EINDELIJK!!! /Bezorgd om Bo
Moderator: Lizzy
Re: Toch nog ...Bezorgd om Bo
Weet je al iets Dory? 
Nope..nog niks.
Heb gisteren 3 x gebeld,maar 't was niet gekomen, vanmiddag weer gebeld en het was er nog steeds niet,maar Dr.Bill zou me wel bellen wanneer 't er is..
het is nog geen avond hier, dus kan nog wel...kan er toch niks aan doen dan alleen maar afwachten..
Heb gisteren 3 x gebeld,maar 't was niet gekomen, vanmiddag weer gebeld en het was er nog steeds niet,maar Dr.Bill zou me wel bellen wanneer 't er is..
het is nog geen avond hier, dus kan nog wel...kan er toch niks aan doen dan alleen maar afwachten..
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

je geduld wordt wel op de proef gesteld; sterkte202Spots schreef: Nope..nog niks.
het is nog geen avond hier, dus kan nog wel...kan er toch niks aan doen dan alleen maar afwachten..![]()
Laatst gewijzigd door flodder en dwarrel op wo 27 jun 2012, 05:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat duurt wachten toch lang he?! 
Nog geen uitslag? Pfft, wachten duurt zeker lang 
'n nieuwe dag ...'n nieuwe kans....

maar ik ben gewoon benieuwd wat er nou precies aan de hand is...of niet aan de hand is...
ik wacht maar weer wat ik vandaag wel of niet te horen krijg..
En Bo doet net of er niks aan de hand is, voeld zich prima en act alsof ie nergens 'n operatie heeft gehad,
en hij probeerd niet eens aan z'n hechtingen te krabbelen...good boy!
Dat is dus allemaal wel good..
maar ik ben gewoon benieuwd wat er nou precies aan de hand is...of niet aan de hand is...
En Bo doet net of er niks aan de hand is, voeld zich prima en act alsof ie nergens 'n operatie heeft gehad,
-
karin2
- 5-sterren

zenuwslopend dat wachten ! hoop dat je snel goed nieuws krijgt 
Sterkte met wachten Dory!

Dory...waarschijnlijk weet je het allemaal al maar stel dat er toch kwaadaardige cellen inzitten laat je dan gelijk een thoraxfoto maken voor de longen en een milt en lever echo? Sinds onze Fleur een schildkliertumor had en wij hartstikke te laat waren weet ik dat je bij het vermoeden van kwaadaardige cellen, uitzaaiingen meteen moet uitsluiten. Als er geen uitzaaiingen zijn dan is er een hartstikke grote kans op genezing, bij uitzaaiingen daalt de overlevingskans heel erg snel.202Spots schreef: 'n nieuwe dag ...'n nieuwe kans....![]()
![]()
![]()
Kan over 'n uur nog 'n keer bellen om te kijken of het is gekomen..Erna schreef: Dory...waarschijnlijk weet je het allemaal al maar stel dat er toch kwaadaardige cellen inzitten laat je dan gelijk een thoraxfoto maken voor de longen en een milt en lever echo? Sinds onze Fleur een schildkliertumor had en wij hartstikke te laat waren weet ik dat je bij het vermoeden van kwaadaardige cellen, uitzaaiingen meteen moet uitsluiten. Als er geen uitzaaiingen zijn dan is er een hartstikke grote kans op genezing, bij uitzaaiingen daalt de overlevingskans heel erg snel.
Als het er dan nog niet is dan zullen ze de lab gaan bellen...sja...dat zei die griet gisteren ook tegen me, dus ik weet zelf niet meer wie ik moet geloven..
Ja Erna..daarom wil ik juist weten wat of er nou precies aan de hand is..
Toen Dr.Bill de tumor er uit haalde, was hij haast wel zeker dat het om 'n schildklier cancer ging, niet alleen hoe 't er uit zag, en de plek waar 't zat,
maar ook het vele bloed aanvoer in de tumor is 'n teken van cancer...en daarom was hij verbaasd toen we de biopsy terug kregen als Lymph-node inflamation
doordat er vocht in de lymphnode kwam...en "Malignacy is not suggested" dus dat 't niet kwaadaardig was.
Omdat Dr.Bill dus zeker wil weten dat hij fout is met wat HIJ dacht, heeft hij dus om 'n 2de biopsy gevraagd, en daar zitten we dan op te wachten...
Net als toen bij Cissy het geval was, denkt Dr.Bill dat hij ook bij Bo, de ruime margins heeft genomen en dat alles is weg gehaald.
En als het idd als thyroid cancer terug komt,dan zullen we bij Bo,ook net als we bij Cis hadden gedaan, om de paar weken de longen foto's maken omdat 't daar meestal als eerste naar verspreid.
Het kan ook nog zijn dat als er idd cancer word gevonden, dat het dan ergens anders vandaan komt, en dan moet dat ook onderzocht worden.
Maar wanneer de 2de biopsy dezelfde uitslag is als de 1ste biopsy...dan is er geen cancer maar we moeten toch uit gaan zoeken waar dat vocht dan vandaan komt...
Daarom is 't zo frustrerend om niet te weten waar we mee te doen hebben..
Zo...hebben jullie me gehoord? 
Kreeg weer het zelfde vehaal en heb effe goed gezegd wat ik er van dacht.
Heb gezegd dat ze de Lab moeten bellen om te kijken wat er aan de hand is,want dit is niet normaal meer en ik wil weten wat er aan de hand is!!!
Ik hoop dat ik d'r bang genoeg heb gemaakt en dat er dan idd gebeld word,maar dat moet ik weer afwachten natuurlijk..
Heb gezegd dat ze de Lab moeten bellen om te kijken wat er aan de hand is,want dit is niet normaal meer en ik wil weten wat er aan de hand is!!!
Ik hoop dat ik d'r bang genoeg heb gemaakt en dat er dan idd gebeld word,maar dat moet ik weer afwachten natuurlijk..
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

202Spots schreef: Zo...hebben jullie me gehoord?
hier wordt je toch gek van
-
sella
Wij hebben 6 dagen gewacht of het wel of niet kanker was.
Wat duurt wachten lang..... hoop dat je vandaag meer weet.
Ik hoop echt dat ze snel weten wat er aan de hand is. Van wachten wordt je ook niet beter van
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!