Met het digiatele internet tijdperk mag dubbel s ook, net zo als ue ipv ü he ?
Denk alleen verder dat ze niet onder de indruk zullen zijn van Scheiße.... van die Anwalt misschien ( die heb ik alleen niet ), alhoewel het een groot bedrijf is, dus ik ben ook maar een mug of vlo denk ik
Daar gaat die Deutsche Grundlichkeit hoor, is ook niet zoals het was ooit
Meneer om boodschappen gestuurd, want ik ben nog steeds zielig en ziek.
Ik had een lijstje zelfs gemaakt, waarop oa een kleine krop andijvie. Komt tie terug met een kilokrop
Zoveel piepers heb ik niet in huis en de andijvie zelf is niet in te vriezen.
koekje schreef:Meneer om boodschappen gestuurd, want ik ben nog steeds zielig en ziek.
Ik had een lijstje zelfs gemaakt, waarop oa een kleine krop andijvie. Komt tie terug met een kilokrop
Zoveel piepers heb ik niet in huis en de andijvie zelf is niet in te vriezen.
Vandaag pieperstamp, morgen iets met pasta of rijst. *denk in oplossingen zegt Koek altijd*
Pauline schreef:Joep ligt te slapen en laat ondertussen de meest walgelijk stinkende scheten.....
Ja , zalig zoiets Mijn oudste was hier even . terug van vakantie . En de soos moest natuurlijk dicht bij het mensenkind zitten /liggen
Mijn zoon begon ook te klagen ... scheet gelaten Amber . Die had dus o.a geit gehad
Ik weet niet wat het is. Maar voor de 2e x deze week een plastic zak helemaal vol met geraapte slakken uit de tuin. En met de honden een blokje om zie je ze ook overal in grote getallen kruipen. Het dorp heeft geloof ik last van een slakken invasie!!!!
Mandarijn schreef:Ik weet niet wat het is. Maar voor de 2e x deze week een plastic zak helemaal vol met geraapte slakken uit de tuin. En met de honden een blokje om zie je ze ook overal in grote getallen kruipen. Het dorp heeft geloof ik last van een slakken invasie!!!!
Mandarijn schreef:Ik weet niet wat het is. Maar voor de 2e x deze week een plastic zak helemaal vol met geraapte slakken uit de tuin. En met de honden een blokje om zie je ze ook overal in grote getallen kruipen. Het dorp heeft geloof ik last van een slakken invasie!!!!
Maak daar Nederland van, hier kan je ook bijna geen stap meer zetten zonder op een van de glibber griezels te stapen
jasmijn schreef:Maak daar Nederland van, hier kan je ook bijna geen stap meer zetten zonder op een van de glibber griezels te stapen
Hier kraakt het onder je schoenen van de slakken waar je op stapt. En dan heb ik het nog niet over de grote aantallen naaktslakken die er ook nog kruipen.