Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gebakken aardappeltjes, kip piri piri uit de oven en broccoli 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Nee, geen pakjes en zakjes.- pien - schreef: Daar ben ik ook benieuwd naar? Een zakje nasi- of bamikruiden?
We eten vanavond stamppot groene kool/wortel, met een rookworst erbij.
Dochterlief komt zo thuis en wil helpen met koken ~ik ben net weer hersteld van de griep~ dus dat is wel heel lief![]()
Moest even zoeken, meneer had het recept ergens vandaan en een bakje gemengde kruiden klaargezet. Ik heb het er alleen maar ingekiept.
Is dus blijkbaar niet Indisch, maar Indiaas.
Deze: http://allrecipes.nl/recept/1640/pittig ... dzaad.aspx
Ik had alleen geen kerrieblaadjes, dus gewoon poeder gebruikt, fenegriek heb ik ook niet.
En ik heb wat limoensap erbij gedaan om mee te stoven.
Voor vanavond heb ik zojuist een zelfmaak pizza in de oven geschoven.
Bladerdeeg uitgerold, blikje tomatenpuree erover smeren, Italiaanse kruiden strooien, courgette/paprika/tomaat/geitenkaas erop.
En nu even wachten.
Edit: Klaar!
HONGER!

Laatst gewijzigd door -Annemarie- op ma 16 feb 2015, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BusKay
Kom je em zo brengen??? De borden staan al op tafel-Annemarie- schreef:![]()
-Annemarie- schreef: Nee, geen pakjes en zakjes.![]()
![]()
Moest even zoeken, meneer had het recept ergens vandaan en een bakje gemengde kruiden klaargezet. Ik heb het er alleen maar ingekiept.
Is dus blijkbaar niet Indisch, maar Indiaas.![]()
Deze: http://allrecipes.nl/recept/1640/pittig ... dzaad.aspx
Ik had alleen geen kerrieblaadjes, dus gewoon poeder gebruikt, fenegriek heb ik ook niet.
En ik heb wat limoensap erbij gedaan om mee te stoven.
ook lekker, alhoewel ik het warm krijg bij het zien van 2 th, gedr. pepers,
denk dat ik het bij 1 hou dan
Voor vanavond heb ik zojuist een zelfmaak pizza in de oven geschoven.
Bladerdeeg uitgerold, blikje tomatenpuree erover smeren, Italiaanse kruiden strooien, courgette/paprika/tomaat/geitenkaas erop.
En nu even wachten.
Edit: Klaar!
HONGER!
![]()
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Ik moet tot 18:00u. werken, dus mijn schatzi kookt. Geen idee wat hij van plan is om te koken.
Gisteren chinees gegeten en vandaag eet ik de restjes
-
BusKay
Vandaag maar weer eens wat eten want....
Schnitzeltje (maatje deurmat)... witlofschoteltje en gebakken aardappeltjes met schil
Schnitzeltje (maatje deurmat)... witlofschoteltje en gebakken aardappeltjes met schil
- Pauline
- 5-sterren

Runderstoofvlees, bietensalade à la Lizzy, bloemkool.
- - Judith -
- 5-sterren

Witlof met zelfgemaakte kaas/mostersaus en gehakselde hardgekookte eieren uit de oven.
Geen flets idee....
De heren rijst met boontjes/ui/gehakt en ik heb zelf net bananen/ei pannekoekjes gegeten. Misschien nog een wortel straks en avocado ofzo.
Wij eten denk ik vanavond niets meer! Afgelopen zondag een airfryer van mijn tante gekregen,die zijn we vandaag sinds 12uur aan het uitproberen!! Pizzabroodjes,heerlijk en krokant! AH ovenfrietjes,jammie veel knapperiger dan uit de oven! Zou voor vanavond kip erin doen,maar ik zit vol.....! Dus dat wordt dan morgen 
- Pauline
- 5-sterren

Ik ben pindarotsjes aan het maken..... 8) Ze zijn zo walgelijk lekker dat ik vrees dat ik mijn chocolade-quotum ver ga overschrijden. 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Geweldig ding he? Loempia's gaan ook heel goed in de airfryer. Die aten wij gister. Had er nog een paar over die ben ik nu aan het eten.Radja schreef: Wij eten denk ik vanavond niets meer! Afgelopen zondag een airfryer van mijn tante gekregen,die zijn we vandaag sinds 12uur aan het uitproberen!! Pizzabroodjes,heerlijk en krokant! AH ovenfrietjes,jammie veel knapperiger dan uit de oven! Zou voor vanavond kip erin doen,maar ik zit vol.....! Dus dat wordt dan morgen![]()
Kapucijnerschotel met gekookte aardappeltjes.