Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met biscuit? hoe lang moet ze nog? en ik mis foto's
Wat een lijst! Zo iets had ik ook toen ons veulen geboren werd.
Heel veel succes en geniet er van!
Zo'n notitieboekje is wel erg handig, dat had ik voor het veulen ook en kwam goed van pas. En een lijst met belangrijke telefoonnummers is ook altijd handig.
Heel veel succes en geniet er van!
Zo'n notitieboekje is wel erg handig, dat had ik voor het veulen ook en kwam goed van pas. En een lijst met belangrijke telefoonnummers is ook altijd handig.
Het wordt al spannend!!!
Sterkte alvast voor Bisq en voor jullie
Sterkte alvast voor Bisq en voor jullie
Ahhh die Biscuit

Sterkte met de zenuwen Lizzy en het aftellen van die laatste dagen...
Sterkte met de zenuwen Lizzy en het aftellen van die laatste dagen...
Maar voordat heel BP nu denkt dat Lizzy als een hysterische hondenmoeder rond rent en heuuuuuul erg zenuwachtig is ... nee hoor dat valt echt alles mee ( waarvoor mijn complimenten Lizzy ) Lizzy bedenkt alles graag en heeft alles graag geregeld maar Biscuit merkt er weinig van volgens mij die rent nog lekker door de struiken als ze er zin in heeft en daar wordt gewoon nog heel normaal mee gedaan .
Dit even omdat we je wel graag plagen met je geregel gedoe maar ik vond wel dat voor mensen die je niet zo goed kennen het even duidelijk moet zijn dat je geen nerveus wrak bent inmiddels
Dit even omdat we je wel graag plagen met je geregel gedoe maar ik vond wel dat voor mensen die je niet zo goed kennen het even duidelijk moet zijn dat je geen nerveus wrak bent inmiddels
Ik mis een lijstje met welke dietenarts wanneer dienst heeft.
Maar waarschijnlijk staat Door in de startblokken bij de eerste graaf- en hijgwerkzaamheden.
Maar waarschijnlijk staat Door in de startblokken bij de eerste graaf- en hijgwerkzaamheden.
Dank je schathenneke schreef: Maar voordat heel BP nu denkt dat Lizzy als een hysterische hondenmoeder rond rent en heuuuuuul erg zenuwachtig is ... nee hoor dat valt echt alles mee ( waarvoor mijn complimenten Lizzy ) Lizzy bedenkt alles graag en heeft alles graag geregeld maar Biscuit merkt er weinig van volgens mij die rent nog lekker door de struiken als ze er zin in heeft en daar wordt gewoon nog heel normaal mee gedaan .
Dit even omdat we je wel graag plagen met je geregel gedoe maar ik vond wel dat voor mensen die je niet zo goed kennen het even duidelijk moet zijn dat je geen nerveus wrak bent inmiddels![]()
Dat staat zowel in mijn telefoon als op mijn laptop als in mijn agenda. De pest is dat mijn eigen DA geen dienst heeft en momenteel niet in de gelegenheid is om zijn nul zes aan me te geven. De DA's die hier in Z'meer wel dienst hebben, sorry, daar ga ik nog niet met een dooie hond naartoe..... En helaas heeft Arno Roos ook bijna geen dienst, in Gouda. En dus heb ik overleg met Sleeuwijk, Dorothea en mijn eigen DA besloten dat als de situatie het toe laat en ik heb hulp nodig van een DA + praktijkruimte, we naar Sleeuwijk gaan rijden, zij hebben 7x24 uur dienst. Dat kan niet tijdens de spits maar mijn eigen DA zit zelf tijdens de spits nog.Riek schreef: Ik mis een lijstje met welke dietenarts wanneer dienst heeft.
Als het goed is, is Dorothea hier. Buiten een paar uurtjes hier en daar heeft zij de hele week vrij weten te krijgen (net als Hen). Dank je wel he schatten
! Dus vanzelfsprekend hoef ik alleen naar een DA als er iets is waar we een praktijkruimte/apparatuur voor nodig hebben. Maar in de eerste tweede en derde plaats is Door hier omdat ze mijn vriendin-en-steun-en-toeverlaat is (samen met Hen) en ze haar pupje graag geboren wil zien worden (samen met Hen). Dat Dorothea ook nog eens super-DA is, dat is mijn vette mazzel 
Heerlijk genieten nog even van de rust! 
Ik kan alleen maar duimen, dat ze pas begint als Dorothea al bij je is.
Gaat helemaal goedkomen!
Ik mis nog rustgevende tabletjes voor jezelf op het lijstje!
