Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Super, en nu vullen maar. Ik hoop dat het een flinke is want op de een of andere manier koop je ze altijd veel te klein...
die van mij haal ik morgen op 600 l. mwa .... kan best wel wat in 
de zalmvangst was mager vandaag, 2 zakken, een heb ik al weggegeven en een ligt te ontdooien nu voor de mannen hier,
volgende week heeft hij weer en hij spaart voorlopig alles op ( ipv weggooien
) dus nog even geduld, het komt echt... 
de zalmvangst was mager vandaag, 2 zakken, een heb ik al weggegeven en een ligt te ontdooien nu voor de mannen hier,
volgende week heeft hij weer en hij spaart voorlopig alles op ( ipv weggooien
-
Eira
- 3-sterren

Hij is 120l. dus niet zo groot (er is geen ruimte meer in de schuur voor een grotere) nu dus opzoek naar een groter huis zodat ik een grotere vriezer kan nemen 
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Kijk dan kun je wel wat kwijt, 600 lboris2009 schreef: die van mij haal ik morgen op 600 l. mwa .... kan best wel wat in
volgende week heeft hij weer en hij spaart voorlopig alles op ( ipv weggooien) dus nog even geduld, het komt echt...
![]()
Jammer dat er niet zoveel zalm was maar we hebben nog even geduld hoor
dat vind ik wel een reden om te verhuizen jaEira schreef: Hij is 120l. dus niet zo groot (er is geen ruimte meer in de schuur voor een grotere) nu dus opzoek naar een groter huis zodat ik een grotere vriezer kan nemen![]()
ik heb die vriezer ook voor een beetje extra, als ik veel zalm mee kan krijgen ofiets altijd handig en zo'n kast lijkt me handiger dan een kist waar ik elke keer in moet spitten
- *Nikki*
- 5-sterren

Ik heb een zak kabeljouw koppen, lijf en staart. Iemand interesse anders gaat het de kliko in.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik wil het wel proberen (kan altijd nog de kliko in.....) ze zijn wel gek op zalm en haring dus misschien lusten ze dit ook wel.
Heb je het in de vriezer?
Weet even niet wanneer ik het zou kunnen halen.........
- *Nikki*
- 5-sterren

Het zit nu in de vriezer. Ik heb mijn vlees tot zaterdag er boven op gelegd dus dan neem ik het gewoon mee zaterdag. Dat is dan makkelijker zo.petramarcel schreef: Ik wil het wel proberen (kan altijd nog de kliko in.....) ze zijn wel gek op zalm en haring dus misschien lusten ze dit ook wel.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ok super, ben erg benieuwd wat ze er van vinden.*Nikki* schreef: Het zit nu in de vriezer. Ik heb mijn vlees tot zaterdag er boven op gelegd dus dan neem ik het gewoon mee zaterdag. Dat is dan makkelijker zo.
Bij jou vinden ze het niet lekker? Katten ook niet?
- *Nikki*
- 5-sterren

Ik trots bij de vishandel gevraagd en kreeg het zo mee, erg leuk een kokhalzende collega bij me die haar hond br*k geeft

Mijn katten dachten wel even een kop te versjouwen maar dat was geen goed idee. De barf katten lusten het dus wel maar ik zie het niet zo zitten om ze een kop te geven. Ik zou wel van het lijf wat kunnen halen aan vlees maar het zit me wel goed zo. Ze krijgen genoeg lekkers hier. Gisteren weer aangevallen door een kat omdat hij er van door ging met een eendennek van een hond.
Mijn katten dachten wel even een kop te versjouwen maar dat was geen goed idee. De barf katten lusten het dus wel maar ik zie het niet zo zitten om ze een kop te geven. Ik zou wel van het lijf wat kunnen halen aan vlees maar het zit me wel goed zo. Ze krijgen genoeg lekkers hier. Gisteren weer aangevallen door een kat omdat hij er van door ging met een eendennek van een hond.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Haha nou hier durven de katten het niet van de honden af te pakken maar ze krijgen ook een hoop eigen lekkere dingen hoor, blijft wel grappig om te zien.*Nikki* schreef: Ik trots bij de vishandel gevraagd en kreeg het zo mee, erg leuk een kokhalzende collega bij me die haar hond br*k geeft![]()
Alvast bedankt! en tot volgende week
- *Nikki*
- 5-sterren

Zie je volgende week
Mochten ze de kabeljauw bij jouw niet blieven dan wil ik het nog wel proberen voor het de kliko in gaat
Ze zijn hier gek op vis dus verwacht dat het er smakelijk in gaat 
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ok zal aan je denken als ze het hier niet zouden lusten (maar ook hier zijn ze wel gek op vis maar ja kabeljauw weet ik nog niet....)El_Kato schreef: Mochten ze de kabeljauw bij jouw niet blieven dan wil ik het nog wel proberen voor het de kliko in gaatZe zijn hier gek op vis dus verwacht dat het er smakelijk in gaat
![]()
als je een beetje grote kabeljouwkop heb dan gaat hij bij ons niet op, het is te hard, ze laten het hier liggen, heb het wel een tijdje geprobeerd omdat ik het zonde vond om het weg te gooien maar dan lagen er een paar dagen koppen in de tuin en afentoe zaten ze er even aan, ik ben er mee gestopt, het is zo'n raar gezicht als je visite krijgt en je even in de tuin wilt zitten