Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach en op een oude fiets moet je het leren.
Dat zei ze tegen mij ook, geloof ik.Mini's 3-tal schreef: Maxi zou nooooooit zeggen dat je oud bent, hooguit dat je er oud uitziet. Tenminste, ze zegt tegen mij altijd dat je niet oud hoeft te zijn om er oud uit te zien![]()
Vet gave speurles gehad in het bos bij st Nic. Hele leuke kruipdoorsluipdoor paadjes. Op 1 missertje na (meneer ging een haas zoeken in plaats van de juf), de sporen super mooi uitgelopen. Het ene spoor 1,1 het andere 1,3 km. Nu is ie lekker voldaan.
Ik had mezelf na het speuren een ijsje voor mijn keel beloofd, maar ik ga warme melk met honing maken. Onze loge werd net opgehaald en dan sta je nog even bij de deur en bbbbrrrrrr ik heb het koud. Laat het warme paasweekend maar komen!
Ik had mezelf na het speuren een ijsje voor mijn keel beloofd, maar ik ga warme melk met honing maken. Onze loge werd net opgehaald en dan sta je nog even bij de deur en bbbbrrrrrr ik heb het koud. Laat het warme paasweekend maar komen!
Ach gossie, misschien kan een aaihond iets voor je betekenen?Mini's 3-tal schreef: Nouhhhh, rotopmerking? Noem het maar gewoon een #stootonderdegordelbijmensendietochalophetrandjevandeafgrondstondenqualabiliteit.
OT: Morgen om 04:00 op, pfffff.
- Charlie Angel
- Moderator
Ronald, jou zou ik ook nooit oud noemen, je bent toch ook pas 35 nietwaar?Ronald schreef: Dat zei ze tegen mij ook, geloof ik.Nu weet ik niet meer of ze het over jou had of dat ze het over mij had. Of over zichzelf...
![]()
Kim_S schreef: Ach gossie, misschien kan een aaihond iets voor je betekenen?
![]()
![]()
![]()
Hondje geeft hier het goede voorbeeld, die ligt op 1 oor.
Baasje is dat dus ook aan het proberen.
35??Maxi's 3-tal schreef: Ronald, jou zou ik ook nooit oud noemen, je bent toch ook pas 35 nietwaar?
![]()
Hondje geeft hier het goede voorbeeld, die ligt op 1 oor.
Baasje is dat dus ook aan het proberen.
Das oud!
Braaf hondje en braaf baasje
Sterkte morgen(heul)vroeg!
- Charlie Angel
- Moderator
Gedraag je hoor, ik weet waar je huis woont.Kim_S schreef: 35??
Das oud!
Goed he.Braaf hondje en braaf baasje
Sterkte morgen(heul)vroeg!![]()
Gaat wel goed komen hoor.
Gezellie, maak ik vast hutspotMaxi's 3-tal schreef: Gedraag je hoor, ik weet waar je huis woont.
Goed he.
Gaat wel goed komen hoor.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Oh lekker! Wel met klapstuk he, ik kom per slot van rekening uit Leiden.Kim_S schreef: Gezellie, maak ik vast hutspot
![]()
*gaat morgen oma bellen hoe dat moet*Maxi's 3-tal schreef: Oh lekker! Wel met klapstuk he, ik kom per slot van rekening uit Leiden.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Kim_S schreef: *gaat morgen oma bellen hoe dat moet*![]()
Eerst maar oefenen dan.
Auw, paardrijden was nog niet het beste plan...
morgen dan toch maar echt eindelijk de osteopaat bellen... op de een of andere manier heb ik daar niet zo'n zin in ofzo 
Maar het was wel lekker om er weer op te zitten, maar gewoon echt een te zere rug om lekker door te kunnen rijden. Jammer joh...
Maar het was wel lekker om er weer op te zitten, maar gewoon echt een te zere rug om lekker door te kunnen rijden. Jammer joh...
Drukke maar uiteindelijk fijne avond gehad en laat thuis. Te moe om daarna nog iets te doen. Beetje uitgepuft op de bank. Truste.
Ik heb slaap.
-
Martine-Tom
je krijgt er zoveel voor terugkoekje schreef: Ik heb slaap.