Juice challenge 4 t/m 8 april

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Juice challenge 4 t/m 8 april

Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Kaio schreef:op zich zitten er best wel wel voldoende kalorien in de sappen, zeker als er ook avocado in zit of zo.
Het is voornamelijk je brein die door gebrek aan vast voedsel een hongergevoel creeert, en als je er dan "doorheen" bent heb je dat gevoel ook niet meer of heel veel minder, maar dat lukt niet in een dag. Ik had meestal 2 dagen nodig.

en oke sommige hebben meer nodig dan anderen, ligt aan je normale energieverbruik, dus lengte,gewicht en activiteit. Maar de programma's zijn voor het gemiddelde samengesteld.
Met mijn 1,67, 58 kg en 40 uur werken ben ik redelijk gemiddeld? ::) Is er ergens een overzichtje van de calorieën per sapje eigenlijk? Ben eigenlijk wel benieuwd wat ik nou binnenkrijg ook aan vitamines enzo. :P
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

lekker slank dus :biggrin2: Ja denk wel dat je niet extra veel verbruikt, of je moet veel sporten en op je werk veel bewegen.

Ik heb er wel ooit eens eentje gevonden via google, en ik weet dat ie volgens mij in zijn 5-2 programma wel kaloriewaarden aan de sappen geeft, maar helaas heb ik geen voorbeelden voor je.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kun je toch gewoon invoeren op zo'n app?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Kun je toch gewoon invoeren op zo'n app?
weet niet of dat dan nog klopt aangezien je sapt ? En dus heel veel ook als pulp eindigt, ik zou het dus niet weten hoe je dat moet zien dan?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Oh ja. Tsja, globaal zou je dan je pulp kunnen wegen en dat af kunnen trekken van het totaal gewicht? Maar dat is best een gedoe ja, en er zit qua voedingswaarden vast ook best veel verschil tussen sap en pulp...
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Of je doet gewoon voor de gein gewoon alles erin zetten en dan weet je in ieder geval dat het minder is.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Of je doet gewoon voor de gein gewoon alles erin zetten en dan weet je in ieder geval dat het minder is.
denk dat je dan best wel eens schrikt ;D hoeveel het is. Maar ligaa maakt zich meer zorgen dat het te weinig is en hoeveel minder is dan juist de vraag he :g:
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Ja precies.. Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik had ook al gedacht om alle ingrediënten gewoon uit te werken maar dat werkt niet als je de helft opdrinkt en de helft weggooit natuurlijk. :P Ik heb wel veel sapjes gedronken maar er toch ook bij gegeten, ik had me ook niet echt voorbereid (slim, niet aan gedacht ook) dus ik waag in augustus een nieuwe poging. Vond de sapjes wel heel erg lekker en ik ga ze zeker meenemen naar het werk en in het weekend maken. :)

Plaats reactie