denk het, maar dat was toch idd zo‘n bang zeur beestje?
Pff zometeen al een soepie opzetten, heb ik die al klaar, kan ie vanavond opgewarmd. Want erna 'mag' ik het plafond van de werkkamer en hal ( zou nu graag een kleine willen ) voorzien van structuurverf, altijd zo'n schoon klusje
Heb er heel veel zin in!
Op mijn neefje aan het passen terwijl zijn papa en mama naar de première van Star Wars zijn. We hebben al samen ontbeten en thee gedronken. Nu is hij aan het spelen. Wel erg lomp, want hij is een beetje moe. Hem op bed leggen is een ritueel wat normaal 1 tot 2 uur duurt. Nog geen idee hoe we dat gaan doen.
Gelukkig waren mijn nichtjes vlug uit school. Zijn oudste zus is met hem in bad geweest (hij had een beetje een ongelukje) en daarna heeft ze hem in slaap gekregen. Nu richting mijn ouders om eten te maken. De kip is al klaar. Die heeft vanaf vanmorgen in de slowcooker gezeten.
Ik heb een bp dagje, ben aan het oppassen bij Miik, samen met Mona de woefs uitgelaten en daar Marije tegen het lijf gelopen, leuk
Woefs hebben heerlijk gerend en ransaap gespeeld dus alles is nu aan het opdrogen in benches.
Languit op de bank...... Vanochtend voor het eerst sinds 6 weken alleen de week boodschappen gedaan, daarna de helft opgeruimd, uurtje gezeten en mn gezicht bij de overblijf weer laten zien (ook sinds 6 weken) en besproken hoe ik de overblijf weer ga opbouwen na de kerstvakantie....... Pffffff......... Dat was iets teveel van het goede...... Dacht dat ik genoeg energie had, naar helaas, toch maar weer een stapje terug doen...... Zal mn man maar lief aankijken of ie morgen wil helpen met het vlees snijden en portioneren...... Ga ik dus niet redden ....
eelke schreef:Zo nieuwe flexriemen voor de guppen binnen gekregen en ook hun kerstkadootjes, die ik dan zo ga inpakken zodat ze die 5 min later kunnen uitpakken
Vanochtend in alle vroegte kadootjes overhandigd aan oudste dochter die vandaag 7 geworden is. Toen snel naar Geldermalsen gesjeesd om te werken, kerstlunch inclusief toespraak van de directeur bijgewoond, weer snel naar huis gesjeesd, taart gegeten en de visite uitgezwaaid. Nu kijken wat er in mijn kerstpakket zit, en dan val ik denk ik om
Morgen fijn een kinderfeestje...
#aandezuurstofsmiley
Kim_S schreef:Vanochtend in alle vroegte kadootjes overhandigd aan oudste dochter die vandaag 7 geworden is. Toen snel naar Geldermalsen gesjeesd om te werken, kerstlunch inclusief toespraak van de directeur bijgewoond, weer snel naar huis gesjeesd, taart gegeten en de visite uitgezwaaid. Nu kijken wat er in mijn kerstpakket zit, en dan val ik denk ik om
Morgen fijn een kinderfeestje...
#aandezuurstofsmiley