Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Oooo wat een humpie, :-*
gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Och, wat een druifje, Judith! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door hannabelgje »

judith vd schreef:Afbeelding

Diza krijgt 'n vriendinnetje!
Ahhhhhh lief!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
judith vd
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith vd »

Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties! Ik heb lang getwijfeld of ik met Diza een nestje zou nemen. Uiteindelijk heb ik besloten om dit toch niet te doen.
Nu via kennel de eenhoornleijn dus een pup. Daar krijgen ze ook vers vlees. Een fantastische start dus.

Kim: het is dus idd een pup uit het L-nest, maar welke van de 5 meiden het wordt, weten we nog niet.

(ik krijg al enorme vriezerstresss :nerves: )
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

judith vd schreef:Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties! Ik heb lang getwijfeld of ik met Diza een nestje zou nemen. Uiteindelijk heb ik besloten om dit toch niet te doen.
Nu via kennel de eenhoornleijn dus een pup. Daar krijgen ze ook vers vlees. Een fantastische start dus.

Kim: het is dus idd een pup uit het L-nest, maar welke van de 5 meiden het wordt, weten we nog niet.

(ik krijg al enorme vriezerstresss :nerves: )
Leuheuk! :D
Kies je zelf, of word er voor je gekozen?
Zijn hele mooie leuke pupjes hoor! :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gefeliciteerd Judith! Wat een leuk vooruitzicht!

OT: geen gekots vannacht. Gek genoeg lijkt ie zich nu wat min te voelen. Maar zien hoe dat verder gaat, maar wakker worden met frisse lucht om mij heen was wel een geluksmomentje.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Gefeliciteerd Judith!

Ik heb de sproeiers van de buitenbak aangezet. Het was droog :biggrin2:
Heerlijk vind ik dat. Het geluid, de nevel, de regenbogen door de zon die erop staat. Maar het helangrijkste: het is al even droog weer geweest!
Lil

Bericht door Lil »

Hope schreef:Gefeliciteerd Judith!

Ik heb de sproeiers van de buitenbak aangezet. Het was droog :biggrin2: e
Heerlijk vind ik dat. Het geluid, de nevel, de regenbogen door de zon die erop staat. Maar het helangrijkste: het is al even droog weer geweest!
Houd je mond!!!

gisteren halve dag geregend, vannochtend drie uur geregend... na alles wat er al gevallen was de afgelopen maanden.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Hier net plots een enorme wolkbreuk gehad met een stormwind recht op het huis. Normaal komt er geen regen binnen als ons slaapkamerraam open staat maar nu is het meer dan een meter naar binnen gewaaid. Door de hor en langs het gordijn. Tegen dat ik boven was was alles al nat. Gordijn doorweekt... :(

En nu is het weer rustig ze. Wedden dat binnen het kwartier de zon weer vrolijk schijnt? >:(
Dat is nu al weken zo'n weer!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Een van de buurjochies belde net aan, hij is als de dood voor honden, maar kwam toch een lekke voetbal brengen. Of Harry & Lola dat leuk vonden, dan mochten zij hem hebben.
Zo lief!
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

judith vd schreef:Afbeelding

Diza krijgt 'n vriendinnetje!
Leuk!! Gefeliciteerd!!

Mijn geluksmomentje vd dag..... Over een jaar ofzo mag ik ook zo'n foto plaatsen, we staan nu officieel op de wachtlijst voor een Silken windhound :D
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Goed gesprek met de buuf gehad, die doet overal lastig over en ik was het ietwat beu aan het raken. Nu was er een pakje voor mij bij haar bezorgd dus goed moment om even de banden aan te halen.
1 van de obsessies is de tuin dus daar even een aanknopingspunt op genomen en toen kwam het hele verhaal eruit dat ze altijd gezond was en nu sinds een jaar ziek, geopereerd, stoma en sindsdien is het allemaal diepe ellende en wil ze eigenlijk ook niet meer zo nodig leven.
En dat reageert ze dus af, ze zit ook aan huis gekluisterd...
Ik weet dat er thuiszorg komt dus heb die even een belletje gegeven en vanavond bij het verschonen van de stoma komt haar casemanager mee om eens met haar te praten en te kijken of ze wat voor dr kunnen doen.

Eind goed al goed dus :)

Gek genoeg was ik bang dat ze over Tom zou beginnen, hij blaft hier eigenlijk heel weinig, maar goed het blijft een keffertje dus hij laat zich echt wel eens horen, maar nee daar had ze echt geen problemen mee, wel op het hart gedrukt er gelijk mee te komen als het wel zo is, dat het me niet alleen om haar gaat maar ook om Tom, dus als ze hem teveel hoort (met name als ik er niet ben) wil ik het graag weten.
Dat heeft ze beloofd.

Niet mijn sterkste kant dit soort confrontaties maar het is gelukkig goed gegaan :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn vloer schoongemaakt met mijn nieuwe stoomdweil. Werkt zo fantastisch fijn! Ga ik lekker met een schone vloer het weekend in. [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
judith vd
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith vd »

joel schreef:Leuk!! Gefeliciteerd!!

Mijn geluksmomentje vd dag..... Over een jaar ofzo mag ik ook zo'n foto plaatsen, we staan nu officieel op de wachtlijst voor een Silken windhound :D
Dan heb je iig ruim de tijd om je heeel goed voor te bereiden ;) .
Ik dacht 1st ook dat het veel langer zou gaan duren, maar dat valt gelukkig mee.
judith vd
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith vd »

Martine-Tom schreef:Goed gesprek met de buuf gehad, die doet overal lastig over en ik was het ietwat beu aan het raken. Nu was er een pakje voor mij bij haar bezorgd dus goed moment om even de banden aan te halen.
1 van de obsessies is de tuin dus daar even een aanknopingspunt op genomen en toen kwam het hele verhaal eruit dat ze altijd gezond was en nu sinds een jaar ziek, geopereerd, stoma en sindsdien is het allemaal diepe ellende en wil ze eigenlijk ook niet meer zo nodig leven.
En dat reageert ze dus af, ze zit ook aan huis gekluisterd...
Ik weet dat er thuiszorg komt dus heb die even een belletje gegeven en vanavond bij het verschonen van de stoma komt haar casemanager mee om eens met haar te praten en te kijken of ze wat voor dr kunnen doen.

Eind goed al goed dus :)

Gek genoeg was ik bang dat ze over Tom zou beginnen, hij blaft hier eigenlijk heel weinig, maar goed het blijft een keffertje dus hij laat zich echt wel eens horen, maar nee daar had ze echt geen problemen mee, wel op het hart gedrukt er gelijk mee te komen als het wel zo is, dat het me niet alleen om haar gaat maar ook om Tom, dus als ze hem teveel hoort (met name als ik er niet ben) wil ik het graag weten.
Dat heeft ze beloofd.

Niet mijn sterkste kant dit soort confrontaties maar het is gelukkig goed gegaan :)
Dat geeft vast een heel goed gevoel! Goed gedaan!

Plaats reactie