gemaakt, maar bij gebrek aan de vereiste poedertjes heb ik een theelepel tarwegraspoeder en neempoeder gebruikt. Sodechristene, wat is dat neempoeder bitter! Gelukkig lijkt het bittere minder te worden naarmate het wat langer gemengd is met de overige ingrediënten, maar oef, die eerste slok was wel effe :o !
Bij gebrek aan broccoli en rauwe erwten (moet vandaag boodschappen doen) heb ik een halve groene paprika, een halve venkelknol en een pastinaak gebruikt; de pastinaak vooral omdat de Kuvings nogal moeite heeft met de vezels van de ananas, daar moet echt iets hards achteraan om het uitwerpen van de vezels door het apparaat te helpen.

Ik moet de Breath of Fresh Air nog maken, maar heb geen rode biet en geen munt in huis. Gaat lekker hier! ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Goed bezig Anne. Lol en het was nu juist zo'n lekker sapje.
Hier heeft mijn versapers ook moeite met de ananas. Om over bleekselder nog maar te zwijgen.
Ik merk nu wel dat het verschil in smaak en kwaliteit gigantisch is met een slowjuicer ten opzichte van een ouderwetse juicer. Laatst een keer een sapje uit een centrifugale juicer gedronken. Gatver dat is dan echt niet lekker als je een slowjuicer gewend bent. Dus nog steeds blij met mijn versapers. Dan maar wat meer snijwerk.

Plaats reactie