Flosdraad heb ik nog nooit nodig gehad! Moeders trekt, ik houd de navelstreng bij het buikje vast en de navelstreng wordt zo platgetrokken, dat alle vaten sluiten.
Geniet nog even van het mooie dikke buikje!
Ik kan alleen maar duimen, dat ze pas begint als Dorothea al bij je is.
Gaat helemaal goedkomen!
Ik mis nog rustgevende tabletjes voor jezelf op het lijstje!
Flosdraad heb ik nog nooit nodig gehad! Moeders trekt, ik houd de navelstreng bij het buikje vast en de navelstreng wordt zo platgetrokken, dat alle vaten sluiten.
Geniet nog even van het mooie dikke buikje!
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik ken Lizzy allen van hier en zo komt ze niet op mij over alleen als iemand die graag overal op voorbereid is geen zenuwachtig wrakhenneke schreef: Maar voordat heel BP nu denkt dat Lizzy als een hysterische hondenmoeder rond rent en heuuuuuul erg zenuwachtig is ... nee hoor dat valt echt alles mee ( waarvoor mijn complimenten Lizzy ) Lizzy bedenkt alles graag en heeft alles graag geregeld maar Biscuit merkt er weinig van volgens mij die rent nog lekker door de struiken als ze er zin in heeft en daar wordt gewoon nog heel normaal mee gedaan .
Dit even omdat we je wel graag plagen met je geregel gedoe maar ik vond wel dat voor mensen die je niet zo goed kennen het even duidelijk moet zijn dat je geen nerveus wrak bent inmiddels![]()
Dat is wel lief! Ik ken Lizzy ook alleen van hier, en volgens mij moet er heel wat meer gebeuren om die gillend door de tuin te laten rennen...henneke schreef: Maar voordat heel BP nu denkt dat Lizzy als een hysterische hondenmoeder rond rent en heuuuuuul erg zenuwachtig is ... nee hoor dat valt echt alles mee ( waarvoor mijn complimenten Lizzy ) Lizzy bedenkt alles graag en heeft alles graag geregeld maar Biscuit merkt er weinig van volgens mij die rent nog lekker door de struiken als ze er zin in heeft en daar wordt gewoon nog heel normaal mee gedaan .
Het is alleen maar goed toch, om goed voorbereid te zijn. Het is tenslotte ook iets waarvan je wil dat het gewoon goed gaat, en dan kan je beter een hele doos spullen in huis hebben die je niet nodig blijkt te hebben, dan een dode pup (of meer) omdat je iets niet had.
Ik ben blij dat er ook wel mensen zijn die me vrij normaal vinden

Ik zeg altijd maar "beter mee verlegen dan om verlegen".
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Die je zelfs niet eens kennen 
Je bent een super hondenmama Liz!!
En een superfokker!! Als je setters zou fokken wist ik het wel
Je bent een super hondenmama Liz!!
En een superfokker!! Als je setters zou fokken wist ik het wel
Geweldig mooi al die verhalen !
Ik heb TOTAAL niet de indruk dat Lizzy nu nagelbijtend in de werpkist zit
Fantastisch al die voorbereidingen ,zou bijna op de lijst willen staan voor een pup ,
als je Sint Bernards zou fokken op deze wijze had ik mij al 7 jaar geleden aangemeld voor de wachtlijst.
Helemaal top en super leuk om hier mee te mogen genieten van alles wat er bij komt kijken
Weetje ,ik heb zomaar het vermoeden dat Biscuit zelf alles gaat doen zonder gillende sirenes richting Sleeuwijk.
Gaat helemaal goedkomen.
Ik heb TOTAAL niet de indruk dat Lizzy nu nagelbijtend in de werpkist zit
Fantastisch al die voorbereidingen ,zou bijna op de lijst willen staan voor een pup ,
als je Sint Bernards zou fokken op deze wijze had ik mij al 7 jaar geleden aangemeld voor de wachtlijst.
Helemaal top en super leuk om hier mee te mogen genieten van alles wat er bij komt kijken
Weetje ,ik heb zomaar het vermoeden dat Biscuit zelf alles gaat doen zonder gillende sirenes richting Sleeuwijk.
Gaat helemaal goedkomen.
Ja hoor, klinkt heel normaalLizzy schreef: Ik ben blij dat er ook wel mensen zijn die me vrij normaal vinden![]()
![]()
** zegt iemand die zelf 4 weken in een paardentrailer heeft geslapen omdat ze persé bij de geboorte van haar veulen wilde zijn en dat de enige mogelijkheid was **