Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben
Ooh wat lief van hen!!Siberienne schreef:Ik vind zojuist een grote reep toblerone op mijn bureau van onze jonge dokters in opleiding omdat ik zo vaak voor ze klaar sta. Dat is toch wel even heel erg leuk
millyckk schreef:Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat leuk en lief! Heeft een mens ook nodig af en toe, van die blijken van waardering!Siberienne schreef: wo 15 apr 2020, 15:29 Ik vind zojuist een grote reep toblerone op mijn bureau van onze jonge dokters in opleiding omdat ik zo vaak voor ze klaar sta. Dat is toch wel even heel erg leuk![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zou een net spannen esthetisch niet wat vriendelijker ogen?millyckk schreef: wo 15 apr 2020, 15:35 Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over![]()
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben![]()
Zeker weten maar ben bang dat hij door de mazen van het net gliptAnne in Zweden schreef: Zou een net spannen esthetisch niet wat vriendelijker ogen?
Ik las eerst even MacDive ipv MacDrivemillyckk schreef: wo 15 apr 2020, 15:35 Al een paar dagen op voet van oorlog met een reiger die ons vijvertje als Macdrive gebruikt: nog maar 5 salamanders over![]()
Nu de vijver gebarricadeerd met tuinstoelen, vogelhuisje en een paar huishoudtrappen zodat zijn landingsbaan gesloten is. Ziet er niet uit maar het goede nieuws is dat het er op lijkt dat ik aan de winnende hand ben![]()
Sterkte met de strijd!
@Hannah: Is het bananenbrood uiteindelijk nog gelukt ondanks de perikelen met de oven?
@Siberienne: Wat ontzettend lief, zo'n blijk van waardering (en lekker
Een net is niet effectief tegen een reiger, een draadje rondom spannen schijnt wel goed te werken. Oogt in elk geval beter dan zo’n barricade 
Goeie!pike schreef:Een net is niet effectief tegen een reiger, een draadje rondom spannen schijnt wel goed te werken. Oogt in elk geval beter dan zo’n barricade
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het bananenbrood is zalig. Goed gelukt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
- Inge en Bono
- 5-sterren

Bitterbal-alert
https://www.ad.nl/koken-en-eten/de-borr ... ~a72bacbe/
Dus: tast toe, lekker vegabitterballetje:
https://www.ad.nl/koken-en-eten/de-borr ... ~a72bacbe/
Dus: tast toe, lekker vegabitterballetje:
Ja! Hij ging af!! 
- Inge en Bono
- 5-sterren

-
Mandarijn
- 5-sterren

jaaa lekkerrrrr
Dat was wel een beetje vroeg 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik kreeg net zin om de vloer te stofzuigen en stoomdweilen. Die zin heb ik niet vaak dus ik heb er vlug gebruik van gemaakt. De vloer beneden is weer schoon nu.