Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

BusKay

Bericht door BusKay »

Hé Ronald.... was deze voor jou bedoeld??

Geachte bestuurder,
U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie is gebleken dat u een openstaande bedrag heeft staan wegens het overtreden van een verkeersvoorschrift. Uit de flits controle is gebleken dat u 14 km/h te hard reed. Hiervoor hanteren wij een minnelijke schikking van €103,52 (inclusief administratiekosten). Wij hebben u meerdere malen per brief verzocht om de betaling te voldoen. Dit bedrag is tot op heden nog niet voldaan.
Openstaande bedrag:      €95,91
Administratiekosten:        €7,61
Te betalen:                    €103,52
Wij verzoeken u om het verschuldigde bedrag binnen 3 dagen over te maken naar tegenrekening NL64INGB0747769249 te naam van C.I.J.B. Te Leeuwaarden.
Vermeld de betalingskenmerk bij uw omschrijving: 21037432
Mochten wij uw betaling niet op tijd ontvangen zijn wij genoodzaakt het verschuldigde bedrag te verhogen.
Wij hopen echter dat u voor een tijdige betaling zorgt en dat we hiermee de incasso maatregel achterwegen kunnen laten.

Hoogachtend,

Centraal Justitieel Incassobureau

Kan niet voor mij geweest zijn want ik ben al een week op vakantie.... beetje zuidelijker dan het kikkerlandje

Die spamboo's blijven het proberen hè... en binnen 2 dagen hebben ze schijnbaar mijn brievenbus ook nog vol gepropt als je ze moet geloven... Zal een lekker zootje zijn als ik thuiskom...  :biggrin2: :biggrin2:
Waar de overtreding was moet ik maar naar gissen...  >:( >:(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik aaide net de verkeerde kant van Ot  :-X
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ieuw Koek!  :-X

Ik bewaak het huis van mijn ouders  :knuppel2: :biggrin2:

Na het werk bij mijn omaatje op visite geweest en geluisterd naar verhalen over "vroeger". Zó gezellig vind ik dat  :)
Ze wordt wel echt oud nu (duh, ze is 94  ::)), en heeft nu steeds vaker "kortsluiting" in haar hoofd als ze wat wil zeggen. Vindt ze zelf erg vervelend, ik stoor me er niet zo aan. Het hoofd is ook al oud zeggen we dan maar  :biggrin2:

Morgen zijn mijn ouders weer terug van vakantie, heb ik mijn missie weer volbracht  8)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

@Buskay, meerdere malen oer brief verzocht? en de overtreding vond op 7 september plaatsnouja het is al snel als je al een brief ontvangt  ;D

Ondertussen wordt ik echt gek van de jeuk, vandaar dat ik wakker ben. Armen en vooral benen zitten onder de bultjes  :crying:
BusKay

Bericht door BusKay »

Kaio schreef: @Buskay, meerdere malen oer brief verzocht? en de overtreding vond op 7 september plaatsnouja het is al snel als je al een brief ontvangt  ;D

Ondertussen wordt ik echt gek van de jeuk, vandaar dat ik wakker ben. Armen en vooral benen zitten onder de bultjes  :crying:
Je hebt 2 keuzes:  1. Krabben tot je erbij neervalt.... 2. Een verzachtend crèmepje... 3. Straks even naar de HA??

En mijn brievenbus........ ben straks zeer benieuwd als ik thuiskom... maar verwacht dat de spamboos het bij die ene mail hebben gelaten....
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ha gaat hem niet worden
Werkt heel stom in De  :o, heb ik geen tijd voor deze ochtend. Kan nl uren duren.
En als ze niet verder komen dan anti-histamine heb ik er niks aan want ik slik dat spul niet meer omdat ik totale moeomvallende zombie ervan wordt  :( Dus ik ga maar voor je optie 2  :biggrin2:
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Kaio schreef: Ha gaat hem niet worden
Werkt heel stom in De  :o, heb ik geen tijd voor deze ochtend. Kan nl uren duren.
En als ze niet verder komen dan anti-histamine heb ik er niks aan want ik slik dat spul niet meer omdat ik totale moeomvallende zombie ervan wordt  :( Dus ik ga maar voor je optie 2  :biggrin2:
Toen ik last van muggenbulten heb, heb ik heerlijk koud gedouched met een scrub van suiker en olijfolie.. Daarna kon ik heerlijk slapen...
BusKay

Bericht door BusKay »

Hebben ze hier in Bels geen goede bultendokter dan??
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Wordt je van een nacht niet slapen geen zombie dan? ;)

