Primavuilnisbas schreef: Perfect tot dan!
Titeren Rotterdam .........
Moderator: Lizzy
Re: Titeren Rotterdam .........
Is er nog plek voor 4 honden?
JazekerDebbieV schreef: Is er nog plek voor 4 honden?
Ja heel graag. Ze zouden eigenlijk december geënt moeten worden dus lijkt mij prima moment voor titeren.
Okee, je staat er op, zie 1e reactie na het starttopic.DebbieV schreef: Ja heel graag. Ze zouden eigenlijk december geënt moeten worden dus lijkt mij prima moment voor titeren.
Kijk een paar dagen voor het zover is, nog een keer naar de timing, want er kunnen nog wijzigingen optreden
up 8)
Ik ben van 26 t/m 30 april op vakantie, dus ik zal daarna reageren op eventuele reacties
Ik ben van 26 t/m 30 april op vakantie, dus ik zal daarna reageren op eventuele reacties
Omhoog 8)
Mocht ik inderdaad nog komen....is er iemand die toevallig dan nog bij SW/IC gaat bestellen/afhalen? 
-
TessaThomas
- 5-sterren

Oh, mijn naam is trouwens Merel
met Tessa inderdaad. Zou Tannetje een nieuw paspoort/inentingsboekje voor Tessa mee kunnen nemen? Hij is hopeloos zoek geraakt tijdens de verhuizing.
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
Daar heb ik ook aan zitten denken. Weet het nog niet zeker,eerst kijken of ik plek in de vriezer heb.eelke schreef: Mocht ik inderdaad nog komen....is er iemand die toevallig dan nog bij SW/IC gaat bestellen/afhalen?![]()
Komt voor elkaar!TessaThomas schreef: Oh, mijn naam is trouwens Merelmet Tessa inderdaad. Zou Tannetje een nieuw paspoort/inentingsboekje voor Tessa mee kunnen nemen? Hij is hopeloos zoek geraakt tijdens de verhuizing.
-
TessaThomas
- 5-sterren

Super, dank je wel!
Kan iemand me wat meer vertellen over de gebruikte test en de betrouwbaarheid/nauwkeurigheid hiervan?
Ik heb wel vaker laten titreren maar dan bij een lab. Via dierenartspraktijk waar ik toen werkte.
Vind het sowieso goed om te controleren of er überhaupt een titer opgebouwd wordt. Heb in de praktijk wel honden gezien die na drie keer rabiës enten nog geen titer hadden opgebouwd en daardoor dus niet mee konden emigreren met de eigenaren....
Kon op de site van T. koning niets erover vinden (alleen data)
Ik heb wel vaker laten titreren maar dan bij een lab. Via dierenartspraktijk waar ik toen werkte.
Vind het sowieso goed om te controleren of er überhaupt een titer opgebouwd wordt. Heb in de praktijk wel honden gezien die na drie keer rabiës enten nog geen titer hadden opgebouwd en daardoor dus niet mee konden emigreren met de eigenaren....
Kon op de site van T. koning niets erover vinden (alleen data)
ik nieteelke schreef: Mocht ik inderdaad nog komen....is er iemand die toevallig dan nog bij SW/IC gaat bestellen/afhalen?![]()
Ik kan je er niets over vertellen Nina, Tannetje misschien?
Ja kan wel, maar ik vind rijden in Rotterdam zo......uberspannend, zeker in mijn uppie. Dus ik dacht, ik vraag het ffNynke schreef: ik niet![]()
kun je er zelf niet heen voor of na het titeren?
![]()
Ik kan je er niets over vertellen Nina, Tannetje misschien?