gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Oooo wat een humpie,
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Och, wat een druifje, Judith! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Ahhhhhh lief!!judith vd schreef:
Diza krijgt 'n vriendinnetje!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties! Ik heb lang getwijfeld of ik met Diza een nestje zou nemen. Uiteindelijk heb ik besloten om dit toch niet te doen.
Nu via kennel de eenhoornleijn dus een pup. Daar krijgen ze ook vers vlees. Een fantastische start dus.
Kim: het is dus idd een pup uit het L-nest, maar welke van de 5 meiden het wordt, weten we nog niet.
(ik krijg al enorme vriezerstresss
)
Nu via kennel de eenhoornleijn dus een pup. Daar krijgen ze ook vers vlees. Een fantastische start dus.
Kim: het is dus idd een pup uit het L-nest, maar welke van de 5 meiden het wordt, weten we nog niet.
(ik krijg al enorme vriezerstresss
Leuheuk!judith vd schreef:Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties! Ik heb lang getwijfeld of ik met Diza een nestje zou nemen. Uiteindelijk heb ik besloten om dit toch niet te doen.
(ik krijg al enorme vriezerstresss)
Kies je zelf, of word er voor je gekozen?
Zijn hele mooie leuke pupjes hoor!
Gefeliciteerd Judith! Wat een leuk vooruitzicht!
OT: geen gekots vannacht. Gek genoeg lijkt ie zich nu wat min te voelen. Maar zien hoe dat verder gaat, maar wakker worden met frisse lucht om mij heen was wel een geluksmomentje.
OT: geen gekots vannacht. Gek genoeg lijkt ie zich nu wat min te voelen. Maar zien hoe dat verder gaat, maar wakker worden met frisse lucht om mij heen was wel een geluksmomentje.
Gefeliciteerd Judith!
Ik heb de sproeiers van de buitenbak aangezet. Het was droog
Heerlijk vind ik dat. Het geluid, de nevel, de regenbogen door de zon die erop staat. Maar het helangrijkste: het is al even droog weer geweest!
Ik heb de sproeiers van de buitenbak aangezet. Het was droog
Heerlijk vind ik dat. Het geluid, de nevel, de regenbogen door de zon die erop staat. Maar het helangrijkste: het is al even droog weer geweest!
-
Lil
Houd je mond!!!Hope schreef:Gefeliciteerd Judith!
Ik heb de sproeiers van de buitenbak aangezet. Het was drooge
gisteren halve dag geregend, vannochtend drie uur geregend... na alles wat er al gevallen was de afgelopen maanden.
- pearlsofpassion
- Moderator
Hier net plots een enorme wolkbreuk gehad met een stormwind recht op het huis. Normaal komt er geen regen binnen als ons slaapkamerraam open staat maar nu is het meer dan een meter naar binnen gewaaid. Door de hor en langs het gordijn. Tegen dat ik boven was was alles al nat. Gordijn doorweekt...
En nu is het weer rustig ze. Wedden dat binnen het kwartier de zon weer vrolijk schijnt?
Dat is nu al weken zo'n weer!
En nu is het weer rustig ze. Wedden dat binnen het kwartier de zon weer vrolijk schijnt?
Dat is nu al weken zo'n weer!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Een van de buurjochies belde net aan, hij is als de dood voor honden, maar kwam toch een lekke voetbal brengen. Of Harry & Lola dat leuk vonden, dan mochten zij hem hebben.
Zo lief!
Zo lief!
Leuk!! Gefeliciteerd!!judith vd schreef:
Diza krijgt 'n vriendinnetje!
Mijn geluksmomentje vd dag..... Over een jaar ofzo mag ik ook zo'n foto plaatsen, we staan nu officieel op de wachtlijst voor een Silken windhound
-
Martine-Tom
Goed gesprek met de buuf gehad, die doet overal lastig over en ik was het ietwat beu aan het raken. Nu was er een pakje voor mij bij haar bezorgd dus goed moment om even de banden aan te halen.
1 van de obsessies is de tuin dus daar even een aanknopingspunt op genomen en toen kwam het hele verhaal eruit dat ze altijd gezond was en nu sinds een jaar ziek, geopereerd, stoma en sindsdien is het allemaal diepe ellende en wil ze eigenlijk ook niet meer zo nodig leven.
En dat reageert ze dus af, ze zit ook aan huis gekluisterd...
Ik weet dat er thuiszorg komt dus heb die even een belletje gegeven en vanavond bij het verschonen van de stoma komt haar casemanager mee om eens met haar te praten en te kijken of ze wat voor dr kunnen doen.
Eind goed al goed dus
Gek genoeg was ik bang dat ze over Tom zou beginnen, hij blaft hier eigenlijk heel weinig, maar goed het blijft een keffertje dus hij laat zich echt wel eens horen, maar nee daar had ze echt geen problemen mee, wel op het hart gedrukt er gelijk mee te komen als het wel zo is, dat het me niet alleen om haar gaat maar ook om Tom, dus als ze hem teveel hoort (met name als ik er niet ben) wil ik het graag weten.
Dat heeft ze beloofd.
Niet mijn sterkste kant dit soort confrontaties maar het is gelukkig goed gegaan
1 van de obsessies is de tuin dus daar even een aanknopingspunt op genomen en toen kwam het hele verhaal eruit dat ze altijd gezond was en nu sinds een jaar ziek, geopereerd, stoma en sindsdien is het allemaal diepe ellende en wil ze eigenlijk ook niet meer zo nodig leven.
Ik weet dat er thuiszorg komt dus heb die even een belletje gegeven en vanavond bij het verschonen van de stoma komt haar casemanager mee om eens met haar te praten en te kijken of ze wat voor dr kunnen doen.
Eind goed al goed dus
Gek genoeg was ik bang dat ze over Tom zou beginnen, hij blaft hier eigenlijk heel weinig, maar goed het blijft een keffertje dus hij laat zich echt wel eens horen, maar nee daar had ze echt geen problemen mee, wel op het hart gedrukt er gelijk mee te komen als het wel zo is, dat het me niet alleen om haar gaat maar ook om Tom, dus als ze hem teveel hoort (met name als ik er niet ben) wil ik het graag weten.
Dat heeft ze beloofd.
Niet mijn sterkste kant dit soort confrontaties maar het is gelukkig goed gegaan
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn vloer schoongemaakt met mijn nieuwe stoomdweil. Werkt zo fantastisch fijn! Ga ik lekker met een schone vloer het weekend in. [emoji3]
Dan heb je iig ruim de tijd om je heeel goed voor te bereidenjoel schreef:Leuk!! Gefeliciteerd!!
Mijn geluksmomentje vd dag..... Over een jaar ofzo mag ik ook zo'n foto plaatsen, we staan nu officieel op de wachtlijst voor een Silken windhound
Ik dacht 1st ook dat het veel langer zou gaan duren, maar dat valt gelukkig mee.
Dat geeft vast een heel goed gevoel! Goed gedaan!Martine-Tom schreef:Goed gesprek met de buuf gehad, die doet overal lastig over en ik was het ietwat beu aan het raken. Nu was er een pakje voor mij bij haar bezorgd dus goed moment om even de banden aan te halen.
Eind goed al goed dus![]()
Dat heeft ze beloofd.