ulla schreef: Ik kom ook moeilijk op gang vandaar mijn late reactie op dit topic.
ervaring degomeat
Moderator: Lizzy
Re: ervaring degomeat
@ulla..aan mijn 2 dagen late reactie zie je wel hoe lang het duurt voordat ik op gang ben 
Die 5 m had ie toch ook wel even kunnen lopen en alles netjes droog kunnen zetten.
Inmiddels bestelling gehad en ze kwamen om 10.30 dus dat vond ik wel een aardig tijdstip.
Kwaliteit vindt ik heel goed, zal zeer zeker weer bestellen.
Die 5 m had ie toch ook wel even kunnen lopen en alles netjes droog kunnen zetten.
Inmiddels bestelling gehad en ze kwamen om 10.30 dus dat vond ik wel een aardig tijdstip.
Kwaliteit vindt ik heel goed, zal zeer zeker weer bestellen.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Het zal zéker geen onwil zijn om 5 meter verder te lopen! Ofwel het regende om kwart over 6 nog niet, ofwel hij heeft op dat tijdstip niet rond gekeken of hij een afdakje kon vinden, niet wetende/realiserende dat het er nog uren zou staan. Het is i.i.g. een hartstikke aardige bezorger die zeker niet onwillig is.
Gewoon in de opmerkingen (een veld bij de bestelling) het verzoek schrijven om e.e.a. onder het afdakje te plaatsen en waar dit te vinden is. Die opmerkingen komen op de pakbon te staan en ziet de chauffeur dus ook
Gewoon in de opmerkingen (een veld bij de bestelling) het verzoek schrijven om e.e.a. onder het afdakje te plaatsen en waar dit te vinden is. Die opmerkingen komen op de pakbon te staan en ziet de chauffeur dus ook
Dat afdakje was op 5 meter afstand recht voor zijn ogen.Parelridder schreef: Het zal zéker geen onwil zijn om 5 meter verder te lopen! Ofwel het regende om kwart over 6 nog niet, ofwel hij heeft op dat tijdstip niet rond gekeken of hij een afdakje kon vinden, niet wetende/realiserende dat het er nog uren zou staan. Het is i.i.g. een hartstikke aardige bezorger die zeker niet onwillig is.
Gewoon in de opmerkingen (een veld bij de bestelling) het verzoek schrijven om e.e.a. onder het afdakje te plaatsen en waar dit te vinden is. Die opmerkingen komen op de pakbon te staan en ziet de chauffeur dus ook![]()
Maakt niet uit de volgende keer gaat het beter.
ik ben ook zeker tot nu toe te spreken over de kwaliteit en dat zegt heel wat.
En het uren buiten staan, tja dat was al met al 1 uur en 3 kwartier.
Helemaal mee eensParelridder schreef: Het is i.i.g. een hartstikke aardige bezorger die zeker niet onwillig is.
Gewoon in de opmerkingen (een veld bij de bestelling) het verzoek schrijven om e.e.a. onder het afdakje te plaatsen en waar dit te vinden is. Die opmerkingen komen op de pakbon te staan en ziet de chauffeur dus ook![]()
Ik had mijn bestelling perongelijk 2x doorgestuurd.
Werd vanmorgen al wakker gebeld door ze
ik had een 'spoedbestelling' gedaan, niet op zitten letten hier, en ineens is vanaf vandaag het spiervlees dus gewoon op. Morgen komt er nog een deel binnen van mijn bestelling bij hun, en dan zetten ze het savonds gewoon even hier op de stoep af, want die bezorger woont toch in Bergen op Zoom. Super hoor, zaterdag bestelling gedaan, en op dinsdag al bezorgt! (had ook no vandaag gekunnen maar dan miste er een klein deel, mocht ik zelf kiezen).
Ik heb laatst ook voor het eerst zelf een bestelling gedaan bij degomeat.
Ik schrok toen ik een mailtje kreeg dat ze s 'morgens al om half 6 zouden komen. Maar die man belde sávonds op en zei blijf maar in bed liggen we komen waarschijnlijk nog vroeger. Moest betalen maar dat kwam wel goed. Bestelling stond netjes voor de deur en de bezorger had zachtjes gedaan.
Vlees eet Belle hartstikke graag gaat zelfs nog eens terug naar zijn bak. IK vind het alleen jammer dat ze bij de KVV extra toevoegingen stoppen. Die bestel ik niet.
Vind het vooral ook een fijn prijsje. Wissel het nu af met Alaska enz dus dat maakt het lekker betaalbaar.
Volgende keer bestel ik weer bij Degomeat.
Knuffels Belleke
Ik schrok toen ik een mailtje kreeg dat ze s 'morgens al om half 6 zouden komen. Maar die man belde sávonds op en zei blijf maar in bed liggen we komen waarschijnlijk nog vroeger. Moest betalen maar dat kwam wel goed. Bestelling stond netjes voor de deur en de bezorger had zachtjes gedaan.
Vlees eet Belle hartstikke graag gaat zelfs nog eens terug naar zijn bak. IK vind het alleen jammer dat ze bij de KVV extra toevoegingen stoppen. Die bestel ik niet.
Vind het vooral ook een fijn prijsje. Wissel het nu af met Alaska enz dus dat maakt het lekker betaalbaar.
Volgende keer bestel ik weer bij Degomeat.
Knuffels Belleke