Groene smoothie (foto)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Groene smoothie (foto)
Hoe doen jullie dat met die ingevroren spinazie? Eerst rauw blenderen en dan invriezen?
-
fransbulletje
Had ook nog nooit snijbiet in de supermarkt gezien maar haal het op mijn bio adresje. Vandaag regenboogsnijbiet, allemaal verschillende kleuren stelenUlrike schreef:
Klinkt heerlijk!! Kun je snijbiet gewoon in de supermarkt kopen? Ik kan me niet herinneren het ooit gezien te hebben.
Zelf heb ik net ook weer mijn eerste smoothie verorberd, mijn blendertje lijkt het weer te doen. Misschien maar even afkloppen voordat hij weer de geest geeft
.. Ik ben weer begonnen met een eenvoudige smoothie van 1 sinaasappel, 1 mango en wat ontdooide blokjes spinazie uit de vriezer, later heb ik nog een flinke scheut cintroensap bijgevoegd daar werd het nog een stuk frisser van. Was behoorlijk lekker, maar ik merk dat ik moeite heb met de groene kleur.. en dat terwijl het mijn lievelingskleur is
.
Het is even wennen dat groen maar de fruitsmaak overheerst en je moet er verder gewoon niet over nadenken
Ben inmiddels verslaafd aan de groene smoothie's wil niet meer zonder. Iedere dag gaat er een liter doorheen.
Vind romana/bindsla , eikenbladsla/ bataviasla ook erg lekker zijn wat steviger en doen het goed in de smoothie's.
-
hannabelgje
- 5-sterren

In de tuin heb ik nog bindsla en snijbiet staan.
Ik heb het gewoon bevroren gekocht, niet ideaal helaashannabelgje schreef: Hoe doen jullie dat met die ingevroren spinazie? Eerst rauw blenderen en dan invriezen?
Ik hoop dat ik dat ook snel kan zeggenfransbulletje schreef: Had ook nog nooit snijbiet in de supermarkt gezien maar haal het op mijn bio adresje. Vandaag regenboogsnijbiet, allemaal verschillende kleuren stelen
Het is even wennen dat groen maar de fruitsmaak overheerst en je moet er verder gewoon niet over nadenken
Ben inmiddels verslaafd aan de groene smoothie's wil niet meer zonder. Iedere dag gaat er een liter doorheen.
Vind romana/bindsla , eikenbladsla/ bataviasla ook erg lekker zijn wat steviger en doen het goed in de smoothie's.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb em voor je opgeduikeld ellen. 
Ik ga maandag beginnen, ik denk dat ik er die graspoeder ook doormik, of is dat niet goed?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hannabelgje schreef: Ik heb em voor je opgeduikeld ellen.![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik doe het altijd, al is het alleen maar voor de mooie groene kleurkeetje schreef: Ik ga maandag beginnen, ik denk dat ik er die graspoeder ook doormik, of is dat niet goed?
Mmmm net een lekkere op: 3/4 stronk paksoi, handvol peterselie, 1 citroen en anderhalve banaan ( kan het nooit laten om er al wat happen van te nemen
). Oh en nog een scheut water. Heerlijk fris en de banaan was helemaal niet overheersend.
Erg lekker vond ik ook een hele simpele: 1 banaan, 1 sinaasappel en wat blokjes bevroren boerenkool. Smaakte lekker naar banaan
.
Er lekker als snoeperijtje (ook voor kleine kids): 1 mango, 1 sinaasappel en een stuk wortel. Knaloranje en heerlijk zoet.. niet echt een groene smoothie dus
.
Erg lekker vond ik ook een hele simpele: 1 banaan, 1 sinaasappel en wat blokjes bevroren boerenkool. Smaakte lekker naar banaan
Er lekker als snoeperijtje (ook voor kleine kids): 1 mango, 1 sinaasappel en een stuk wortel. Knaloranje en heerlijk zoet.. niet echt een groene smoothie dus
Laatst gewijzigd door Ulrike op do 27 jun 2013, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik had er net eentje met een appel, peterselie, munt, rode bieten bladeren, snijbiet en bevroren banaan. Best lekker.
-
fransbulletje
Hier vandaag: Rode eikenbladsla, perziken, beetje ananas , banaan en 2 glazen water.
Lekker fruitig.
Lekker fruitig.
- Amanda/Dino
- 3-sterren

Gister begonnen met groene smoothies. Ik heb gemaakt verse bladspinazie, met 1 appel en wortelsap en het was heerlijk!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net voor het eerst zelf amandelmelk gemaakt. Dat was echt leuk. Morgen dus een smoothie met amandelmelk. Iemand nog tips wat te doen met de pulp?
- Charlie Angel
- Moderator
Volgens mij maakten ze hier ook wel eens koekjes van, maar receptjes heb ik niet.hannabelgje schreef: Net voor het eerst zelf amandelmelk gemaakt. Dat was echt leuk. Morgen dus een smoothie met amandelmelk. Iemand nog tips wat te doen met de pulp?
Kokosmelk door je smoothie is ook erg lekker.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen een smoothie gemaakt van bevroren meloen, banaan, tarwegraspoeder, spinazie en amandelmelk. Hij is heerlijk maar wel heul koud.