Ja hij wilde ook graag mee vertellenFenixjuh schreef: Hij is geweldig! ! Wat leuk dat Dwayne ook mee mocht helpen met de achtergrondmuziek![]()
Hij zat op mijn rug (in de draagzak). Vandaar dat ik af en toe wat wiebel.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ja hij wilde ook graag mee vertellenFenixjuh schreef: Hij is geweldig! ! Wat leuk dat Dwayne ook mee mocht helpen met de achtergrondmuziek![]()
Lida. S schreef: Winnen is ook niet het belangrijkst. Ik vind het geweldig dat je dit voor mij hebt gedaan. Voor mij ben jij de winnaar. Andere gedichten kunnen misschien beter zijn, maar jouw gedicht is origineel, persoonlijk, grappig, apart. Beter kan het voor mij niet
Ga achter die bank vandaan!!!! Wow wat een fantastsch gedicht!!!!! En een gedicht zo fijn om te ontvangen! Ik zou er blij en vereerd mee zijn!Nadia schreef:![]()
![]()
![]()

Hoe langer het duurt voor je krijgt je gedicht, hoe beter het wordt dat is Anne verplicht!!Radja schreef: Ga achter die bank vandaan!!!! Wow wat een fantastsch gedicht!!!!! En een gedicht zo fijn om te ontvangen! Ik zou er blij en vereerd mee zijn!

Laat je hersens maar kraken, jij moet voor Eelke een gedicht maken.noppes schreef: Ik snap er niks van.voor wie moet ik rijmen? En welke naam enz ?