Nou daar denk je tegen die tijd niet meer aan hoorBorke schreef: Het idee![]()
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- Angelique
- 5-sterren

Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
- Angelique
- 5-sterren

Kelere..64 man kijkt naar een lege werpkist

-
Martine-Tom
Moet toch ff wat kwijt. Tom en al mijn dieren komen via oops-nestjes of ander soortige niet-de-bedoeling-bevallingen hier. Op Doki na weet ik dat ze allemaal niet echt een slechte start hebben gehad maar toch...
Nu ik eerst Miik en nu Lizzy zo eens volg, het respect voor de mama, de zorg voor de kleintjes (nu al).... Het nestje van Tom waren de pups het belangrijkst want die brachten geld op, als mama het niet overleefd...dan hou je toch gewoon een pup? En nogmaals ze waren echt niet slecht voor ze hoor maar gewoon veel en veel en veel makkelijker...
Nu ik dit zo volg, ik ben om, mijn volgende dieren zullen echt met meer zorg uitgekozen worden, met name op respect voor de mama, als je al geen respect en zorg voor de mamahond hebt, hoe durf je dan met droge ogen te beweren dat wel voor de pups te hebben....
Tnx Lizzy (en Miik) voor het zo openlijk laten volgen van deze weg!
Nu ik eerst Miik en nu Lizzy zo eens volg, het respect voor de mama, de zorg voor de kleintjes (nu al).... Het nestje van Tom waren de pups het belangrijkst want die brachten geld op, als mama het niet overleefd...dan hou je toch gewoon een pup? En nogmaals ze waren echt niet slecht voor ze hoor maar gewoon veel en veel en veel makkelijker...
Nu ik dit zo volg, ik ben om, mijn volgende dieren zullen echt met meer zorg uitgekozen worden, met name op respect voor de mama, als je al geen respect en zorg voor de mamahond hebt, hoe durf je dan met droge ogen te beweren dat wel voor de pups te hebben....
Angelique schreef: Kelere..64 man kijkt naar een lege werpkist![]()
![]()
![]()
Ik heb een laptop die meerdere webcams trekt. Die lege staat aan, maar ik ben op visite bij Roos en Teun. 8)
Dat zou echt heel erg jammer zijn, ben ook niet meer bij de cam weg te slaankiara schreef: straks zien wij helemaal niks en gaat ze in een mand bevallen buiten beeld![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb hem weggeklikt, dus als er weer nieuws laat het even weten.Angelique schreef: Kelere..64 man kijkt naar een lege werpkist![]()
![]()
![]()
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Inmiddels kijken er 68 mensen naar een lege werpkist
Ik heb hem gewoon aan staan en spiek af en toe 
Maar ga nu maar mijn beestjes eten geven en eten voor morgen maken...zo jammer dat ik morgen vroeg op moet en heel de dag weg ben
Maar ga nu maar mijn beestjes eten geven en eten voor morgen maken...zo jammer dat ik morgen vroeg op moet en heel de dag weg ben
en dan verplaats je de cam niet even voor ons? nou ja zeg, je gunt ons ook helemaal geen kijk in dit hele gebeuren hè?Lizzy schreef: Nou, die muts ligt nog steeds in d'r mand. Ze was het zat denk ik, in d'r werpkist!
misschien was Bisquit het wel gewoon zat dat iedereen naar haar grote buik zat te gluren, die heeft dat natuurlijk heus wel gezien net bij jou op de laptop!
kan ook erg spannend zijnAngelique schreef: Kelere..64 man kijkt naar een lege werpkist![]()
![]()
![]()
gr paulien en ruud
Hier net zo, de webcam staat aan bij Lizzy maar ook bij Ine kijk ik regelmatig mee.-Saskia- schreef:![]()
![]()
Ik heb een laptop die meerdere webcams trekt. Die lege staat aan, maar ik ben op visite bij Roos en Teun. 8)
er staan hier ook 3 webcams open

- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben het hier helemaal mee eens.Martine-Tom schreef: Moet toch ff wat kwijt. Tom en al mijn dieren komen via oops-nestjes of ander soortige niet-de-bedoeling-bevallingen hier. Op Doki na weet ik dat ze allemaal niet echt een slechte start hebben gehad maar toch...
Heb nu toevallig een leidinggevende. Hondje is bijna 3 en heeft al een derde nestje momenteel. Gewoon want het is zo leuk, niks geen werpkist, niks ingelezen, gewoon alles super makkelijk. Pups liggen op een tuinstoel kussen ergens in een hoek, er wordt niet naar mams omgekeken want de pups zijn het leukst nu....
Vind dat zo sneu!
En als ik dan hier zie hoe het met Biscuit gaat en lees hoe Miik dat heeft gedaan dan geeft dat een heel warm gevoel. En eerlijk is eerlijk, ik vind Lizzy soms ietwat hysterisch
Petje af!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Gewoon nieuwsgierig
waarin vind je Lizzy hysterisch!?
Ik kijk al de hele dag en vind ze net rustig lijken.
In mijn optiek doet Lizzy het gewoon zoals het hoort te gebeuren.MarijeEnBoomer schreef: Gewoon nieuwsgierigwaarin vind je Lizzy hysterisch!?
het verschil met anderen is dat Lizzy er meer over vertelt, maar er zijn heel veel fokkers die het zo doen.
Daar is niets hysterisch aan.
Sterker nog als je zelf wilt fokken, dan ben ik teleurgesteld als jij Lizzy hysterisch vind...