Wij hebben heerlijk in het zonnetje in de tuin gewerkt. Mijn moeder en ik zijn bezig geweest met de groentetuin, mijn vader met het hek en het grasveld en de honden hebben ons goed in de weg gezeten door alle stokken weer door de tuin te verspreiden en precies op het juiste moment op de juiste plek te liggen of lopen.
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Nu nog een berenbroek.
Wij hebben heerlijk in het zonnetje in de tuin gewerkt. Mijn moeder en ik zijn bezig geweest met de groentetuin, mijn vader met het hek en het grasveld en de honden hebben ons goed in de weg gezeten door alle stokken weer door de tuin te verspreiden en precies op het juiste moment op de juiste plek te liggen of lopen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Voor het eerst sinds de zomertijd weer eens goed geslapen. Voel me ook echt stukken beter nu.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Nieuwe stuurregeltjes van de motor toegepast met de brommer en op een rotonde ineens zonder het idee te hebben te verongelukken het standaardje aan de straat. Misschien moet die er maar af, gebruik m toch nooit 
-
Lil
Bp weet weer eens op alles raad
Verder lekker gewandeld; ook den Jones is twee keer ff los geweest en daarna nog best rustig de boodschappen kunnen doen. Life is relaxed vandaag.
Verder lekker gewandeld; ook den Jones is twee keer ff los geweest en daarna nog best rustig de boodschappen kunnen doen. Life is relaxed vandaag.
Dat het dit weekend mooi weer wordt
(als het goed is)
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Heerlijk in het bos gelopen anderhalf uur, en dan kan ik zo genieten van het feit dat de natuur op het punt staat van poef alles is weer groen!
Als we het weer krijgen wat ze beloofd hebben dus dat niet lang [emoji2]
Als we het weer krijgen wat ze beloofd hebben dus dat niet lang [emoji2]
Net even voor "weinig" nieuw beddegoed gescoord bij een zaak die ermee stopt over een maand. Was nodig 
Dat de paarden weer op het gras kunnen!
Heb jij al gras danHope schreef:Dat de paarden weer op het gras kunnen!
Hier groeit het nog nauwelijks.
Ja, bemest en wel, maar wij zijn wel zuinig geweest in de winter en hebben veel grond voor de paarden. Ik ben nu begonnen met opbouwen, dat gaat zo langzaam, voor ik ze allemaal buiten heb staan gaan ze weer naar binnen.Doranto schreef:Heb jij al gras dan![]()
Hier groeit het nog nauwelijks.
Ik heb Boekjewoekje geaaid
En een heuleboel Wetters gezien! Was erg leuk, en heb veel bevestiging gehad dat we het goede ras uitgekozen hebben voor onze leefsituatie op dit moment. Blij mee
En een heuleboel Wetters gezien! Was erg leuk, en heb veel bevestiging gehad dat we het goede ras uitgekozen hebben voor onze leefsituatie op dit moment. Blij mee
- Pauline
- 5-sterren

Kim_S schreef:Ik heb Boekjewoekje geaaid![]()
Gelukkiger dan zo kan ik bijna niet worden:

Lekkere kleine dribbelaar!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Boekjewoekjes geluksmomentje van de dag: Aandacht van Kim, mini, zijn super lieve fokster en nog véééél meer mensen.Kim_S schreef:Ik heb Boekjewoekje geaaid![]()
Mijn geluksmomentje, heel trots op Boekjewoekje omdat hij zich zo goed gedroeg op de clubmatch. Hij vond het in het begin wel spannend en was een beetje druk maar met geduld (en rodi
En daarnaast een hele gezellig middag gehad met allemaal leuke mensen en honden.
Onderweg ineens een jonge ooievaar zien die vlak naast de weg het riet uit de sloot staat te trekken