Linga drinkt plotseling overmatig
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Linga drinkt plotseling overmatig
Ik heb nog net 1 duimpje over voor Linga (Sonja heeft ze ook nodig tenslotte
) maar die draait dan ook turbo en overuren.
Ik denk aan Sonja en Linga vandaag. 
Ook ik duim voor Lingeping!!
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, is het vandaag alweer zo ver! Sterkte!! (ook natuurlijk voor Dorothea, vervelend hoor dat ze ook weer Biscuit moet aaien enzo... zwaar beroep heeft ze!)
Tja. Wat zal ik zeggen....?
Het SG van de urine was 1.025. Dat is laag/normaal en hoger dan de voorgaande keren. Dat is dus wel positief. Ook positief is dat de CREA iets gedaald is. Die was 156 en die is nu 149. Nog steeds aan de hoge kant. Helaas was het UREA 8 en is deze weer gestegen naar 11.
Storm z'n bloed is ook afgenomen. Om eens te vergelijken. Hij heeft een normaal UREA van 8 en zijn CREA is ook aan de hoge kant, namelijk 143. Op zich wel prettig om dit vergelijkingsmateriaal eens te hebben.
Maar ja goed, al met al drinkt Linga al 3 dagen minder dan de voorgaande weken. Vandaag bijv. heeft ze nog maar 150 ml op.
Dus om jullie eerlijk de waarheid zeggen.......... Ben ik toch wel wat teleurgesteld in deze waardes
Het SG van de urine was 1.025. Dat is laag/normaal en hoger dan de voorgaande keren. Dat is dus wel positief. Ook positief is dat de CREA iets gedaald is. Die was 156 en die is nu 149. Nog steeds aan de hoge kant. Helaas was het UREA 8 en is deze weer gestegen naar 11.
Storm z'n bloed is ook afgenomen. Om eens te vergelijken. Hij heeft een normaal UREA van 8 en zijn CREA is ook aan de hoge kant, namelijk 143. Op zich wel prettig om dit vergelijkingsmateriaal eens te hebben.
Maar ja goed, al met al drinkt Linga al 3 dagen minder dan de voorgaande weken. Vandaag bijv. heeft ze nog maar 150 ml op.
Dus om jullie eerlijk de waarheid zeggen.......... Ben ik toch wel wat teleurgesteld in deze waardes
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 18 mei 2010, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik snap er dus ook gewoon echt helemaal geen ene zak meer van............ 
en wat zegt Dorothea erover?Lizzy schreef: Ik snap er dus ook gewoon echt helemaal geen ene zak meer van............![]()
Dat onze twee Dalmaten dus blijkbaar een wat hoge CREA hebben. Omdat ze beide flink gespierd zijn. Ik vroeg al of er een genetisch component aan ten grondslag kon liggen. Maar goed, ja verder is Dorothea in die zin ook wel teleurgesteld. Aangezien Linga's drinkgedrag iets is verbeterd, had Dorothea ook verwacht dit terug te zien in de bloedwaardes. Volgens mij is zij iets minder teleurgesteld als ik (toch Dorothea?) omdat de SG iets beter is en de CREA ook. Ze snapt daar in tegen ook niet waarom de UREA nou weer hoger was. Mogelijk omdat Linga geen Benakor meer krijgt. Benakor verlaagt de UREA maar verhoogt de CREA. Dat gaf ik de vorige keer nog. En nu dus niet meer. En UREA is dus hoger en CREA is dus lager.anneke62 schreef: en wat zegt Dorothea erover?
Over een maandje gaan we weer bloed prikken.
Ik ben natuurlijk doodsbenauwd dat out of the blue Linga ineens weer problemen ontwikkeld......
Ik vraag mij af of je het ooit wel gaat begrijpen, sommige dingen zijn niet anders.
Bij Roxanne vond ik de kreat ook altijd aan de hoge kant,het is wel even geleden maar toch.
Zij dronk overigens ook regelmatig erg veel.
Op 15-09-2004 was haar kreat 144 en op 27-06-2007 was het 119.
En het hoe en waarom zijn we nooit achter gekomen.
Bij Roxanne vond ik de kreat ook altijd aan de hoge kant,het is wel even geleden maar toch.
Zij dronk overigens ook regelmatig erg veel.
Op 15-09-2004 was haar kreat 144 en op 27-06-2007 was het 119.
En het hoe en waarom zijn we nooit achter gekomen.
Dat snap ik meis, je kan je vinger er maar niet opleggen hé, en dan blijft het toch onzeker en onvoorspelbaar wat er verder gaat gebeuren....kl*te hoor! Wel fijn dat je vergelijkingsmateriaal hebt met Storm en dat hij zo lief is wat van zijn bloed af te staan voor z'n zusje!Lizzy schreef:
Ik ben natuurlijk doodsbenauwd dat out of the blue Linga ineens weer problemen ontwikkeld......![]()
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Creat waardes zijn volgens mij altijd hoger als je rauw voert, dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken!
Urea weet ik dan weer niet hoe dat zit
Maar ik snap dat je bezorgd blijft...

Urea weet ik dan weer niet hoe dat zit
Maar ik snap dat je bezorgd blijft...
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben ook wel teleurgesteldLizzy schreef: Dat onze twee Dalmaten dus blijkbaar een wat hoge CREA hebben. Omdat ze beide flink gespierd zijn. Ik vroeg al of er een genetisch component aan ten grondslag kon liggen. Maar goed, ja verder is Dorothea in die zin ook wel teleurgesteld. Aangezien Linga's drinkgedrag iets is verbeterd, had Dorothea ook verwacht dit terug te zien in de bloedwaardes. Volgens mij is zij iets minder teleurgesteld als ik (toch Dorothea?) omdat de SG iets beter is en de CREA ook. Ze snapt daar in tegen ook niet waarom de UREA nou weer hoger was. Mogelijk omdat Linga geen Benakor meer krijgt. Benakor verlaagt de UREA maar verhoogt de CREA. Dat gaf ik de vorige keer nog. En nu dus niet meer. En UREA is dus hoger en CREA is dus lager.
Over een maandje gaan we weer bloed prikken.
Ik ben natuurlijk doodsbenauwd dat out of the blue Linga ineens weer problemen ontwikkeld......![]()
Ik snap er niet veel van, maar ik begrijp dat Linga erg CreaBea is met de uitslagen. Hoe dan ook..het blijft je wel bezig houden he Liz
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
voorzichtig positief lijk mij
ik kan mij voorstellen dat het niet lekker zit, mede omdat je nog steeds niet weet wat het nou wel is/was. Ik hoop dus dat het nu als maar blijf bij minder drinken en dat ze zich goed blijft voellen 
- Charlie Angel
- Moderator
Blijft moeilijk zeg en kan me goed voorstellen dat je er nog niet gerust mee bent.
We blijven positief en hopen dat Linga gewoon weer helemaal haar oude zelf wordt.
We blijven positief en hopen dat Linga gewoon weer helemaal haar oude zelf wordt.