Moet hier wel om lachen hoor!vanaalst schreef: jij had keuze tussen een aantal, hills maar dat vondt mandigers zelf niks, iets met pet maar dat moest zimba niet en iets met green maar het beste vondt ie royal konijn, dat at ie net wel...
ook wat hoor, ik ga zo'n zak halen, stond bekant om me heen te kijken of niemand het zag en wat vraag ik, een zak royal konijn
zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: zimba/min of meer uitslag..
Ik ga keihard duimen dat hij nu opknapt!
En als hij vanbinnen weer goed functioneert kun je van daaruit kun je een vervolgplan trekken. 

- HannekeKjell
- 5-sterren

-
**Jolanda**
- 5-sterren

Ah jee Ellen, wat zal je de brokken met tegenzin geven
Tis niet anders nu. Hopen dat ie er toch beter van word, dan heb je het in ieder geval niet voor niks gekocht en gevoerd.
Bedenk maar dat het tijdelijk is en hij straks waarschijnlijk weer lekker kan genieten van heerlijke vleesjes
Beter dit, dan zware medicijnen of misschien nog wel erger
Heb het wel met Zimba te doen, hij voeld zich waarschijnlijk al niet super en dan moet ie ook nog brokjes eten
Bedenk maar dat het tijdelijk is en hij straks waarschijnlijk weer lekker kan genieten van heerlijke vleesjes
Beter dit, dan zware medicijnen of misschien nog wel erger
Heb het wel met Zimba te doen, hij voeld zich waarschijnlijk al niet super en dan moet ie ook nog brokjes eten
ik hoop maar dat ie de brokjes wel lekker vind !!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wahaha, wedden dat er een barfer naar je stond te kijken in de winkel en dat ie dacht: tssss, dat er mensen zijn die zulke meuk aan hun honden geven...
(Dat denk ik namelijk altijd als ik iemand een zak brokken zie afrekenen...
)
Maar wat moet, dat moet. En hopelijk is het niet voor eeuwig. Vergelijk het maar met iemand die tijdelijk astronautenvoeding tot zich moet nemen omdat hij anders van de graat gaat, iemand als Joke of Tjerk. Het doel heiligt gewoon even de middelen.
Sterkte!
Maar wat moet, dat moet. En hopelijk is het niet voor eeuwig. Vergelijk het maar met iemand die tijdelijk astronautenvoeding tot zich moet nemen omdat hij anders van de graat gaat, iemand als Joke of Tjerk. Het doel heiligt gewoon even de middelen.
Sterkte!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij heeft ze net op..
wat meuren die dingen zeg, heel de garage stinkt er naar!
wat meuren die dingen zeg, heel de garage stinkt er naar!
ik heb af en toe meegelezen.. is het geen optie om bijv. renske of natures diet ofzoiets te voeren ipv brok? dat misschien dan nog een beetje vleesachtig...
heel veel succes en sterkte met je mannetje!
heel veel succes en sterkte met je mannetje!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heb ik ook al eens geprobeerd, steeds hetzelfde, diarree diarree..
oh ok...jammer.vanaalst schreef: heb ik ook al eens geprobeerd, steeds hetzelfde, diarree diarree..
Heel veel succes met je mannetje!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
thanks!
edit, trouwens nogmaals zijn ontlasting opvangen en opsturen...2 dagen verzamelen....
edit, trouwens nogmaals zijn ontlasting opvangen en opsturen...2 dagen verzamelen....
Fijn dat er nu in ieder geval een plan is. Hopelijk slaat dit aan en knapt hij op op de brokken.

Ach Ellen, wat moet dit tegen je gevoel ingaan. Maar al moest je ze zelf eten, als Zimba er maar mee geholpen is.
Dat is ook wat er over Berre's probleem is verteld door onze DA, brokken gingen bij Berre echter niet goed, vandaar dat gare paardenvlees en dat aansterkende blikvoer van Hills en sindsdien krijgt hij ook nog elke morgen voor z'n eten wat yakult ( in een klein injectiespuitje 0,5- 1cm) met wat probiotica van Jacob Hooy.vanaalst schreef: greenheart, zou best kunnen hoor!
er is geen echo gemaakt, vondt ie bij ander inzien toch niet nodig blijkbaar....verders ook niet veel gedaan als enkel gepraat.....beetje moeilijk iets waar niet echt gelijk een oplossing voor is met die darmen, hij vergeleek het met de ziekte van chrone bij mensen maar dan anders..![]()
wij waren de laatste...
hij neemt echt de tijd voor je om alles uit te leggen en luisterd ook goed naar ons, claudia en mij, toen we het over het vlees hadden..
Ik hoop echt dat de brokken rust brengen in Zimba's darmen.
- spreeuwtje
- 5-sterren

wat stoer van je ellen, dat je je principes opzij zet!!
maar wel fijn dat er nu een duidelijk stappenplan is.. even niet meer piekeren over wat waar hoe en wanneer..
dat lijkt me heerlijk rustig na al die onzekerheid..
dan maar gore brokken..

maar wel fijn dat er nu een duidelijk stappenplan is.. even niet meer piekeren over wat waar hoe en wanneer..
dat lijkt me heerlijk rustig na al die onzekerheid..
dan maar gore brokken..
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat jullie even goed hebben kunnen praten en dat er nu een duidelijk plan is, geeft hopelijk in je hoofd ook wat rust.
Hopelijk gaat het goed aanslaan en krijgt Zimba wat rust in zijn darmen.

Hopelijk gaat het goed aanslaan en krijgt Zimba wat rust in zijn darmen.