Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Geluksmomentje van de dag
een fijne stoel ipv een bankje een optie? Liefst eentje die je nog half ergens onder kunt schuiven.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Daar zit ik ook aan te denken. Het nadeel daarvan is dat ik die dan wel weer moet kopen en het bankje (1,20mX0,80m met schuine hoeken) heb ik al.Lil schreef:een fijne stoel ipv een bankje een optie? Liefst eentje die je nog half ergens onder kunt schuiven.
Ik wacht sowieso tot na de UIT want als een vriendin blijft dan misschien bij mij slapen en iets meer ruimte is dan wel prettig dus ik heb nog even om te kiezen wat ik doe.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik heb me echt weer kind gevoeld vandaag [emoji16] naar Hellendoorn geweest met de 2 boys van mijn schoonzusje, met mijn broertje en zijn zoon, mijn moeder en uiteraard manlief.
In hellendoorn hebben ze nu een aquaslidepark. Omdat het warm zou worden die extra kaartjes gekocht (en zwemspullen mee)
Hoe onwijs leuk was dat! 11 verschillende waterglijbanen om vanaf te gaan, sommige met band, sommige met 2, een met een supersterke drop (durfde ik niet)
Op een gegeven moment alle kinderen weg, zat ik met mijn broertje (die is vandaag 36 geworden [emoji16]) en zijn we samen nog een glijbaan afgeweest, dikke pret gehad vandaag!
In hellendoorn hebben ze nu een aquaslidepark. Omdat het warm zou worden die extra kaartjes gekocht (en zwemspullen mee)
Hoe onwijs leuk was dat! 11 verschillende waterglijbanen om vanaf te gaan, sommige met band, sommige met 2, een met een supersterke drop (durfde ik niet)
Op een gegeven moment alle kinderen weg, zat ik met mijn broertje (die is vandaag 36 geworden [emoji16]) en zijn we samen nog een glijbaan afgeweest, dikke pret gehad vandaag!
Een helen berg dode boom op de stoep gelegd samen met vriendlief en schoonouders
Zo tuin bijna weer helemaal terug, scheeld echt een ruimte zeg.
Helaas niet alles kunnen doen wat er zit een wespen nest in
Zo tuin bijna weer helemaal terug, scheeld echt een ruimte zeg.
Helaas niet alles kunnen doen wat er zit een wespen nest in
Al aan een slaapfauteuil gedacht? Altijd handig voor slapers http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... oom/16296/Thessa en Shanti schreef:Daar zit ik ook aan te denken. Het nadeel daarvan is dat ik die dan wel weer moet kopen en het bankje (1,20mX0,80m met schuine hoeken) heb ik al.
Ik wacht sowieso tot na de UIT want als een vriendin blijft dan misschien bij mij slapen en iets meer ruimte is dan wel prettig dus ik heb nog even om te kiezen wat ik doe.
Tja, als je vanwege het tropische weer te weinig tijd hebt om de hond uit te laten én een paard te doen, ga je toch met z'n alle wandelen...
Het was heerlijk. Nelson lief, Tessa lief, prachtig weer. Love it!

Het was heerlijk. Nelson lief, Tessa lief, prachtig weer. Love it!

mijn lange haar gekortwiekt
Die van mij en Charlie vandaag:
-
Shanti en co
- 5-sterren

Die past er als bed qua ruimte niet meer bij.pluk schreef:Al aan een slaapfauteuil gedacht? Altijd handig voor slapers http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... oom/16296/
Ik heb daar ook nog wel even naar gekeken maar helaas, later in een groteren kamer misschien want handig is het idd wel.
Net voor het eerst op de snelweg gereden en dat is eigelijk nog best wel makkelijk.
-
cj
Ondanks dat het veel te warm was, TOPVERHUIZING gehad.
Saskia
Saskia
cj schreef:Ondanks dat het veel te warm was, TOPVERHUIZING gehad.
Saskia
Heel veel geluk in je nieuwe huis
Wat fijn! Veel geluk!cj schreef:Ondanks dat het veel te warm was, TOPVERHUIZING gehad.
Saskia
Geluksmomentje van het jaar: ik heb vakantiiiiiieeeeeeeeeee
En ik heb dus vanaf morgen tijd om alle pb's te beantwoorden want ik ga nu slapen... *SCHAAM*
- Angelique
- 5-sterren

rosmin schreef:mijn lange haar gekortwiekt
Pics or it didn't happen
Ik zit in de mancave 
Voorlopig niet meer weggaankoekje schreef:Ik zit in de mancave