Zo. Ik ga zo maar eens inloggen op het werk en nog even aan de slag. Ik heb namelijk bijna vakantie. Alweer? Ja alweer!  :biggrin2: ik vind het heerlijk zo, 2 x 2 weken verspreid over de zomer. September is meestal ideaal hondenvakantie weer; de kans op een hittegolf is dan toch wel weer voorbij.
Ik moet werken tot 17.00, misschien nog wat administratieve dingetjes doen, en vanavond gezellig borrelen met collega's :-) En dan is het echt begonnen!  :D

Ik ben er best gelukkig mee  8)

BusKay schreef: Hebben ze hier in Bels geen goede bultendokter dan??
Oh oh jij loopt achter zeg!  :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Duitsland tegenwoordig  ;)
Fenixjuh schreef: Toen ik last van muggenbulten heb, heb ik heerlijk koud gedouched met een scrub van suiker en olijfolie.. Daarna kon ik heerlijk slapen...
Hmm als ik vannacht weer wakker wordt

Ik weet gewoon niet wat het is geweest, vlooi, ok dat gaat over maar ik ben bang voor bedwantsen  :nerves:
Maar ik heb nog niks kunnen vinden
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef: Wordt je van een nacht niet slapen geen zombie dan?
Daar wordt ik ook niet vrolijk van nee, en krijg ik smiddags een mega moeaanval. Maar serieus met die pillen dan ben ik uberhaupt de hele dag niet mijzelf en probeer ik me staande te houden. Reageer er vreselijk op, misschien omdat ik al vaak 'moe-aanvallen' heb, dat het bij mij er erg in kickt.

Maar vakantie, fijn  :D
Wij gaan over een week ook met vakantie  :D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kaio schreef: Daar wordt ik ook niet vrolijk van nee, en krijg ik smiddags een mega moeaanval. Maar serieus met die pillen dan ben ik uberhaupt de hele dag niet mijzelf en probeer ik me staande te houden. Reageer er vreselijk op, misschien omdat ik al vaak 'moe-aanvallen' heb, dat het bij mij er erg in kickt.

Maar vakantie, fijn  :D
Wij gaan over een week ook met vakantie  :D
Ik had er gelukkig niet zo'n last van, maar ik heb er ook geen met een geel stickertje erop dat je niet mag autorijden. Misschien onderling best veel verschil?

Lekker! Waarheen? Ik ben ook al ff aan het kijken geweest voor een paar nachtjes weg. Misschien toch nog met de camper. (shhht nog niet aan Gijs vertellen).
BusKay

Bericht door BusKay »

eelke schreef: Ik heb namelijk bijna vakantie. Alweer? Ja alweer!  :biggrin2: ik vind het heerlijk zo, 2 x 2 weken verspreid over de zomer. September is meestal ideaal hondenvakantie weer; de kans op een hittegolf is dan toch wel weer voorbij.
Ik moet werken tot 17.00, misschien nog wat administratieve dingetjes doen, en vanavond gezellig borrelen met collega's :-) En dan is het echt begonnen!  :D

Die heb ik dan net achter de rug  :biggrin2: :biggrin2:

Oh oh jij loopt achter zeg!  :biggrin2:

Kweenie.... ik ben hier ook maar op vakantie....  :biggrin2: :biggrin2:
Eén ding weet ik zeker... dat van die Belgische frieten... das niet waar...
Nog een dagje Belgische zon op het strandje en dan morgen weer naar huis tuffen  >:( >:(
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Wij hebben sinds een half uur officieel een poes. Ik geloof dat ik nog even aan het idee moet wennen.
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Vakantie tip  :D

Ik ben net terug van een weekje camping Diever in Drenthe en ik heb het daar, ondanks het zeer wisselvallige weer, heerlijk gehad! Vanaf de camping loop je zo het bos in met een groot losloopgebied, ehem de bordjes losloopgebied staan aan de rand van de camping en ik ben nergens vanaf hier moet uw hond weer vast bordjes tegengekomen  ::) Het is er prachtig mooi en heel rustig op mijn wandelingen kwam ik meestal helemaal niemand tegen. De mensen van de camping zijn erg aardig ik vond het alleen jammer dat je (fiks) moet betalen voor de WIFI maar dat de verbinding op zijn best matig was. Dat heb ik ook gemeld maar daar werd niet echt op gereageerd.

Het dorpje zelf was best leuk maar niet heel spannend. Ligt op loopafstand en heeft wel een aantal terrasjes, winkels, supermarkt, bakker ed.

Gesloten