Hopelijk voelt ze zich door de prednison nog een hele tijd lekker in haar velletje .
sterkte !
Moderator: Lizzy

Het is inderdaad een rotuitslag en je angstige vermoedens zijn nu bevestigd. Maar maak jezelf aub geen verwijten. Ik sta ook niet dagelijks de kleur van de urine van de honden te bestuderen en ik denk vele toch verder wel alerte hondenbezitters met mij. Ze plassen zo vaak op het gras ofzo waarop je een afwijkende kleur helemaal niet opvalt.Unique schreef: Mijn hoop is totaal omgeslagen in groot verdriet. Wanneer zal IK de beslissing moeten nemen.Vanmiddag heb ik ze de 1e twee tabletten gegeven, tegen heug en meug. Als ze echt suf wordt moet ik er 2 x daags maar 1 geven. Was er nog maar 1 stukje gezond, dan had de DA gelijk het zieke deel weggenomen. Waarom heb ik het niet veel eerder gezien, die oranje urine![]()
Had ik ze nog kunnen redden ?? mijn kleine schat
![]()
![]()

ach lieverd, je had niet meer kunnen doen, je heb alles gedaan voor haar en nog meer zelfs..Unique schreef: Mijn hoop is totaal omgeslagen in groot verdriet. Wanneer zal IK de beslissing moeten nemen.Vanmiddag heb ik ze de 1e twee tabletten gegeven, tegen heug en meug. Als ze echt suf wordt moet ik er 2 x daags maar 1 geven. Was er nog maar 1 stukje gezond, dan had de DA gelijk het zieke deel weggenomen. Waarom heb ik het niet veel eerder gezien, die oranje urine![]()
Had ik ze nog kunnen redden ?? mijn kleine schat
![]()
![]()