Wat ik zo even weet is dat je dan een krat voor mij en voor Mila mag ophalen (heel graag en alvast bedankt)El_Kato schreef: Het haaskk van Sarah ligt nog voor een aantal mensen bij Chiva. Ik heb er zelf niet meer zo aan gedacht om het op te halen (blijft dan in mijn gedachten hangen onder de noemer komt nog....) en ik heb Chiva er niet over gehoord dat het in de weg staat maar goed het moet daar natuurlijk wel een keer weg ook.
Chiva, wanneer komt het jou uit als ik het kom halen?
Voor wie moet ik het nu allemaal meenemen en wanneer komt het jullie het beste uit om het weer bij mij op te halen?
Chiva, van mij krijg je denk ik geld er staat me in iedergeval niet bij dat ik het overgemaakt heb aan Sarah.... ???. Damn, 35 en ik onthoud echt niets meer....! Ander moet ik contact opnemen met Sarah want dan gaat er ergens iets niet goed. En natuurlijk voor het vervoer.
Hoor het wel.
Gr. Karen
Ik wil dat dan bij jou wel weer ophalen, wanneer maakt niet zo veel uit, zondags gaan we schapendrijven maar dan kunnen we het 's middags ook nog ophalen, dus roep maar wat.
Ik had Sarah al wel betaald maar ik begreep dat de kratjes minder zwaar zijn dan verwacht (heb betaald voor 15 kg geloof ik, dus dat zou dan nog verrekend kunnen worden)
Chiva wat waren de vervoerskosten?
Ps ook maar even verplaatst naar het juiste topic, kon het al niet meer vinden (toch een beetje blond