Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke-smiley:

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
jaKim_S schreef:Mieke-smiley:
![]()
![]()
![]()
Wel jammerMieke L. schreef:ja![]()
![]()
Ohw, da's niet zo slim! En zonde.Mieke L. schreef:Ik heb vandaag na het werk even haastig een paar laarzen en twee shirtjes gekocht. Daarna boodschappen gedaan. Omdat ik teveel losse tasjes had heb ik onderweg de shirtjes en de laarzen in 1 tasje gedaan en de schoenendoos weggegooid. Toen ik thuis kwam had ik nog maar 1 shirtjeOok weggegooid dus
Ik heb gewerkt. 10 uur. Man man, wat een gedoe zo'n bijna kerstvakantie werkdag. Nog even dit, nog even dat, en iedereen belt en wil wat van je
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Ik ga morgen mijn pupje ophalen
Nu proberen te gaan slapen
- Angelique
- 5-sterren

Mieke L. schreef:Ik heb vandaag na het werk even haastig een paar laarzen en twee shirtjes gekocht. Daarna boodschappen gedaan. Omdat ik teveel losse tasjes had heb ik onderweg de shirtjes en de laarzen in 1 tasje gedaan en de schoenendoos weggegooid. Toen ik thuis kwam had ik nog maar 1 shirtjeOok weggegooid dus
Owww Miek toch.....bij deze geboren...het M-moment
- Angelique
- 5-sterren

AnnemiekevD schreef:Ik ga morgen mijn pupje ophalen![]()
Succes

Een "Driesje"Angelique schreef:Owww Miek toch.....bij deze geboren...het M-moment
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef:Mieke-smiley:
![]()
Eindelijk een eigen smiley en moment!Angelique schreef:Owww Miek toch.....bij deze geboren...het M-moment
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt goed een ''Driesje"Kim_S schreef:Een "Driesje"
Echt iets voor jouMieke L. schreef:Klinkt goed een ''Driesje"
Mieke L. schreef:Eindelijk een eigen smiley en moment!![]()
![]()
Jee!!
- Angelique
- 5-sterren

Als het dan maar klaar is morgen. Hier zijn mensen de hele dag het antwoordapparaat aan het intoeteren dat ze wel gezien hebben dat we gesloten zijn, maar dat het leuk (en getuigen van goede service) zou zijn als we toch even hun bestellingen wel verwerkten voor de kerst.eelke schreef:Ohw, da's niet zo slim! En zonde.
Ik heb gewerkt. 10 uur. Man man, wat een gedoe zo'n bijna kerstvakantie werkdag. Nog even dit, nog even dat, en iedereen belt en wil wat van jeen het sleuteltje van de kast is kwijt dus ik kon niet bij mn postvak. Nou, morgen nog, en dan is t klaar voor dit jaar!
Re: RE: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Ja dat is dan het voordeel van collega's, zolang ik goed rapporteer kunnen zij de hoognodige dingen ook wel oppakken.Angelique schreef:
Als het dan maar klaar is morgen. Hier zijn mensen de hele dag het antwoordapparaat aan het intoeteren dat ze wel gezien hebben dat we gesloten zijn, maar dat het leuk (en getuigen van goede service) zou zijn als we toch even hun bestellingen wel verwerkten voor de kerst.
Daarbij willen de meeste cliënten ook helemaal geen begeleiding tussen de feestdagen.
Moest alleen vandaag nog ff het rooster ff van januari maken, boel telefoontjes plegen, mails beantwoorden en oh ja ook nog even 7 cliënten a 1 uur begeleidingstijd doen.
En jij? Ga jij die goede service verlenen?
Ik lees niks geks. Al neem ik dan nog op ook ipv het antwoordapparaatAngelique schreef:Als het dan maar klaar is morgen. Hier zijn mensen de hele dag het antwoordapparaat aan het intoeteren dat ze wel gezien hebben dat we gesloten zijn, maar dat het leuk (en getuigen van goede service) zou zijn als we toch even hun bestellingen wel verwerkten voor de kerst.